Camping Campéole du Lac Serre-Poncon

Camping Campéole du Lac Serre-Poncon

17 reacties Camping Campéole du Lac Serre-Poncon

Waar is de dichtstbijzijnde hypermarche? ( le clerc, Carrefour, super u) en hoe lang is dat rijden. En zijn er op de camping watertappunten? Of alleen bij de wc,s? Wat zijn de grootste plekken op de camping met uitzicht op het meer?

Zwemshorts in zwembad

Ooohh, 28-6-2018
Bij de reservering stond dat Zwemshorts niet toegestaan zijn in het zwembad. Moeten jongens van 17 nu een speedo aan? Hoe serieus is dit?

dennis

dennis, 6-7-2016
Weet iemand vanaf hoe laat de kampeerplaatsen beschikbaar zijn. Vanaf hoe laat kun je dus arriveren op de camping.
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole du Lac Serre-Poncon voor je op een rij gezet:

bbq

Wendy, 26-6-2016
Zijn er barbecue's bij de caravans aanwezig, of moet wij deze zelf meenemen ?

Jongeren

Cardy, 21-6-2016

Wij hebben een zoon van 16 jaar. Komen er veel jongeren op de camping zodat mijn zoon makkelijk aansluiting vindt?

Daarnaast vroeg ik mij af of je op het meer kan windsurfen.

Alvast bedank.

Eigen tent

Liane, 30-3-2016
Kan je ook een tentplek reserveren en dus met je eigen tent komen. Want ik zie deze mogelijkheid niet staan als ik wil reserveren?
1 reactie

Oudere jeugd en speelveld?

CaroMk, 12-3-2016

Komt er ook jeugd van 18 / 19 jaar? En is er een veld om te voet-/volleyballen?

Alvast veel dank!

4 reacties

Extra klein tentje

johnvanderzon, 7-3-2016
Weet iemand of er een extra klein tentje naast de stacaravan geplaatst mag worden?

Grote tent plek

Cornee, 19-8-2014

Hallo,

Kan iemand mij vertellen of deze camping ook grote plekken heeft voor onze tent 8x4 ?

De plek mag best wat hoger en zonnig gelegen zijn hoor.

Misschien heeft iemand nog een plattegrond en zou m willen mailen naar mij.

Komen er ook genoeg jongens en meiden van 15,16 jaar.

Bedankt.

jeugd

Digna, 17-7-2014

Is het een geschikte camping voor kinderen 11-16 jr. Hoeven geen disco, maar wat nederlandse leeftijdgenoten is wel leuk.

Kampvuur mogelijk?