Camping Campéole du Lac Serre-Poncon

• 7.8Eetgelegenheden
  • 7.1Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

Terrassencamping Campéole du Lac Serre-Ponçon ligt tussen de bergen en aan een meer. Door de omgeving is het ideaal voor rustzoekers, wandelaars, fietsers en gezinnen met kinderen. Op het meer liggen 2 vlotten en op de camping is er de mogelijkheid een bootje of kano te huren. Een rit naar het bergdorpje Pontis of rond het stuwmeer is prachtig.

61 reviews over Camping Campéole du Lac Serre-Poncon

• 2018
    7Kramer29-08-2018

Prima👍

Prima camping aan een mooi meer! Prachtige omgeving. Camping zit wel in een dal. Supermarkt is een halfuurtje rijden. Op de camping wel een klein winkeltje voor de kleine boodschap, en vers brood elke dag. Er zijn twee restaurants. Eccobar wordt gerund door Nederlanders. Prima te eten, nederlandse snacks, bediening/eigenaren doen hun best maar kan beter. Ander restaurant is ook prima. Het is een middel grote camping en het santair is verouderd maar wordt wel goed schoongehouden. Er zijn geen toiletbrillen. De plekken zijn wel dicht op elkaar. Terrassen, wij stonden op de 1e rij vanaf beneden (38)en dat was prima. Achter ons stonden ze aan de weg, dat zouden wij niet fijn vinden. Dan zit je met je stoel op de weg zowat.Het meer is heerlijk! Prima vakantie gehad.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10wouters luc14-07-2018

geweldig fantastisch

wij vonden geen enkel negatief punt alles tiptop in orde zeer vriendelijk personeel uitstekende ligging voor zowel wandelaars als fietsers en ook voor motards uitstekende ligging zeer rustige camping en voorzien van alle faciliteiten die men nodig heeft de nodige winkels zijn dicht in de buurt evenals het uitgaansleven behoren tot de mogelijklijkheden kortom eens je deze camping geboekt hebt dan wil je nergens anders meer naartoe wij gaan zeker nog dikwijls terug en wij raden deze camping zeker aan aan iedereen die eens een toffe prachtige en rustige vakantie wilt beleven en de prijs- kwaliteitsverhouding is zeer zeker dik in orde zeker voor herhaling (en zelfs meerdere keren) vatbaar

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2016

• Oude reviews

7fam. Polman14-07-2017

Mooie plek aan groot stuwmeer

Zeer grote camping, zonder echte schaduwplekken. Het sanitair is schoon, maar gedateerd en slecht onderhouden. Zo zijn bv. alle lampen boven de spiegels stuk, en dat scheert niet fijn. Er is geen wifi op de camping, al staan de palen met de wifi-antennes er (nog) wel. Er is een prima winkeltje voor de hoogst nodige zaken zoals vers brood. Er zijn twee restaurants, waarbij de frites en de snacks prima smaken, de rest op de kaart is duur en niet op smaak.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Esther07-01-2017

Prima vakantie!

Een heerlijk rustige camping. Goed en schoon sanitair, ruime plekken en vriendelijk personeel. De camping biedt de mogelijkheid om sups, kano's en bootjes te huren. Ook is er een organisatie die raft-trips organiseert. Verder kan je prima wandelen in de omgeving. Wij hebben een prima vakantie gehad.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2016

• 6Anna01-09-2016

Mooi meer, camping mag wel wat opgeknapt worden

Het meer was fantastisch, sanitair behoorlijk verouderd, s avond heel veel vliegjes, mag wel wat vaker schoongemaakt worden. Word hard gereden op de camping ook door het personeel met hun golfkarretjes. Vanaf 7 uur tot 23 uur, mag er gereden worden met motorvoertuigen op de camping. Iets later vinden ze daar ook niet erg. Bewaking s avonds spreek geen engels , alleen maar frans. Animatie is vooral op de franse kinderen gericht. Veel campers,dus wisseling van kampeersders. Grote supermarkt is ongveer 13 km verderop. Ik heb vaker gekampeerd bij Campeole maar ga hier niet weer naar toe.

• 2Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 5Ronald17-08-2016

Mooie locatie maar de camping niet al te best

De ligging van de camping aan het meer is erg mooi. De camping zelf is niet heel handig gelegen, veel hoogte verschil en erg langgerekt langs het meer. grote afstanden dus. Met kleine kinderen niet heel handig waardoor veel mensen met de auto even een broodje gaan halen, met veel verkeer over de camping als resultaat. Bij aankomst was het huisje niet echt schoon veel stof en dood ongedierte. Wij hadden één van de duurdere huisjes maar als 1 van de weinigen op de camping geen zicht op het meer. Dikke tegenvaller. Het personeel in de receptie is erg lui, ongeinteresseerd en niet behulpzaam. Het personeel in de Ekkobar was helemaal verschrikkelijk, met name de eigenaresse. Wat een arrogant type. Klachten over het eten en het lange wachten op een simpel gerecht werden afgedaan, met slappe excusses over de bestelcomputer. 1 keer geweest en daarna niet weer.

we hadden mooi weer, huisje was best goed, ligging erg mooi maar niet praktisch. Leuk gehad maar komen hier niet weer.

• 3Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Anouk11-08-2016

Prachtige locatie, heerlijk meer om in te zwemmen

Natuur is grandioos, camping gezellig, veel nederlanders en fransen, Ekkobar (van nederlanders eigenaars) heel gezellig en lekker eten. Mooi weer gehad. Er is voor jongeren op de camping (14 tot 16 jaar), buiten het zwemmen in het prachtige meer, niet zoveel te beleven. Er kwam wel een rondreizend circus op de camping en er was een avond een heel leuk jazzbandje uit Gap. Supermarkt is op 20 min rijden. Op de camping wel lekkere verse baguettes in het campingwinkeltje. Fijne vakantie gehad.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 3Iris05-08-2016

Verschikkelijk personeel

De superbengali was vies bij aankomst. Aangegeven bij de receptie en na gemene blikken werd het geregeld en daarna was hij ietsjes minder vies. Bij de vraag of de receptie een uitje voor ons wilde regelen kregen we de opmerking zelf te moeten bellen met onze eigen telefoon... Ookal duurt het telefoontje hooguit 5 minuten. Bij uitchecken moesten we 50 euro betalen omdat de tent vies was... wat al was bij aankomst. Receptie en personeel zit de hele tijd op hun telefoon te prutsen i.p.v. te werken. Verder komt er nog niet eens een goede dag uit. Dus samengevat is het personeel: lui, arrogant, liever roken dan werken, vooral niet te veel doen en vooral helemaal niet aardig. De EKKObar die naast de camping ligt is wel top! Veel nederlandstalig personeel. Hier kun je lekker eten en een drankje doen op een prachtige lokatie. En spreken ook goed engels... een taal die het campingpersoneel vrijwel niet spreekt.

• 4Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7gwi01-08-2016

Prachtige locatie aan helder meer en mooie bergen.

Vriendelijke terrassencamping met ruime plaatsen en mooi uitzicht. Voorzieningen (douches, winkeltje, waterpunten, elektra, vuilafvoer) zijn prima. 's Avond soms wat overlast van te luide muziek uit restaurant, dat overigens lekker eten serveert. Ontvangst was matig: receptioniste was verdiept in boek en deed weinig moeite om als gastvrouw op te treden. Toegewezen plek was te krap voor caravan en in schaduw. Gelukkig waren we vroeg in het seizoen en konden we kiezen uit een handvol andere plaatsen. Plekken zijn officieel niet te reserveren, maar in de praktijk blijkt dat veel gasten een vaste plek hebben. Alle mooie plaatsen op grotendeels lege camping waren vergeven; rara hoe kan dat? Wij wilden na twee weken nog een week langer blijven, maar mochten niet kiezen uit de toen beschikbare plaatsen. Elke dag wisselde het aantal vrije plaatsen, maar de plekken met uitzicht waren zogenaamd 'bezet'. Voor wifi moet extra betaald worden, maar bij Ekkobar was internet gratis. Gelukkig scheen de zon volop, en daarvoor kwamen we.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Caroline13-07-2016

Geweldig mooie plek om vakantie te vieren.

Prachtig uitzicht op het meer en de bergen. Vanuit hier kun je prachtige bergwandelingen maken. Op de camping zwemgelegenheid in het ecologische zwembad, maar uiteraard ook in het meer. Wij hebben genoten en gaan zeker weer!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015