Hotel Les Messugues

Kleine hotelsWeer vandaag23°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Les Messugues voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Les Messugues in het Nederlands

misleidende informatie

Fred en Adrie
4-8-2010

het hotel vermeldt op haar site en in haar brochure dat alle 15 kamers een balkon of terras hebben. uitgaande van deze info hebben wij een tweepersoonskamer geboekt die bij aankomst tot onze grote teleurstelling geen balkon of zitje had, slechts 1 redelijk klein raam. toen wij hierover klaagden werd in eerste instantie gezegd dat dit toch de goedkoopste kamer was en ze niet in detail elke kamer konden beschrijven. uiteindelijk werd ons een compensatie beloofd aan het eind van het verblijf: de genuttigde drankjes hoefden we uiteindelijk niet te betalen.

's avonds is het hotel verlaten, drinken moet je zelf pakken, slechts de receptie en het zwembad zijn dan verlicht. het is zeker een kleine twintig minuten lopen over een stikdonkere weg naar het stadje st. paul de vence. lunch bij het zwembad is wel goed en heel betaalbaar. overigens is het hotel een oase van rust en het personeel erg voorkomend en vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Messugues in St. Paul-de-Vence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Messugues zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.