Géén boekingskosten

Meer villa info

45 Reviews over La Pinède

• 9Fam de Jong29-09-2022

Wij komen graag terug!

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf in la Pinède, van het comfortabele huis, het ruime zwembad, de mooie tuin en het door iedereen terecht geprezen fantastische uitzicht. Alles was precies zoals de foto’s en beschrijving hadden weergegeven. ‘Hoogtepunt’ was de mogelijkheid om ‘synchroon’ te douchen dankzij de dubbele douche! De omgeving biedt, behalve de bekende trekpleisters als Gordes en Roussillon, nog gelegenheid voor vele andere mooie uitstapjes, zoals naar de dorpjes Lioux (met indrukwekkende rotswand en leuke auberge waar je op afspraak lekker kan eten), Monieux en Simiane la Rotonde. Iets verder weg gelegen, bij Ansouis, is een heerlijke ijssalon te vinden, met prachtig terras en uitzicht. En natuurlijk niet te vergeten: naar de Mont Ventoux, bij voorkeur op de fiets!

• 9Natuur
  • 10Cools Marc04-08-2022

voor herhaling vatbaar

Het is een prachtige woning met een zeer mooie tuin. Het weidse uitzicht was enorm. De streek is fantastisch en er zijn verschillende stadjes in de buurt die zeker een bezoek waard zijn. Kortom: een echt vakantiegevoel.

• 10Natuur
  • 9Elisabeth14-09-2021

Geweldig huis en zeer fraai gelegen

Huis was perfect schoongemaakt. Viviane en Philip komen meteen als er iets is. Bedden prima. Buiten overal zitjes of ligstoelen en genoeg kussens. Uitzicht fantastisch. Er zijn buren maar die zie of hoor je niet. Dorp vlakbij met 2 bakkers en lekkere taartjes. Ook is er kleine supermarkt. Ivm covid moet je wel op tijd reserveren in de restaurants; in het dorp is een aantal goede restaurantjes. Wij komen graag terug!

• 10Ruimte
  • 8Guido10-08-2021

zeer prettig verblijf

Alles goed meegevallen - zoals op de site beschreven : mooi, goed onderhouden vakantiehuis, voldoende ruimte binnen zowel als buiten, voldoende keukengerei, airco op kamer ...heerlijk. volledig omheind voor de hond, voldoende ligzetels en stoelen rond het zwembad, geen luidruchtige buren ( beiden zijn lokale mensen die overdag niet thuis zijn) mooi ruim terras en wat een zicht !!!! Alles TOP.Als we dan toch een tip mogen geven … een extra (kleinere) frigo zou handig zijn voor koele dranken - zeker als men met 6 zou verblijven, zeker als het écht zomerse temperaturen zijn. Dan is de gewone frigo net voldoen voor vlees, kaas, groenten, yoghurt, fruit, boter, enz). in de buurt kan je wandeling starten.Plaatselijke beheerders : hun behulpzaamheid en onthaal was TOP!

• 9Marlies10-08-2020

Fantastisch huis en zwembad op geweldige locatie!

La Pinède is een heerlijk huis met een geweldig zwembad en mooie tuin. Prachtig en rustig gelegen in een gehuchtje vlakbij Saint-Saturnin-lès-Apt in de Luberon. Alles wat je nodig hebt is aanwezig.

• 10André09-08-2020

Geweldig!

Prachtige, comfortabel ingerichte villa met heerlijk zwembad en fenomenaal uitzicht

• 10Stefan Fox13-07-2020

Beuatiful villa with a big pool and stunnung view

Very quite house surrounded by beautiful nature with a big clean pool and a view far over the hills. A place where you can relax the moment you arrive. A tasteful light interieur. We loved the sun downers on the terrasse. Hiking paths start direkt from the house. For grocceries a car is necessairy. Thanks for offering this place. Stefan

• 10Dymph Vorstenbosch03-10-2018

1,5 week na terugkeer hebben we nog steeds heimwee

Wat een verrukkelijk huis waar je komt via een recht laantje van cipressen. En dan de binnenkomst via de voordeur: het voelde gelijk als 'ons' huis; we (mijn jongste tante, mijn zoon en ik) waren er thuis mede door de fijne inrichting die bij ons past. Het was er schoon, de bedden waren gedekt, er is voldoende kastruimte met voldoende kleerhangers in de drie slaapkamers. Daarnaast hadden we geluk met een heerlijk grote zaal van een badkamer en een douche/stoomcabine in één van de slaapkamers... wat wil een mens nog meer. En dan de grote verrassing aan de achterzijde van het huis die in werkelijkheid nog fraaier is dan op de foto's op de site. Wat een uitzicht, wat een mogelijkheden aan terrassen, wat een verrukkelijk zoutwaterzwembad. Fijne teakhouten stoelen, banken, ligstoelen, ligbanken met voor alle 'zetels' passende, mooie kussens. En wat een zaaaaaaaaaaaalige rust. Stilte maar geen solitair gelegen huis. Er zijn buren die we nauw

• 10Roeland25-08-2018

Fantastische plek en luxe vakantievilla

Dit is het adres als je de Provence wilt ervaren. Schitterende plek, luxe villa met top zwembad en geweldig uitzicht en nabij alle bucketlist Provence bezienswaardigheden.

• 8Karin10-08-2018

Prachtige tuin met groot zwembad

Allereerst: een prima vakantiehuis. Schoon en van alle gemakken voorzien. Maar wat La Pinède bijzonder maakt, is de tuin. Meerdere terrassen, een schitterend uitzicht en een lekker groot zwembad. Je hebt het gevoel dat je er helemaal vrij zit, ook omdat het er heerlijk stil is. De zonsondergangen zijn prachtig. Ander pluspunt: de beheerders zijn erg servicegericht. Toen we ‘s avonds werden lekgeprikt door wespen, stond de beheerder de volgende dag om 07.30 (!) al voor onze neus om het nest te verwijderen. En hij liet een spray achter voor als ze terugkwamen. Prima geregeld.

Villa La Pinède info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Les Bassacs, 84490