Hotel Santa Lucia

4 reviews over Hotel Santa Lucia in het Nederlands

Zeer goed verzorgd

J. Holwarda
29-9-2014

Santa Lucia is een fijn, kleinschalig hotel. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. De ligging is iets buiten het centrum (15 minuten lopen) en ligt aan een doorgaande weg. De kamers zijn echter heel stil en door de airco kunnen de ramen gewoon dicht blijven dus hoor je er bijna niets van. Het ontbijtbuffet is klein opgezet maar meer dan voldoende. De kamers zijn niet groot maar zeer schoon en volledig ingericht. Er is gratis WiFi en een jacuzzi in de tuin.

Heel goed en mooi hotel

Frans en Nellie uit Maastricht
31-5-2011

Hotel Santa Lucia is een klein maar heel mooi en schoon hotel. De kamers zijn goed ingericht en zeer "clean". Het ontbijt kan buiten en binnen worden gebruikt en is zeer goed verzorgd met meer dan voldoende keus. Het is er rustig en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij waren met de trein in St Raphael dus moesten lopen naar het strand. Geen verbinding vanuit centrum met openbaar vervoer naar het hotel. Dit betekent een wandeling van 20 tot 30 minuten naar het echte zandstrand of het centrum. De kleine jachthaven is op nog geen 10 minuten en hier liggen diverse restaurantjes waar je 's avonds heel goed en gezellig kunt eten. Wel vanuit St Raphael een geweldige verbinding met openbaar vervoer naar St. Tropez, Nice, Cannes, Monaco en voor een belachelijke prijs. Dus heel goed te doen. Zullen beslist nog wel een keer terug gaan en dan weer in Santa Lucia boeken.

superprper

Geert en Nadine
21-6-2010

het is al het derde jaar op rij dat we naar santa lucia gaan en het is een heel proper hotelletje met fantastisch lieve mensen die je ontvangen in een krakend proper hotel.

het ontbijtbuttet is super lekker en je kan er buiten op het terras eten.

het is wel een klein km wandelen (heuvelachtig) naar het grote strand maar er is genoeg parkeergelegenheid aan het strand en er zijn ook leuke baaitjes verderop echt een aanrader.

wij gaan weer terug 29 juli

Spic en Span hotel

Theo
    15-5-2010

Een perfect zeer goed onderhouden hotel, geheel in maritieme sfeer.

Elke kamer heeft een landen thema, wij zaten in de Keniaanse kamer met uitzicht op zee. De kamers zijn zéér schoon en ietwat krap maar van alle gemakken voorzien! Minibar, airco, kluisje, föhn, tv, gratis WiFi en koffie/thee faciliteiten(gratis).

We hebben geen enkel mankement kunnen vinden in het gehele hotel!

Het hotel heeft een eigen afgesloten parkeerplaats met plaats voor 6 auto's, dus wel even reserveren bij uw boeking. Het ontbijt is incl., compleet en vers.

Er is ook een bubbelbad in de tuin en een kleine fitnessruimte.

Ligging op ongeveer 10 min lopen van de haven met restaurants, en 15 van het centrum. Cannes en St-Tropez op ong. 1 uurtje rijden langs de kust.

Zeer goed geluimd en helpvol personeel.

Het is een perfect hotel als je er een paar dagen lekker tussenuit wil zijn.

Wij komen hier gráág nog eens terug!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Lucia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santa Lucia in St. Raphaël, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santa Lucia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Santa Lucia scoort een 9.17 uit 10 op basis van 4 reviews.