Camping Du Mas de Nicolas

7.5Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, St. Remy de Provence (Bouches du Rhône)

7.5Goed

• 7.8Staat v/h sanitair
  • 5.8Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Du Mas de Nicolas voor je op een rij gezet:

Meer camping info

76 reviews over Camping Du Mas de Nicolas

• 2018
    7Marnix07-10-2018

Leuke camping

Leuke camping met vriendelijke dame aan de receptie die nederlands spreekt. Plaatsen zijn voldoende groot en sanitair is wat verouderd maar wel proper. Zwembad was verwarmd en binnen is er ook een jaccuzzie en hamman. Minpunt was dat alhoewel het een gekeurde ACSI camping met een sticker aan de receptie is je geen korting krijgt wat ik wel wat vreemd vond. Saint Remy de Provence is een leuk stadje waar veel te zien is. Een aanrader.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

8Geli01-10-2017

Een camping waar het prettig is

Een speels ingerichte camping. Plaatsen verschillend in grootte, in de schaduw of in de zon. Heerlijk zwembad met mooie ligweide. Zelf gebakken brood op bestelling. 'S nachts heerlijk rustig.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Wim26-07-2017

prima camping om te ontspannen

Het zwembad, spa, bubbelbad en sauna zijn heerlijk. Ruime ligweide met ligbedden. Gratis wifi en betaalbare wifi op camping. Rustige camping. Snacks en brood verkrijgbaar. Op loop/fietsafstand van het gezellige st. Remy. De kampeerplaatsen zijn verschillend: meer of minder zonnig, of schaduwrijk en ruim genoeg. Sanitair: hygienisch, werkt met sensoren. Goed verzorgd. De muren en de deuren konden iets schoner. Het is een terrassencamping, voor kinderen met fietsjes kan het iets lastiger zijn. Grote supermarkt in st. Rémy. Een camping om terug te komen!

Gereisd met partner in juli 2017

• 5Ab25-01-2016

Nooit meer!

We hebben ongeveer 5 jaar met veel plezier op deze camping gestaan. De laatste keer in 2014. Toen merkten we al enig verschil. Geen flesje wijn meer en ander personeel. Veel minder geinteresserd en minder ervaren. We hoorden, dat er een nieuwe eigenaar was. Toch maar weer een reservering en aanbetaling voor 2015! Een week voor aankomst kreeg mijn vrouw in Nederland een zeer ernstig verkeersongeluk. (Ze is er nu,na vele operaties nog niet van hersteld.) Ons werd, na veel gemail, duidelijk gemaakt, dat we de reserveringskosten niet terugkregen. Te kort voor aankomst geannuleerd. Alsof je een ongeluk kunt plannen! We gaan zeker nog naar St.Remi, maar nooit meer naar Mas de Nicolas! Wat een gewetenloze geldwolven. Waardering was altijd een 8. Nu een dikke 2. En dan te bedenken dat deze camping qua service nog niet zolang geleden de beste van Frankrijk was! Hoe snel kun je zinken!

Fam. Gerlich. Zutphen.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2014

• 6jean claude15-08-2015

ze zien ons hier niet meer

Plek G04 bovenaan de camping. Plek VEEL TE KLEIN en boom middenin. Schade aan de wagen door rotsblok in scherpe bocht en krassen op caravan door haag. Andere plek J3, volle zon en 40 vierkante meter. Na 3 dagen vertrokken. Camping niet voorzien voor grote caravans (7.30m)

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 10gunther27-07-2015

zeer goede camping!

Receptie zeer klantvriendelijk.Kampeerplaatsen ruim genoeg.Proper sanitair,word meerdere keren per dag gekuist.Onderhoud camping zeer goed.Zwembad ruim genoeg,sauna,jacuzzi,hamman,en fitnessruimte gratis beschikbaar!!! Ligweide met stoelen aan zwembad.Kampeerplaatsen. met bomen,meestal schaduwrijke plaatsen.Kamping ligt tegen een heuvelrug.Komn hier zeker nog terug.Proficiat aan personeel en uitbaters!!!!!

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Lijsterbesje22-09-2014

Iets teleurgesteld

De camping is overgenomen door een nieuwe eigenaar, helaas is zijn personeel niet zo vriendelijk meer. Ook de eigenaar die in de woning op het terrein woont houdt zich niet echt aan de regels die de campinggasten hebben, zoals 10 km per uur rijden en na 22.00 uur rust. Dat is jammer, want het is een leuke camping die lekker centraal ligt voor uitstapjes in de omgeving. Ook Saint Remy is een leuk stadje.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7Emmy Los31-08-2014

mooie ligging maar wat een herrie ! s avonds

Prachtige ligging en zeer mooi stadje St Remy de Provence op 10 min lopen maar mn rond het fitness terrein s avonds tot na 23 00 urenlang enorme herrie ( schreeuwen , op de metalen borden slaan enz ) van kinderen in alle leeftijden .Receptie doet niets , buren jammeren , oordoppen helpen wel ( en veel slobberwijn ) . Reden om hier niet meer terug te komen . Let ook op : de plekken verschillen zeer veel : van prachtige , beschaduwde lokaties tot plekken met alleen zicht op een kale betonnen muur.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9zwerver1129-08-2014

Camping om terug te komen!

Deze perfect gelegen camping in St Remy heeft alles om een onbezorgde vakantie te vieren; vriendelijke receptie, mooi zwembad, voldoende luierplekken in zon en schaduw, dagelijks vers brood (wel bestellen), zeer schoon sanitair en verharde wegen dat zorgt voor een stuifvrij verblijf. De plaatsen zijn mooi, houdt er wel rekening mee dat alle plaatsen perfect vlak zijn. WIFI is uniek, je koopt WIFI en krijgt een code die voor al je apparatuur tegelijkertijd bruikbaar is voor een bedrag van 5 euro voor 3 weken. Ja, u leest het goed! Eindelijk een camping die WIFI niet als melkkoe gebruikt. Het centrum van St Remy is te voet binnendoor binnen 10 minuten aan te wandelen.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Nienke28-08-2014

Mooie stadscamping met prima zwembad

Mooie groene camping gelegen op tien minuten loopafstand van het centrum van St Remy de Provence. Erg leuk stadje! De ligweide bij het zwembad is erg ruim en groen. Het terras vooraan de camping is gezellig om een borrel te drinken. Wij hadden een ruime schaduwrijke plek op het bovenste gedeelte van de camping, waar het erg rustig was. Het sanitair is schoon, er is toiletpapier en er zijn fijne douches.

Gereisd met partner in juli 2014

Camping Du Mas de Nicolas info