Géén boekingskosten

Camping Du Mas de Nicolas

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurSt. Remy de Provence (Bouches du Rhône)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Du Mas de Nicolas voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 82 reviews

Meer camping info

82 Reviews over Du Mas de Nicolas

• 8Henk Steenbergen19-06-2022

Mooie camping

Met heel veel plezier op deze camping gestaan. Schoon sanitair, geweldig zwembad, ruime plekken. Erg vriendelijk personeel. Loopafstand van het prachtige centrum.

• 8Eetgelegenheden
  • 8de Boer17-06-2022

Rustige camping in “drukke” Provence.

Prima ontvangst met veel info. Konden kiezen uit diverse plekken maar gekozen voor plek met de meeste schaduw. Schone toiletgebouw(en). Tip; de spiegels hangen wel heel erg laag voor een gemiddelde Nederlander en wat veel vervelender was; de douche was veel te heet ! De keren dat ik gedoucht heb kon ik er niet onder staan, beslist niet nodig en zonde van de energie en het water! Verder prima zwembad! Ps wellicht wat minder asfalt gebruiken , scheelt weer in de temperatuur. Het is ons verder prima bevallen!

• 10Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Mm de Gorter08-06-2022

Geweldig! Echte aanrader

Prima camping, schoon, goede kampeerplekken, geweldige ontvangst, prima en zeer schone toiletten. Snap de review niet dat er geen campers langer dan 6 mtr passen: met onze 7.50 mtr hadden we geen probleem. Ook het zwembad wil ik als positief beschouwen. Personeel vriendelijk en werken hard om de camping schoon en netjes te houden. Als ik echt een minpunt zou moeten noemen: zoals op de meeste campings is ook hier de wifi niet inbegrepen in de prijs. Dat zou een zeer grote plus zijn! St remy en provence is een leuke plaats met bezienswaardigheden: zeker het klooster bezoeken waar Vincent van Gogh heeft verbleven. Deze camping is met stip onze top 10 binnengekomen.

• 8Hein Nieuweboer05-05-2022

Pracht camping

Ontvangst uitstekend door vriendelijke vrouw van de receptie. Spreekt Nederlands, Frans en Engels. Het team is constant bezig alles netjes te houden. Zwembad kraak helder en schoon en verwarmd in april. Sanitair schoon en netjes.

• 7Staat v/h sanitair
  • 4Petronella10-09-2021

Geen aanrader

Vriendelijke ontvangst, kregen aantal plaatsen toegewezen waar we uit mochten kiezen. Camping was bijna helemaal vol. Plaatsen erg benauwd en niet groot, veel mensen stonden met de luifel op het pad. Ondergrond zanderig, rotsachtig of vol met dennennaalden. Rijweg op de camping slecht.Veel onoverzichtelijke bochten, veel bomen en laaghangende takken. Voor grotere campers ( langer dan 6 meter) beslist niet aan te raden.

• 5Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 8Tine10-08-2021

Aangename camping :-)

Op loopafstand van dorp, super vriendelijk onthaal, mooie schaduwrijke plaatsen, geen echt "restaurant ", wel afhaalmogelijkheden en genoeg horeca in dorp. Zwembad zou mss iets groter mogen , maar wel genoeg stoelen en extra ligweide net naast zwembad, Voor herhaling vatbaar !

• 8Eetgelegenheden
  • 7Marnix07-10-2018

Leuke camping

Leuke camping met vriendelijke dame aan de receptie die nederlands spreekt. Plaatsen zijn voldoende groot en sanitair is wat verouderd maar wel proper. Zwembad was verwarmd en binnen is er ook een jaccuzzie en hamman. Minpunt was dat alhoewel het een gekeurde ACSI camping met een sticker aan de receptie is je geen korting krijgt wat ik wel wat vreemd vond. Saint Remy de Provence is een leuk stadje waar veel te zien is. Een aanrader.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Geli01-10-2017

Een camping waar het prettig is

Een speels ingerichte camping. Plaatsen verschillend in grootte, in de schaduw of in de zon. Heerlijk zwembad met mooie ligweide. Zelf gebakken brood op bestelling. 'S nachts heerlijk rustig.

• 8Wim26-07-2017

prima camping om te ontspannen

Het zwembad, spa, bubbelbad en sauna zijn heerlijk. Ruime ligweide met ligbedden. Gratis wifi en betaalbare wifi op camping. Rustige camping. Snacks en brood verkrijgbaar. Op loop/fietsafstand van het gezellige st. Remy. De kampeerplaatsen zijn verschillend: meer of minder zonnig, of schaduwrijk en ruim genoeg. Sanitair: hygienisch, werkt met sensoren. Goed verzorgd. De muren en de deuren konden iets schoner. Het is een terrassencamping, voor kinderen met fietsjes kan het iets lastiger zijn. Grote supermarkt in st. Rémy. Een camping om terug te komen!

• 5Ab25-01-2016

Nooit meer!

We hebben ongeveer 5 jaar met veel plezier op deze camping gestaan. De laatste keer in 2014. Toen merkten we al enig verschil. Geen flesje wijn meer en ander personeel. Veel minder geinteresserd en minder ervaren. We hoorden, dat er een nieuwe eigenaar was. Toch maar weer een reservering en aanbetaling voor 2015! Een week voor aankomst kreeg mijn vrouw in Nederland een zeer ernstig verkeersongeluk. (Ze is er nu,na vele operaties nog niet van hersteld.) Ons werd, na veel gemail, duidelijk gemaakt, dat we de reserveringskosten niet terugkregen. Te kort voor aankomst geannuleerd. Alsof je een ongeluk kunt plannen! We gaan zeker nog naar St.Remi, maar nooit meer naar Mas de Nicolas! Wat een gewetenloze geldwolven. Waardering was altijd een 8. Nu een dikke 2. En dan te bedenken dat deze camping qua service nog niet zolang geleden de beste van Frankrijk was! Hoe snel kun je zinken!

Fam. Gerlich. Zutphen.

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar