Appartement Domaine de la Bonne Terrasse

Met jonge kinderen

Nooit meer!!!

Nico en Karin Keijzer
14-8-2012

. Kindvriendelijk is het zeker want een blind paard kan er geen schade aanrichten. De inrichting is gedateerd, de keukeninventaris mocht geen naam hebben, de matrassen, bank en tuinkussens waren vies!! De 2e slaapkamer is een hok achterin het huis, zonder ramen en een deur naar het stookhok die open diende te blijven vanwege de afzuig installatie!! Het huis stonk verschrikkelijk evenals elke kast die je opentrok, een muffe grond / rioollucht die door gebrek aan ventilatie mogelijkheden niet te verdrijven was Dit appartement heeft groot onderhoud nodig en is momenteel niet geschikt voor de verhuur!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Domaine de la Bonne Terrasse in St. Tropez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Domaine de la Bonne Terrasse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.