Tijdelijk €25 aanbetaling

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Soleil Vacances Résidence Club Les Chênes Verts

• 6Fam Maenhaut Mario12-08-2018

Middelmatig Aparthotel

Pas terug van een vakantie aan de cote d'azur Het hotel is zeer rustig gelegen en een ideale uitvalsbasis om de prachtige streek te verkennen . St Tropéz,monaco,Cannes enz..... Kan op vele vlakken wel verbeterd worden ,de huisjes zijn verouderd en ruiken niet zo fris ,handdoeken geen enkele keer verwisseld tijdens ons verblijf van 10 dagen . (gelukkig van thuis uit handdoeken mee) Zeer arrogante maitre d'hotel in het restaurant en enkel sympathiek voor de Franse vakantiegangers waardoor je geen welkom gevoel krijgt als Belg. Bar maar open tot 22.00 u wat toch heel vroeg sluit als je op vakantie bent; Al bij al hebben wij toch wel genoten omdat het zo een prachtige streek is Geen 3 sterren waard .

• 8Fam van den Broek28-08-2016

Leuke vakantie gehad!

Wij zaten in huisje 63, vlak achter het spoor, een voorgaande reactie op deze spoorlijn is zwaar overtrokken! Je merkt er echt helemaal niets van! De huisjes bieden veel privacy, zijn eenvoudig ingericht, niet groot, maar ja, ik neem aan dat je niet de hele dag binnen zit! Het park is schoon, rustig en die drukke weg waar het aan ligt valt ook reuze mee! In Saint Raphael is het overal wel druk. Zwembad is prima onderhouden. Het strandje is wat minder vond ik, maar er zijn genoeg andere stranden in de buurt! Wij hebben in ieder geval genoten en komen zeker terug!

• 8Feitsma29-09-2012

Heerlijk genoten

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Residence Belambra (huisje nr. 50)van 15 - 29 sept. '12 ). Het park beschikt over +/- 40 huisjes en is dichtbij gelegen aan de zee. Dit is ongeveer 5 minuten lopen waarbij je de mogelijkheid hebt om naar diverse strandje links en rechts van het park te lopen. Er loopt inderdaad een spoorlijn aan de achterzijde van het park langs, maar hier heb je in de praktijk geen hinder van, onderstaande recensie vind ik daarom erg overtrokken. De huisje zijn niet brand nieuw maar zien er prima uit. Wij zaten in een huisje welke geschikt is voor 5 personen, met 3 personen gaat dit prima maar met 5 personen lijkt me wat aan de krappe kant. Het zwembad was niet meer dan 1 jaar oud en beschikt ook over een kinderbadje. Er zijn voldoende strandbedden en parasols beschikbaar. Saint Raphael ligt lekker centraal, zodat het binnen 30 minuten tot een 50 minuten in Monaco, Antibes, Nice of Cannes bent. Kort om een we gaan hier zeker nog een keer terug.

• 2wilma28-09-2010

nooit meer

het apaartement zag er uitgeleefd uit de verf van de deuren de rooster pik zwart van het stof en op de kast lag een dikke laag stof er was niets te doen het water te koud in het zwembad en je kon er geen drinken meer krijgen ook als was het sept .er niet niet vermeld dat er eenn drukke weg bij lig doorgaan weg naar cannes en dat er een 4 baans spoorlijn achter loop dus je doet bijna geen oog dicht de trein reed tot half 2 snacht en begonom half zes weer ieder kwartier drie treinen en in sept is het net of je in het bejaarde ben niets te doen nee nooit meer de prijs is veel te duur voor dit apartement in de keuken kon je niet met 2 man zijn zo klein wel was er een vaatwasser en een oven de pannen om eten te koken waren steel pannen er was niet eens een fluitketel aanwezig de bedden er hard en je zweet er op weg want men doet er een beschermhoes omheen met plastic geen prettige tijd gehad van ellende zijn we iedere dag maar met de auto een rustiger plekje op gaan zoeken wel geklaagd

Appartement Soleil Vacances Résidence Club Les Chênes Verts info

• GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)