5 tips over Camping Campéole du Lac Serre-Poncon

• sofie, 01-05-2014

ik zou als je erheen gaat sowieso gaan raften, dat is zo leuk om te doen en naar saint vincent les fort gaan of naar Gap.

• fam_kuijpers, 08-08-2013
    • Wandeling (pittig; 5 uur) op berg Morgon met prachtige uitzichten. (vanuit Crots naar parkeerplaats rijden)
    • Zandpiramides bij Savines
    • St-Vincent-les-Forts; net voorbij het fort een prachtig uitzicht op het meer en camping. -Stadjes Embrun en Barcellonette.
    • Bergpassen rijden; Col de la Bonette (2802m hoogste berpas van Europa), Vallée de la Tinée, Route des grandes Alpes , Col de la Cayolle totaal 260 km met reistijd van 6.00 uur.
    • Museum bij Gorges over onstaan van het meer .
    • Raften

• Anthony, 03-01-2013

Ga zeker eens parapenten en met de band achter de boot !

• rbroeze, 10-08-2014

Wandelen langs de meren in Montclar via de twee kabelbanen; prachtige wandeltocht! Haal de folder voor wandel en mountainbike tochten in Montclar bij de receptie vd camping. Wandeltocht vanaf de camping ri. St vincent is prachtig maar niet geschikt voor kleine kinderen en mensen met hoogtevrees.

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole du Lac Serre-Poncon voor je op een rij gezet:

Allcamps
    Allcamps
    Go4Holiday.nl
    Go4Holiday.nl

• ingrid_me, 06-07-2015

Col d"Allos daarna Col de Champs daarna Col de Cayolle en Gorges bij Barcelonette, geweldig mooie rit. Trek voor die rit van ong. 200 km wel zes a zeven uur uit, want de wegen zijn slecht en veel hoogteverschil en veel haarspeldbochten, dus snel gaat het niet, maar de rit is prachtig!!! Col de la Bonette, hoogste pas van Europa, bijzondere ervaring. Mont Colombis, met uitzicht over het hele stuwmeer. Pontis, bergdorpje, de rit omhoog is super!! Rit rond het stuwmeer, werkelijk prachtig!!