Villa La Pinède

34 reviews over Villa La Pinède in het Nederlands

1,5 week na terugkeer hebben we nog steeds heimwee

Dymph Vorstenbosch,
3-10-2018

Wat een verrukkelijk huis waar je komt via een recht laantje van cipressen. En dan de binnenkomst via de voordeur: het voelde gelijk als 'ons' huis; we (mijn jongste tante, mijn zoon en ik) waren er thuis mede door de fijne inrichting die bij ons past. Het was er schoon, de bedden waren gedekt, er is voldoende kastruimte met voldoende kleerhangers in de drie slaapkamers. Daarnaast hadden we geluk met een heerlijk grote zaal van een badkamer en een douche/stoomcabine in één van de slaapkamers... wat wil een mens nog meer.

En dan de grote verrassing aan de achterzijde van het huis die in werkelijkheid nog fraaier is dan op de foto's op de site. Wat een uitzicht, wat een mogelijkheden aan terrassen, wat een verrukkelijk zoutwaterzwembad. Fijne teakhouten stoelen, banken, ligstoelen, ligbanken met voor alle 'zetels' passende, mooie kussens.

En wat een zaaaaaaaaaaaalige rust. Stilte maar geen solitair gelegen huis. Er zijn buren die we nauw

Gereisd met vrienden in september 2018

Fantastische plek en luxe vakantievilla

Roeland,
25-8-2018

Dit is het adres als je de Provence wilt ervaren. Schitterende plek, luxe villa met top zwembad en geweldig uitzicht en nabij alle bucketlist Provence bezienswaardigheden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtige tuin met groot zwembad

Karin,
10-8-2018

Allereerst: een prima vakantiehuis. Schoon en van alle gemakken voorzien. Maar wat La Pinède bijzonder maakt, is de tuin. Meerdere terrassen, een schitterend uitzicht en een lekker groot zwembad. Je hebt het gevoel dat je er helemaal vrij zit, ook omdat het er heerlijk stil is. De zonsondergangen zijn prachtig. Ander pluspunt: de beheerders zijn erg servicegericht. Toen we ‘s avonds werden lekgeprikt door wespen, stond de beheerder de volgende dag om 07.30 (!) al voor onze neus om het nest te verwijderen. En hij liet een spray achter voor als ze terugkwamen. Prima geregeld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

We willen terug!

Fam Slijp,
10-8-2018

Prachtig huis op een mooie locatie. Genoten van de zonsondergang en het zwembad. Bedden waren goed en de ligstoelen rondom het huis top! We hebben er een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Hele fijne vakantie gehad!

Fam. Hessing,
26-7-2018

Wij hebben 2 fantastische weken gehad in dit comfortabele huis, wat een hele mooie ligging heeft. Er is een grote bloemrijke tuin (veel vlinders!) met een heerlijk zwembad en een fenomenaal uitzicht! We zullen de avonden met een glaasje wijn en de zonsondergangen nooit meer vergeten! Je kunt meteen vanuit het huis heerlijke wandelingen maken. Het huis ligt heel mooi centraal om allerlei dorpen en markten te bezoeken zoals Gordes en Roussillon, Apt. Ook de Mont Ventoux is zeker een bezoek waard. Fontaine de Vaucluse is ook heel mooi!

Het huis zelf is van alle gemakken voorzien, zoals Wifi, Netflix en Ned. tv zenders. Er zijn 3 slaapkamers met hele goede bedden en een grote badkamer met dubbele douche en een bad. In een vd slaapkamers is nog een douche.

Kortom: een fantastisch huis in een prachtige omgeving voor een heerlijke vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Een zomerse herfstvakantie in de Provence

Fam Dumanaw-de Vries,
3-11-2017

Voor het echte Frankrijk gevoel: mooi huis, prachtig gelegen, geweldig uitzicht.

Veel te zien in de omgeving. Aix en Provence is een echte aanrader. Een dag doorbrengen bij het huis is ook heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Geweldig

Annemarijn,
20-6-2017

Het heeft een erg gezellige sfeer

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Fantastisch vakantie verblijf

Dees hollander
23-1-2017

Een geweldig uitzicht over een vallei en is voorzien van een prachtige zonsondergang. Het zwembad is heerlijk vooral omdat je de temperatuur aan kan passen. Er zijn veel leuke dorpjes in de buurt die goed te bereiken zijn. Ook de Mont Ventoux is makkelijk te bereiken. Het huis zelf is heerlijk en je voelt je er snel thuis. De gemakken van de Nederlandse televisie zijn er fijn als het weer tegen zit. Een aanrader voor de volgende huurders! Ik zou ook zeker langs gaan bij La Table Du Bonheur. Er zijn leuke wandelroutes vanuit het huis naar diverse mooie plekken. Het was ook erg fijn dat de badkamer was voorzien van een dubbele douche en een bad. Ik heb een heerlijke week gehad in La Pinède en raad andere mensen deze villa zeker aan als vakantieverblijf in de prachtige Provence.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Super!

Jean
5-4-2016

Zeer mooie en smaakvol ingerichte villa. Prachtig uitzicht over de streek. Wij komen terug!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Fijn vakantiehuis met grandioos uitzicht

Petra en Stephan
8-7-2015

28-6-2015

We verbleven een week samen zonder onze kids in deze heerlijke villa. Ingericht met smaak voor detail, je voelt je gelijk thuis. De tuin is een oase van rust en ruimte met prachtige vergezichten en bloeiende lavendel. Het zwembad is ruim en voldoet perfect. Het beheerders echtpaar zorgde precies op tijd voor de juiste ontvangst. Het was echt provencaals zomerweer, dus aan zon en warmte geen gebrek. Kortom, een geslaagd weekje.

Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa La Pinède in St. Saturnin les Apt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa La Pinède zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.