Vakantiehuis La Madelaine

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis La Madelaine in het Nederlands

Vakantiehuis rustig gelegen in de Luberon

Kees
22-9-2010

Dit vakantiehuis heeft een goede en rustige ligging. Een uitstekend startpunt voor het bezoeken van de bezienswaardigheden in de Provence.
De inrichting is goed en de keuken heeft een complete inventaris.
De bedden zijn ook goed. Wij hebben een plezierige vakantie gehad. Nadelen; De verdiepingslaag tussen Gite 1 en 2 is nogal gehorig. Kan hinderlijk zijn wanneer u geen familie bent van de andere huurder. Het zwembad is te kleinvoor twee families van 6-8 personen, maximaal voor twee families tot 4 personen. De winkels in Les Saturnin Apt hebben een zeer beperkt assortiment, wij haalden ons brood en boodschappen in Apt. (ca. 7 km) Hoge borg vooraf te betalen; er is geen inventarislijst aanwezig en er is geen goede overdracht bij aankomst. Achteraf wordt door de eigenaar vastgesteld welk bedrag u van de borg terug ontvangt. Wanneer dit vooraf niet goed wordt afgesproken, kan dit tot onaangename verrassingen leiden. (is het slijtage of is het schade?)

Gereisd Met vrienden in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Madelaine in St. Saturnin les Apt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Madelaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.