Camping Monplaisir

Camping Monplaisir
9,1

Omschrijving
Vakantie vieren in de Provence op Camping Monplaisir. In de campingwinkel haal je elke ochtend verse broodjes en op zondag gebraden kip. Ook in het restaurant kun je goed eten. Bij het zwembad vind je een ligweide. Monplaisir is een schone camping die goed wordt onderhouden. Het dorp St. Remy ligt op loopafstand (1,2 kilometer).
Laatste review

Top camping!

Frank & Mireille,
14-9-2018

Héérlijke vakantie gehad! Camping is gezellig en zeer schoon! Relaxte sfeer. Personeel/eigenaren zijn erg aardig en behulpzaam. Supermarkt op de camping waar veel dingen verkrijgbaar zijn en elke dag lekker vers brood. Grote supermarkt op loopafstand (500 mtr). Op de camping ook een leuk restaurant waar je in ongedwongen sfeer lekker kunt eten. Heerlijk zwembad + ligweide met prima (en voldoende) ligbedden. Prima ligging op loop afstand van het gezellige dorp St Remy de Provence. Ook in de omgeving veel te doen/zien. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

82 reviews over Camping Monplaisir in het Nederlands

Top camping!

Frank & Mireille,
14-9-2018

In zijn soort de allerbeste camping!

Kyra,
7-8-2018

Zeer knusse, rustige, goed verzorgde en super schone, fijne camping, gerund door heel lieve mensen. Een uitstekend winkeltje erbij en een restaurantje waar je smakelijk kunt eten. Bij het zwembad is een heerlijke ligweide waar je lekker onder bomen kunt liggen. Er zijn voldoende ligbedden. Vanaf ca 22.30 uur is het stil.... ! In de omgeving is veel te zien en te doen en dan is het weer heerlijk "thuis komen"!

Voor herhaling zeker.

J.C.Schot,
21-5-2018

Geweldig geen enkele aanmerking.

‘Thuis komen’

René de Brouwer,
13-1-2018

Dichtbij dorp en supermarkt.

Wij komen hier weer graag terug!

Mayke Herberts,
23-10-2017

Wat hebben wij genoten! Het is een gemoedelijke camping waar alleen maar zeer vriendelijke mensen werken. In het zwembad kan je heerlijk elke ochtend baantjes zwemmen. Sanitair is echt top! Met altijd prettige muziek aan. Goed restaurant en winkeltje op de camping zelf. Het erg leuke plaatsje St. Remy op loopafstand.

Stadscamping met weinig ruimte/natuur

Hartman,
5-8-2017

de camping is netjes en goed onderhouden, maar je hebt echt niet het gevoel dat je in de natuur zit. De plekken zijn vrij klein en omdat de auto op de plek geparkeerd moet worden, staan vrijwel alle auto's in de lengte van de plaats langs het straatje geparkeerd. als je een straatje inkijkt zie je dus vooral een lange rij auto's. Vanaf onze plek (78) hadden we uitzicht op een (begroeide) muur met daarboven de daken van de caravans in winterstalling.

Speelruimte voor kinderen is beperkt, er is een kleine (omheinde) speeltuin met 1 speeltoestel en een wip. Onze kinderen (3, 6 en 7) waren daar steeds vrij snel op uitgekeken. Het zwembad daarentegen vonden ze heerlijk. Genoeg ruimte om te liggen rondom het zwembad.

De camping is uitstekend onderhouden. Alles is schoon en geordend. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kortom: alle lof.

Winkel voldoet uitstekend, vooral de gebraden kippetjes op zondag...

Er is wellicht maar één nadeel en dan vooral in de warme maanden juli en augustus. De meeste plekken liggen niet echt volledig in de schaduw. Met kleine kinderen en dan vooral het laten slapen overdag, zou dan problemen kunnen geven.

Fantastisch ligging,sfeer,service en facaliteiten

Leo van der Meer,
15-7-2017

Familieactige sfeer ,mooie plaatsen,loopafstand stadje en supermarket Eenvoudig maar goed restaurant?Op de camping is alles zeer schoonBijzoner prettige leiding en medewerkers

fantastische camping

marc loyson,
1-7-2017

camping heeft alles wat men zich maar kan wensen

Fantastisch!

Trui van Bruinessen,
22-6-2017

Mooie accommodatie, winkel, zwembad.

Zeer vriendelijke nederlands sprekende team.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Monplaisir in St. Remy de Provence (Bouches du Rhône), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Monplaisir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.