Camping Sandaya Douce Quiétude

• Activiteiten8,1
  • Sfeer in stad8,9

11 tips over Camping Sandaya Douce Quiétude

jolanda, 1-10-2015
Een echte aanrader in voor en naseizoen aan de cote d azur. Is ook te merken aan de vele camping gasten uit heel Europa die elk voor en najaar weer terug komen.
Frank, 19-7-2015
Mogelijk alleen buiten hoogseizoen. Of boek een stacaravan in het oude gedeelte. Dat is zeer fraai aangelegd.
Henk Lagerwaard, 15-9-2014
Slechts een opsomming: Nice, Cannes, Saint-Raphael, Rocquebrune sur Argens, St Paul de Vence, Le Muy. Maar, voor de liefhebber, ook de vlooienmarkten(zoek op google naar 'puces') in de omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Douce Quiétude voor je op een rij gezet:

Regine, 13-8-2014
Als je gaat kamperen, kies voor een VIP plaats!
Henk Keu, 11-8-2014
Het strand van Agay is waard om te bezoeken, in Agay kan men ook tegen een redelijk prijs parasailen bij "fun ski school " Verder is de kustweg van St. Raphaël naar Cannes de moeite waard.
de peuter, 18-7-2014
goede uitvalsbasis voor naar Cannes,Nice of st-Tropez.

noa, 14-7-2014

Ga voor een premium plaats als je kunt. De overige pitches zijn vrij klein. Als je een plaatsje zoekt aan het zwembad, ga dan naar het terras boven. Veel minder druk en voldoende schaduw.

Neem iets mee tegen de muggen.

Ga naar het strand in Agay. Zandstrand, kleinschalig, niet druk en geweldig voor kinderen.

Verken ook het 'achterland' en blijf niet alleen aan de kust. Le Thoronet, Entrecasteaux, Villecroze, Grasse, etc... zijn zeker de moeite waard en veel rustiger dan de kustplaatsen.

Lorain, 12-7-2014

Een dag naar Monaco is een echte aanrader!

Wat een geweldige ervaring.

Sandra, 5-8-2013

Dagtochtjes naar Cannes via de route naast de Kust...zeer mooi! Zeker een paar keer uitstappen!, Cannes zelf is erg leuk.

Saint Tropez moet je gewoon zien, op zaterdag is er markt (en een grote) Ga er vroeg heen omdat het druk is. Wanneer je in St. Maxime de boot pakt is dit goedkoper dan in st. Raphael en je kunt de route langs de kust rijden...erg mooi. Frejus heeft een leuk, klein authentiek centrum.

Klx3, 3-8-2013
Vanuit Saint Raphael met de boot naar St. Tropez.