Camping Le Parc

Camping Le Parc
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Le Parc voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Le Parc in het Nederlands

Heerlijke camping.

G.Koops
7-8-2016

Camping met veel Franse kampeerders met ontzettend aardige, zeer gastvrije, eigenaren. Mooie grote plekken. Een groot zwembad en een prima restaurant . het sanitair is echt brandschoon. Binnen een half uur lig je op het strand aan de Middellandse Zee.

De camping ligt midden tussen prachtige bergdorpen.

Er is 's avonds vrij vaak animatie bij het restaurant. Tot 23.00 uur kun je dit op de hele camping goed horen. Dit is het enige minpuntje.

keurige en goed verzorgd camping

buyk
7-6-2009

wij hebben hier al verschillende jaren onze vakantie doorgebracht.

zeer tevreden, sanitair is niet

splinternieuw, maar wordt wel netjes

bijgehouden. mooie uitvalsbasis om naar de zee te gaan, naar de bergen te gaan, of te shoppen. Verder goed weer is bijna verzekerd en goed bereikbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Parc in St. Paul en Foret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Parc scoort een 8.16 uit 10 op basis van 29 reviews.