Hotel Best Western La Marina

8Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, St. Raphaël

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western La Marina voor je op een rij gezet:

• Sauna

21 reviews over Hotel Best Western La Marina

• 9Froukje Poelstra25-08-2015

Fantastisch!

Het hotel was erg netjes met een goede service! Personeel was altijd vriendelijk en probeerde ons altijd op een fijne manier te helpen. Ontbijt was erg uitgebreid, heerlijk om daar de dag mee te beginnen! Hotelkamer werd elke keer netjes opgeruimd, super! Kortom; een top hotel! Zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Raf08-07-2014

Toffe plek

Vriendelijk personeel, goed ontbijt. Altijd het diner op het terras te reserveren. Mooi uitzicht op de haven. Zeer rustig.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7Kees Harte29-06-2013

Hoe kan dit?

Het personeel spreekt te beperkt een andere taal dan Frans en dat is voor een hotel van deze keten verbazingwekkend. Zelfs Engels is erg problematisch.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10sophie van de moere02-09-2012

fantastisch

zeer vriendelijk personeel, zeer propere kamers met prachtig uitzicht op haventje, zeer uitgebreid en lekker ontbijt en diner s'avonds. Gezellig hotel! Het enige op te merken is de afstand naar het centrum, 20 min. te voet en s'avonds geen verbinding meer met bus. Anderzijds is het daardoor ook een zeer rustig hotel.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7etienne22-04-2012

Meer voor zakenreizen

het hotel op zich is in orde, proper, modern, vriendelijk enz... toch doet de ligging dat alles een beetje teniet; we waren met de trein en dat vereist dan toch elke dag een fikse wandeling naar st raphael zelf. openbaar vervoer zeer miniem. het beloofde zwembad was nog niet open (pas vanaf mei doch dat was niet vermeld) dus kon je in het hotel eigenlijk niets doen. het restaurant en menu leek in orde maar toch een pak duurder dan de vele andere mogelijkheden in het stadje zelf of aan de haven. we merkten wel dat de 4 of 5 meetingrooms elke dag bezet waren met een groep van één of ander bedrijf. ook in st raphael en frejus valt niet echt veel te beleven tenzij je volproppen met eten, pannekoek, ijs enz... gelukkig was onze bedoeling enkel "er even uit te zijn" om te ontstressen en dat is wel gelukt daar. gewoon niets doen kan eens goed doen maar we hebben het toch liever iets actiever met een museum of bezienswaardigheid of excursie of zo. auto's huren kan je er dan weer wel.

Gereisd met partner in april 2012

• 9Isabelle en Davy24-07-2011

zeer mooi gelegen

Zeer mooi hotel, met een zeer goede keuken en gevarieerd. Ligt op een wandelafstand van het centrum, zo'n half uurtje stappen. Het strand ligt ook wat veraf, eerst is er een kiezelstrand. Niet ver van Frejus. Alles zeer netjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8angelatolenaars16-01-2011

Zwembadvakantie

Netjes hotel vlakbij veel restaurants. Het centrum van St. Raphael is best nog wel een stukje lopen. Het strand stelt niet veel voor, gelukkig was er een zwembad bij het restaurant. Tip: loop over de rotsen en vind de leukste baaitjes!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7Chevy11-09-2010

één keer

De kamers waren in orde. De ligging was niet zo makkelijk+de parking voor het hotel was betalend, wat niet hoort vind ik. Het eten was behoorlijk, maar de organisatie in het restaurant trok op niks!! Gemaakt vriendelijk, slordig,als je iets vroeg was het precies teveel gevraagd, half luisteren naar je wens...en ga zomaar door...Bij het afrekenen stonden een aantal zaken vermeld die we niet genuttigd hadden. Het zwembad was wel in orde, maar voor de rest blijft het bij die éne keer.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 6Familie Mourik26-07-2010

Nooit meer!!!

Onpersoonlijk, personeel slecht georganiseerd, toont absoluut geen interesse in haar gasten. Let op maar 26 parkeerplaatsen voor 100 kamers, dus parkeren op de publieke parking kost je per auto € 8,00 p/d. Ontbijt wordt nauwelijks aangevuld en is zeer karig. Kamers, klein maar verder schoon en goede airco. Ligging, mooie plekje in de jachthaven, maar te ver van de zandstranden en het centrum. St Raphael is een slecht aftreksel van de Spaanse Costa's de boulevard is zeer vervuild en wordt nauwelijks opgeruimd. Wel veel winkeltjes en horeca maar je moet er wel even voor lopen (ca. half uur) auto is niet aan te bevelen, veel te druk en je komt er zonder schade niet vanaf. Kortom, mooi land, jammer dat er Fransen wonen. Wij begrijpen ook niet dat dit hotel aan de beoordeling 8,1 komt. Na 5 dagen van de geplande 8 hadden wij het er wel gezien. Fam. Mourik

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 9Fam. Blok13-05-2010

Prachtige locatie

Prachtig net gerenoveerd hotel. Alles erop en eraan. Kamers mooi. Ontbijt goed, maar werd niet continu bijgevuld. Na aankomst werd ons een kamer toegewezen die aan het parkeerterrein ligt, op zich niets mis mee ware het niet dat onder ons raam wegwerkzaamheden plaats vonden. Na melding aan de receptie kregen we zonder pardon een nieuwe kamer toegewezen, prachtig, super groot en aan het zwembad. Omgeving is prachtig en de locatie van het hotel ligt midden in de nieuwe jachthaven. Genoeg eten en drinken in de buurt om ons 7 dagen lang te amuseren. Kortom een echte aanrader...!

Gereisd met partner in mei 2010

Hotel Best Western La Marina info