Camping Le Parc

Kleine hotelsWeer vandaag10°5°
Camping Le Parc
8,8

Laatste review

Het was een heerlijke camping! Vriendelijke eigenaren, mooi gelegen 7 minuten van een grote supermarkt, veel te doen voor kinderen. Grote trampoline speeltuin tennisbaan voetbalveld joux de boule veld volleybal veld mini golf en een heerlijk zwembad met mini badje en een gratis bubbelbad! Alle faciliteiten zijn gratis!!!

Het sanitair is schoon en goed onderhouden er is wc papier aanwezig de douches zijn heerlijk! Ook voor mijn jongste hadden ze een baby badje erg prettig!

De plekken zijn groot en schaduw gelegen. Er heerst een rust op deze camping. Deze camping is nog niet vernederlandst !!! Wel vermaak voor de kinderen maar niet de hele dag door! Het restaurant is klein maar het eten is lekker. Er is geen winkeltje aanwezig alleen wat kleine dingetjes te koop. Maar de super u is 7 min rijden dus ook niet nodig! We hebben genoten dank jullie wel! Zeker een aanrader!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Parkeren mogelijk

4 reviews over Camping Le Parc in het Nederlands

Baccofin fannie, Gérante, 18-9-2018

Bonjour,

Un grand merci pour votre gentil commentaire. Nous sommes ravis que vous ayez passé un bon séjour.

En espérant vous revoir prochainement,

Toute l'équipe,

Valerie fannie et bruno

Nooit meer, ver onder de maat.

De Jonge,
18-8-2018

Dat ze op een huisjespark komen, dat ongeschikt is om te kamperen. Dat het sanitair vervallen is en er alleen koud water uit de kraan komt. Dat er geen winkeltje is, geen WiFi en een erbarmelijk restaurant. Kampeerder: links laten liggen dit terrein.

Valérie, Gérante, 18-9-2018
Bonjour, je ne sais quoi vous répondre tellement ce que vous décrivez ne ressemble en rien à notre camping 4* et labellisé "qualité tourisme" cette année . Êtes vous sûr de ne pas vous tromper d'endroit ? Votre nom nous est parfaitement inconnu ? Touristiquement vôtre, Valérie

Heerlijke camping.

G.Koops
7-8-2016

Camping met veel Franse kampeerders met ontzettend aardige, zeer gastvrije, eigenaren. Mooie grote plekken. Een groot zwembad en een prima restaurant . het sanitair is echt brandschoon. Binnen een half uur lig je op het strand aan de Middellandse Zee.

De camping ligt midden tussen prachtige bergdorpen.

Er is 's avonds vrij vaak animatie bij het restaurant. Tot 23.00 uur kun je dit op de hele camping goed horen. Dit is het enige minpuntje.

Suncamp Holidays

keurige en goed verzorgd camping

buyk
7-6-2009

wij hebben hier al verschillende jaren onze vakantie doorgebracht.

zeer tevreden, sanitair is niet

splinternieuw, maar wordt wel netjes

bijgehouden. mooie uitvalsbasis om naar de zee te gaan, naar de bergen te gaan, of te shoppen. Verder goed weer is bijna verzekerd en goed bereikbaar.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Parc in St. Paul en Foret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.