Géén boekingskosten

Hotel Le Vallon de Valrugues & Spa

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurSt. Remy de Provence (Bouches du Rhône)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Le Vallon de Valrugues & Spa voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 6 reviews

• Sportfaciliteiten

7 Reviews over Le Vallon de Valrugues & Spa

• 9Ste19-09-2012

Fantastisch hotel

Heel erg genoten van ons verblijf. Lekker eten, goede service, mooie suite...maar alles tegen een vrij hoge prijs uiteraard. Niet goedkoop, maar absolute top!

• 10Calle - St-Gillis-Waas21-09-2011

Prachtig hotel met heel goede keuken

Wij verbleven in dit hotel van 02 tot 09 september 2011 en we waren zeer tevreden over heel het verblijf. Het is niet goedkoop maar dat weet je als je het boekt. Het personeel was heel vriendelijk en stond steeds klaar voor je. De kamer was groot en mooi gerenoveerd. Een heel goede keuken met heel lekker eten en je kreeg alle dagen iets anders op de menu. We hadden steeds plaats aan het zwembad en je kreeg bij warm weer zelfs verfrissingsdoekjes aan het zwembad. We gaan er zeker nog terug. De omgeving is ook heel mooi en het stadje is op 600 meter wandelafstand. Ik vind dit hotel een aanrader en we hebben geen negatieve dingen ondervonden. Alles was prima in orde in dit hotel.

• 8E & S30-08-2010

Mooi hotel met gunstige ligging

Mooi hotel,ruime moderne kamer met salonnetje, grote kleerkast en praktische badkamer. Wij hadden wel spijtig genoeg geen balkon. Personeel is vriendelijk. Mooi ontbijtterras met prima buffet en gratis vlaamse kranten ter beschikking. Groot mooi zwembad met degelijke ligbedden. Schaduwrijke tuin naast zwembad. Het restaurant is volgens ons geen Michelinster waard. Eten in de brasserie zag er beter uit, maar dit hebben wij niet meer uitgeprobeerd. In St. Remy zijn heel veel goede restaurants en leuke terrasjes. Dit is een heel gezellig stadje op wandelafstand van het hotel.

• 9Ingrid28-07-2010

sfeervol en rustig hotel

Wij verbleven 10 nachten in Vallon de Valrugues in kamer met ontbijt. Ontbijt is uitgebreid en kwaliteitsvol; oa heel lekkere cakes en grote variatie aan vers fruit. Rustige sfeer, er waren zelfs kranten ter beschikking. Restaurant is prijzig maar andere gasten waren vol lof. Wij verkozen St Rémy voor de avondmaaltijd : talrijke leuke restaurantjes aan democratische prijzen. Een wandelingetje van ongeveer 10 minuten. Kamers zijn netjes maar meubilair wat gedateerd. Zeer aangenaam om te vertoeven aan het zwembad : altijd plaats, geen 'handdoekje leggen', comfortabele ligbedden en grote parasols, mooie tuin ... Kortom, zeer aangenaam en kwaliteitsvol hotel; de dranken en het diner zijn (te) prijzig, maar je verbruikt uiteindelijk wat je zelf wil.

• 3Mariannne26-06-2008

Absoluut géén 4 sterren waard!

In juni 1 nacht geslapen in Vallon de Valrueges. De ligging is prima: Op 10 minuten loopafstand van het prachtige dorp St. Remy de Provence. De prijs/kwaliteit verhouding is onder de maat: De "junior-suite" kostte zonder korting E.795,00. De kamer was donker, twee zeer kleine kasten met twee plankjes om iets neer te leggen. Badkamer was schandelijk: Jacuzzi-bad, dat niet werkte. Douche in het bad met vies en plakkerig douche-gordijn. Twee vrij kleine en versleten !! handdoeken. Separaat toilet dat echt stonk! De airco werkte slecht en de lakens op het bed waren klam. De tapijten in de gangen en op de trap waren versleten. Goed restaurant, maar erg prijzig. Bediening door trainees en wij waren de enige gasten voor het diner. Groot zwembad. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid, maar een beetje een "luchthaven-hotel"gevoel: Non-descript. Personeel van de receptie erg vriendelijk. Housekeeping bijna bij het onbeschofte af. Er zijn betere en goedjopere hotels in St.Remy.

• 9yves15-01-2008

Prachtig hotel in een rustige omgeving en toch vlakbij het centrum van St Rémy. Een aanrader voor wie houdt van een persoonlijke service en net dat ietsje meer wil!

• 10kenner13-03-2005

tophotel! zeker het mees luxueuse in de streek!

Hotel Le Vallon de Valrugues & Spa info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)