Villa Le Clos Savornin

Villa Le Clos Savornin
9,2

12 reviews over Villa Le Clos Savornin in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Mooie villa met alle mogelijke faciliteiten in een afgesloten domein; zelfs glutenvrij brood te bekomen ! Garageinrit is moeilijk voor ietwat grotere auto; sommige villa's hebben wel een staanplaats erbij

Wifi in huisje voor 2 toestellen.

Verwarmd zwembad goed onderhouden.

Perfect werkende keukentoestellen, incl. wasmachine.

Airco in elke kamer, afzonderlijk te regelen.

Garage voor personenwagen.

Aangenaam, goed onderhouden domein.

Vriendelijke mensen aan de receptie.

Mogelijkheid om elke dag vers brood te bestellen.

Wij gaan zeker nog eens terug gaan...

Super verblijf!

Claudia
10-1-2015

super uitgeruste huisjes met mooie tuin en zwembad in een rustige omgeving.

Kim
17-9-2013

Het zijn prachtige huizen. Mooi ingericht en zeer proper. Wifi werkt alleen aan de receptie. Er is wel een kabel voor de laptop. Zwembad wordt elke dag nagekeken. Aanrader!!!!

Rustig genieten in luxe

Kristian
7-8-2012

22 nieuwe, mooie, luxe villa's, rustig gelegen

Villa's zijn heel mooi ingericht met Amerikaanse koelkast incl. ijsblokjes, airo op elke kamer, mooi zwembad in de tuin.

zeker om aan te bevelen

Tine Rodermond
7-10-2010

Een prachtig, schoon en zeer goed onderhouden park. De villa was van alle gemakken voorzien. De inrichting gezellig en ook met wat minder mooi weer kun je je er goed uit de voeten (plasma scherm, dvd speler en radio/cd speler)

Het plaatsje St. Saturnin les Apt is schilderachtig. De wandelroute die in het informatiepakket zit is zeer de moeite waard. Ook een diner bij Hotel/restaurant St.Hubert is een aanrader met het panoramische uitzicht. Laat je niet misleiden door de voorkant.

Moeilijk te vinden. Mooi gloednieuw park met ruim zwembad.

Huis is perfect,garage , zwembad tuin met al redelijk veel planten voor privacy. Alles aanwezig (nespresso,grote koelkast met ijsblokjesmachine,vaatwasser,wasmachine en droger,airco alle kamers. Mooi modern ingericht.

Nadeel: geen internet (alleen bereik naast receptie), 1 poetshulp

voor hele dorp. Huisjes zijn gloednieuw en nu al onderkomen. Dikke lagen kalk op kranen

en wasbak. Slecht schoongemaakt,toiletten helemaal niet. Niets aanwezig (alleen halve rol toiletpapier en 3 vaatwasblokjes).Er staat bv een stofzuiger met volle zak en vaatwasmachine heeft geen zout of glansspoel. Er wordt niets bijgehouden. Heel erg jammer. Het beheerders echtpaar is heel vriendelijk en proberen zo goed mogelijk te helpen maar staan met rug tegen muur.De verschillende eigenaren van de villa's boeit het waarschijnlijk niet dat over een jaar hun villa's al uitgeleefd zijn.

Schitterende locatie, luxueus.

Aatje
2-8-2010

Wij zijn net terug van dit vakantieverblijf.Een heel mooie locatie, mooie villa, luxe. In de keuken worden er idd nog een paar dingen gemist vb een klopper, messen om 's morgen brood te smeren, enkel steakmessen, maar alle apparaten zijn aanwezig, heel netjes. De villa is mooi ingericht, mooi ruim terras met mooie en gemakkelijke tuinmeubelen, mooi zwembad (niet verwarmd) met mooie en eveneens gemakkelijke ligbedden. Bij de boeking wordt er vermeld dat er handdoeken aanwezig zijn, maar 1 grote en 1 kleine handdoek p.p per week is wel weinig, gelukkig is er een wasmachine aanwezig, er zijn wel geen keukenhanddoeken aanwezig, de beheerster raadde aan om dit te vermelden op de evaluatielijst dat er in de toekomst deze er wel bij zijn, (dit was al veel gevraagd geweest). De bedden waren lang maar wel smal. In de grote slaapkamer is er dressing voorzien maar geen gordijntje. Maar aan de minpuntjes erger je je niet door de verdere luxe die je hebt. Verder mooie omgeving, leuke uitstappen!

meer luxe dan thuis...

elo
16-7-2010

22 Vakantievilla's in eigen park. Gloednieuw. Er werd hard gewerkt aan de laatste puntjes op de i: elke dag kwam een huismeester iets nieuws brengen of afregelen. Beheerster denkt goed mee. Inmiddels ook meer beplanting. Veel ruimte in huis, eigen zwembad, veel privacy. Eind juni 2010 was internet nog steeds niet aangesloten. Verder alle denkbare luxe. Aanrader voor meerdere volwassen samen op vakantie: drie badkamers en parkeerruimte voor 2a3 autos per huis. In elke kamer airco. Keukenuitrusting wat basic, wel Amerikaanse koelkast.

meer luxe dan thuis!

elo
16-7-2010

20 Vakantievilla's in eigen park. Gloednieuw. Er werd hard gewerkt aan de laatste puntjes op de i: elke dag kwam een huismeester iets nieuws brengen of afregelen. Beheerster denkt goed mee. Inmiddels ook meer beplanting. Veel ruimte in huis, eigen zwembad, veel privacy. Let op:eind juni 2010 was internet nog steeds niet aangesloten. Verder alle denkbare luxe. Aanrader voor meerdere volwassen samen op vakantie: drie badkamers en parkeerruimte voor 2a3 autos per huis. In elke kamer airco. Keukenuitrusting minimaal en basic, wel Amerikaanse koelkast.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clos Savornin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Le Clos Savornin in St. Saturnin les Apt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Le Clos Savornin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Le Clos Savornin scoort een 9.22 uit 10 op basis van 12 reviews.