Appartement Residence Le Mexico

9 reviews over Appartement Residence Le Mexico in het Nederlands

weer heerlijk genoten

ambertana
26-7-2012

wat was het weer heerlijk voor de zoveelste keer geweest en het verveelt nooit, heerlijk gegeten , veel verse vis en wat zo makkelijk is je loopt gewoon naar de overkant voor de restaurants en winkeltjes , een gezellig dorp om gezellig te winkelen een echte aanrader en vergeet vooral niet je verrekijker , je kijkt zo op de zee en er is veel te zien

zon, zee, strand, rust, genieten

Nelly
17-10-2010

Le mexico is een heerlijke plek om op vakantie te gaan, in elk seizoen. Het zwembad is rustig en fantastisch onderhouden. Het strand is op een paar minuten loopafstand en ook erg rustig. Vanuit het appartement heb je een prachtig uitzicht over de Middellandse Zee. We gaan hier al jaren met heel veel plezier naar toe! Zowel toen onze kinderen klein waren, als toen ze wat ouder werden hebben ze het hier erg naar hun zin gehad. Nu we samen gaan hebben we iets meer ruimte en dat is natuurlijk ook weer plezierig.

Voel je je als God in Frankrijk.

Tineke Bleker
9-9-2010

Alles is aanwezig, een complete keuken (niet te groot maar alles is er) met wasmachine, badkamer, apart toilet, balkon met 4 standen stoelen en royale tafel enz.

Elke avond op het balkon eten en drinken met het uitzicht over zee. Met de mooiste zonsondergangen waan je je als God in Frankrijk. Alles was heerlijk schoon.

Langs de boulevard is het een leuke wandeling naar het centrum.

Zwembad en zee zijn naast de deur.

Kortom wij hebben genoten !

fantastische plek

ambertana
6-9-2010

residence le mexico is een heerlijke plek, schitterend uitzicht en mooi ingericht flat

fijn dat er een prive garage die afgesloten is

winkels en restaurant aan de overkant in de haven en je hebt geen overlast van de restaurants

heerlijke plek om zeker terug te komen

prettig vakantie verblijf

Dick Bos
1-7-2010

alles op loopafstand, gezellige betaalbare restantjes, mooie tochten langs de kust.

Kortom voor ieder wat wils!

Het is daar echt geweldig

Aartje en Errol Koopman
17-6-2010

Wij gaan er eind Augustus en begin September er weer heen

We verheugen er nu al weer op

Lekker uitrusten en genieten van het strand en de omgeving

Le Mexico, prettige locatie, mooi uitzicht

tineke steenvoort
16-6-2010

Le Mexico. Een aanrader.

In het prille voorjaar (eind maart) waren we een paar dagen in "Le Mexico" We hebben genoten van het uitzicht op het ruime balcon in de zon. Het appartement is zeer functioneel ingericht en voldoet prima. Op loopafstand de bakker, de kruidenier en helemaal heerlijk terrasjes en restaurants aan de haven.

Wij hebben genoten!!

Fantastisch vakantieadres

van de Glind
15-6-2010

Wij zijn nu een aantal keer hier geweest, en alle keren hebben we een fantastische vakantie gehad.

Lekker zwembad bij appartement en gezellige restaurantjes aan de overkant in de haven.

Zeker aan te raden.

Een heerlijke plek,met uitzicht op zee.

H.Bordewijk
14-6-2010

We zijn er al 8 keer geweest en het is ons altijd prima bevallen.Er is ook een heerlijk zwembad.Zeer aan te bevelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Le Mexico in St. Raphaël, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Le Mexico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.