Hotel Le Domaine de l'Astragale

Kleine hotelsWeer vandaag30°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine de l'Astragale voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Le Domaine de l'Astragale in het Nederlands

mooi, maar beetje te duur

bart
18-9-2011

mooi hotel en kamers, het is er echt rustig en toch zit je vlak bij het centrum van saint tropez.

zeer goede afgesloten prive parking, net zwembad, tuin etc.

het enige minpunt is dat ze overal overdreven geld proberen uit te slaan, 6€ voor een cola, 25€ voor een ontbijt en als je hierbij koffie wil nog eens +5€ per persoon.

de ze hun brood ook moeten verdienen en er van profiteren ok, maar hierbij voelde ik met toch wat afgeript.

Het diner en middagmaal waren super van kwaliteit enkel het ontbijt vond ik wat pover één van de minste die ik al meegemaakt heb.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Domaine de l'Astragale in St. Tropez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Domaine de l'Astragale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.