Appartement Les Résidences de Métifiot

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag34°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Les Résidences de Métifiot voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Les Résidences de Métifiot in het Nederlands

Rust, kalmte en krekels

wvc
28-4-2011

Zeer rustig en zeer goed verzorgde verblijfsaccomodatie met schitterend zicht op les Alpilles. Of wel kook je zelf in een eenvoudige basic keuken, ofwel eet je op het domein in het restaurant aldaar, ofwel stap je naar het dorp (10min) om daar in 1 van vele restaurants te gaan eten. Goed verzorgd en groot zwembad met goed onderhouden ligzetels.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

• AdresChemin De La Croix Des Vertus 13210(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Résidences de Métifiot in St. Remy de Provence (Bouches du Rhône), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Résidences de Métifiot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.