Camping Monplaisir

• Onvoldoende: 1 - 5

Voor herhaling zeker.

J.C.Schot
21-5-2018

Geweldig geen enkele aanmerking.

‘Thuis komen’

René de Brouwer
13-1-2018

Dichtbij dorp en supermarkt.

Wij komen hier weer graag terug!

Mayke Herberts
23-10-2017

Wat hebben wij genoten! Het is een gemoedelijke camping waar alleen maar zeer vriendelijke mensen werken. In het zwembad kan je heerlijk elke ochtend baantjes zwemmen. Sanitair is echt top! Met altijd prettige muziek aan. Goed restaurant en winkeltje op de camping zelf. Het erg leuke plaatsje St. Remy op loopafstand.

Stadscamping met weinig ruimte/natuur

Hartman
5-8-2017

de camping is netjes en goed onderhouden, maar je hebt echt niet het gevoel dat je in de natuur zit. De plekken zijn vrij klein en omdat de auto op de plek geparkeerd moet worden, staan vrijwel alle auto's in de lengte van de plaats langs het straatje geparkeerd. als je een straatje inkijkt zie je dus vooral een lange rij auto's. Vanaf onze plek (78) hadden we uitzicht op een (begroeide) muur met daarboven de daken van de caravans in winterstalling.

Speelruimte voor kinderen is beperkt, er is een kleine (omheinde) speeltuin met 1 speeltoestel en een wip. Onze kinderen (3, 6 en 7) waren daar steeds vrij snel op uitgekeken. Het zwembad daarentegen vonden ze heerlijk. Genoeg ruimte om te liggen rondom het zwembad.

De camping is uitstekend onderhouden. Alles is schoon en geordend. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kortom: alle lof.

Winkel voldoet uitstekend, vooral de gebraden kippetjes op zondag...

Er is wellicht maar één nadeel en dan vooral in de warme maanden juli en augustus. De meeste plekken liggen niet echt volledig in de schaduw. Met kleine kinderen en dan vooral het laten slapen overdag, zou dan problemen kunnen geven.

Fantastisch ligging,sfeer,service en facaliteiten

Leo van der Meer
15-7-2017

Familieactige sfeer ,mooie plaatsen,loopafstand stadje en supermarket Eenvoudig maar goed restaurant?Op de camping is alles zeer schoonBijzoner prettige leiding en medewerkers

fantastische camping

marc loyson
1-7-2017

camping heeft alles wat men zich maar kan wensen

Fantastisch!

Trui van Bruinessen
22-6-2017

Mooie accommodatie, winkel, zwembad.

Zeer vriendelijke nederlands sprekende team.

Geweldige camping

A.Reijnders
26-5-2017

Hadden niet gereserveerd. Wij dachten dat het in Mei (voorseizoen) niet nodig was. Gelukkig was er nog een plaatsje vrij waar wij maximaal 13 dagen konden staan. Na de eerste dag was het al duidelijk waarom al bijna alles vol was. Het is een fantastische camping.

Prachtige rustige camping

Marius
23-5-2017

Echt de Provence! In mei al veel bloemen en groen. Heerlijke sfeer, mooie plaatsen met hogere heggen. In mei is er wel Mistral- wind maar omdat het verder best warm was hadden wij hier geen last van. Aan de receptie werden wij geadviseerd over het neerzetten van de caravan en voortent in verband met de Mistral wind, heel goed!! Mooi zwembad, goed onderhouden.

Prima campingwinkel met uitgebreid assortiment vooral uit de streek.

St. Remy de Provence heeft een geschiedenis met Vincent van Gogh en hier zijn veel toeristische uitstapjes aan gewijd. Mooie streek om te wandelen. Wij zijn bij het Bureau de Tourism, in het centrum, een wandelkaart gaan halen en dit was prima te doen.

In mei is het restaurant/bar van de camping nog niet open.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Monplaisir in St. Remy de Provence (Bouches du Rhône), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Monplaisir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Monplaisir scoort een 8.94 uit 10 op basis van 96 reviews.