Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Vakantie vieren in de Provence op Camping Monplaisir. In de campingwinkel haal je elke ochtend verse broodjes en op zondag gebraden kip. Ook in het restaurant kun je goed eten. Bij het zwembad vind je een ligweide. Monplaisir is een schone camping die goed wordt onderhouden. Het dorp St. Remy ligt op loopafstand (1,2 kilometer).

We hebben de beste aanbieders voor Camping Monplaisir voor je op een rij gezet:

109 Reviews over Monplaisir

• 9Meijers04-09-2022

Prachtig! Voor herhaling vatbaar!

Prachtige, schone en zeer goed onderhouden camping. Veel privacy, de hagen, bomen en struiken werden mooi gesnoeid/ bijgehouden. Zeer schoon sanitair, geen wc-brillen maar wel op elk toilet ontsmettingsmiddel om toilet te reinigen. Wij hadden plek 125, erg fijne grote plek, boom in het midden die gehele dag schaduw bezorgde. Regenwater na flinke bui trok snel weg de bodem in. Een van de eigenaren reed elke dag rondje over de camping om te controleren of alles in orde was, zeer vriendelijke beheerders en personeel. Milieu straat werd elke week schoongespoten als containers geledigd werden dus totaal geen stankoverlast. Hele dag vérsgebakken (stok)brood en croissants te verkrijgen, bakken ze zelf af. Fijne streekproducten in het camping-winkeltje. Supermarkt Intermarché en gezellige dorp op loopafstand. Heerlijk zwembad met veel ligbedden en fijne ligweide (gras) erbij ook hier ligbedjes. 1 dag was water troebel, werd meteen verholpen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Annette18-07-2022

Perfecte camping! Deze camping zou je overal mee moeten kunnen nemen. Familie Daniel heeft hier een pareltje. We komen hier nu al voor de 4e keer en ook volgend jaar staat deze camping weer op de planining. Hoewel het restaurant niet meer bestaat biedt de bar voldoende opties. Grote supermarkt vrijwel naast de camping en Saint Remy de Provence is een schattig stadje. Het sanitair is top.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Catherine08-06-2022

Met plezier naar Monplaisir

Voor de 2e keer in de meivakantie op Monplaisir en ook weer met groot plezier, zeer klantvriendelijke medewerkers, mooi verzorgde camping.

• 7R Schreuder24-08-2021

Kort verblijf

Voldeed niet aan hoge verwachting n.a.v. zoover beoordeling en website. Rustig vanaf 22.00 uur, maar overdag gewoon net zo druk als andere campings in de zomer met drukke kinderen, drukke ouders, caravans/campers die af en aan rijden.Plekken zijn ruim, maar afhankelijk van waar je staat kan de ervaring zeer verschillend zijn. Wij kregen een plek vlakbij de receptie, naast de oprijlaan en het camperstation. Helaas voldeed dit niet aan de verwachtingen qua sfeer en beleving nav website, gelukkig deden ze daar bij de receptie niet moeilijk over, maar we zijn wel eerder vertrokken want er was geen andere plek beschikbaar. Het personeel bij de receptie en de leuke winkel is zeer gastvrij. Sanitair is mogelijk ook afhankelijk van waar je staat, maar is verouderd, gemend en krap qua ruimte. Wel goed schoon. Terrein wordt goed onderhouden. Ligging centraal t.o.v. Avignon en wijnhuizen, grote supermarkt in nabije omgeving.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 10Mayke en Arnoud Herberts05-08-2020

Hier kom je echt tot rust.

Dit is al de zesde keer dat we hier weer komen. Het is een erg mooie camping met mooie beplantingen en met zeer ruime plekken. De zeer vriendelijke en zeer hardwerkende eigenaren denken echt aan alles! Het mag huncampinggasten aan niets ontbreken. Ook hun winkeltje met allerlei verse producten en eigengemaakte wijn is echt top. Een gezellig restaurant, met uitzicht op het zeer mooie zwembad, waar je uitstekend kan eten. Ik ben “bang” dat we volgend jaar weer hier komen. Met dank aan de eigenaren en hun team!

• 10Hilde Diels27-07-2020

Thuiskomen...

Ondanks de vreemde/moeilijke periode (coronatijd) hebben wij ook dit jaar opnieuw een héél fijne vakantie gehad op Monplaisir! Eigenaars (familiebedrijf) zijn altijd super vriendelijk en gedienstig. Ze zijn altijd zéér begaan met hun campinggasten. De camping is prachtig onderhouden en rustig, het sanitair is héél proper, de omgeving is mooi en je vindt alles wat je nodig hebt in de korte nabijheid. Ondanks de voor hen toch ook wel moeilijke periode, is er NIET bespaard op onderhoud, netheid, aandacht voor gasten, kwaliteit van producten in winkeltje en restaurant, ... Voor ons is dit elk jaar opnieuw een 'thuiskomen' en genieten!

• 9H.A. Oudshoorn27-09-2019

Heerlijke vakantie!!!!

We hebben hier genoten. Rustige schone camping, fijn zwembad met voldoende ligbedden langs het bad maar ook op de ligweide. De omgeving nodigt uit om alles te gaan bekijken. 3 weken was niet genoeg dus willen we zeker nog eens terugkomen. Dit willen meer mensen dus boeken wordt wat lastig omdat mensen die al meer dan 2 keer geweest zijn voorrang hebben. Wij gaan het toch weer proberen.

De 8 voor het zwembad.....wat klein als iedereen gaat zwemmen en de gasten dan op de trapjes gaan zitten en liggen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Geert Yen Hove09-08-2019

Geweldig mooie en vooral schone camping. Het sanitair ziet er geweldig schoon uit, zelfs gezien dat de schoonmaakster de doucheputjes en syphons eraf haalde om schoon te maken. Lekkere ruime plaatsen, met in ons geval genoeg schaduw, op loopafstand supermarkt en gezellig stadje. Dame van de animatie verdiend ook een dikke + Misschien één klein verbeterpuntje, zou wel fijn zijn om paar tapwater punten te hebben op het veld of straatje.

• 10Mayke en Arnoud Herberts08-08-2019

Wij blijven hier terugkomen!

Gewoon een heerlijke camping in alle opzichten! Alles tot in detail in orde! Je ziet dat er niet bezuinigd wordt op dingen. Zwembad is heel fijn. Mooie ligweide met ligbedden. Restaurant is prima! Groenvoorzieningen zijn mooi bijgehouden. Handig winkeltje met lekker vers brood en plaatselijke 🍷etc. Afstand naar Saint Rémy is goed te lopen. Intermarché 5 min lopen. Campingplekken zijn ruim.

• 9Meti03-08-2019

Hoezo een 9,5 op Zoover??....daarom dus!

Hoezo een 9,5 op Zoover? Nou gewoon...omdat alles klopt! Ontvangst: gastvrij, hartelijk, vriendelijk en efficiënt. Personeel: niemand uitgezonderd top! Hygiëne zelfs in het hoogseizoen uitstekend. Zwembad, overdag druk, maar ‘s morgens kun je prima baantjes trekken. Restaurant: restaurantkwaliteit en geen vette campinghap. Dames van de bar, super lief en vriendelijk (sorry van al die Mijito’s dames😉). Plekken ruim genoeg voor grote caravan. St. Remy op loopafstand (20-25 min), supermarkt in de buurt, prima winkeltje op de camping met lekkers, terrein super onderhouden.

Camping Monplaisir info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar