Bed and Breakfast Les Cavaliers de Saint Paul

Bed and Breakfast Les Cavaliers de Saint Paul

10Fenomenaal

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, St. Paul-de-Vence

10Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Les Cavaliers de Saint Paul voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Jacuzzi
Meer bedandbreakfast info

14 reviews over Bed and Breakfast Les Cavaliers de Saint Paul

• 10Nicole Knijn03-07-2013

Leven als god in Frankrijk is zeer toepasselijk!

Prachtige locatie. Heerlijke omgeving. Nogmaals, het is hier leven als god in Frankrijk. Als je uit bed komt heb je een prachtige uitzicht. De villa is mooi, zwembad is schoon en lekker water. Het ontbijt is super en heerlijk. Iedere ochtend wordt er vers stokbrood gehaald. Chris en Jos zijn zeer vriendelijke en attente mensen. Er zal je aan niets ontbreken! We hebben het helemaal geweldig gehad.

Gereisd met partner in mei 2013

• 10Jos Pellaers28-06-2013

Fantastische plek

"Les Cavaliers de St. Paul" is een droomadres voor vakantiegangers, alles tiptop in orde, rustig gelegen en toch kortbij de grote drukke steden Nice, Monaco, Cannes, uitstapjes gedaan naar St. Paul, Vence, Gourdon, Eze, Menton, Biot, Antibes..... Josiane en Chris zijn werkelijk supergastvrouw en gastheer.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Daisy & PAscal09-09-2012

Again marvellous

Na 5 jaar zijn we nog steeds niet uitgekeken op deze B&B. Een klein stukje paradijs op aarde. Zalig om uit te rusten, of langs de kust te rijden, of een spectaculaire trip door het binnenland te maken.

Gereisd met partner in september 2012

• 10Chris Vandormael05-07-2012

Super goed verblijf, geen enkel min-punt.

In juni hadden weeral het geluk enkele dagen te mogen genieten van deze prachtige accomodatie. Zalig weertje, lekker ontbijt, rust, uitstapjes en 's avonds fantastische eetadresjes.
    Het is er volop genieten en mochten er min-punten te vinden zijn op bepaalde sites dan zijn die echt overdreven, want hier is echt alles O.K..

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Daisy & Pascal15-05-2011

Loved it again!!!

3e keer goeie keer? Nee hoor, we zijn er dit jaar voor de 4e keer op rij naartoe gegaan en weerom een zalig weekje achter de rug. Volgend jaar gaan we zelfs 10 dagen denk ik, rust, zon, en genieten, meer moet een vakantie niet zijn. Dit jaar hebben we geen enkele kuststad gedaan, maar hebben we telkens een andere fenomenale bergrit gemaakt, elke dag een ander stukje paradijs gezien, echt de moeite voor de natuurliefhebber.

Gereisd met partner in mei 2011

• 10Pauzemaus05-09-2010

In een woord "Wow"

Ook wij werden zeer gastvrij ontvangen door Chris en zijn vrouw. Wat een prachtige plek om een paar dagen te onthaasten. Onze kamer, de kamer Grasse, was niet al te groot maar prima. Heerlijk eigen terras met ligbed en stoel. Dit is een plek en dan vooral de hangmat, waar ik in lag met een parasol boven mijn hoofd, waar ik vaak aan zal denken, als ik druk aan het werk ben. De eetadviezen van de eigenaars waren prima en ook hier genoten we van. Ook was het, onder het genot van een glaasje, gezellig toeven met de andere gasten. Neem wel iets mee tegen de muggen want daar hebben wij wel veel last van gehad.

Gereisd met partner in september 2010

• 10Bob De Ridder07-09-2009

Ronduit fantastisch !

Enkel superlatieven om deze prachtige chambre d' hôte te omschrijven, maar vooral de ontvangst door de eigenaars is buitengewoon en je moet al een echte eenzaat zijn om niet als vrienden afscheid te nemen van Josse en Chris bij het einde van je vacantie. Zonder meer een aanrader !

Gereisd met partner in augustus 2009

• 10Bob De Ridder07-09-2009

Topklasse

Beste B&B van alle adressen waar wij tot nog toe mochten logeren. Kinderen zijn wel degelijk welkom, maar mogen inderdaad de boel niet op stelten zetten. Hogere prijsklasse, maar zeker zijn prijs waard!

Gereisd met partner in september 2009

• 10Daisy & Pascal17-05-2009

Rust en schoonheid, een prachtige compositie

Tja, aangezien het vorige keer zo goed was meegevallen zijn we terug naar Les Cavaliers getrokken. En het is er opnieuw een geweldige vakantie geworden, zo goed zelfs dat we er volgend jaar terug naartoe gaan, super!

Gereisd met partner in mei 2009

• 10Daisy05-10-2008

Rusten en reizen, het kan!

Wauw, geweldig onthaald, ideaal gelegen om Côte d'Azur te verkennen, wel heel smalle straatjes om met de wagen door te rijden. Rustige sfeer, ligt bovenop een berg, dus je hebt uitzicht over Saint-Paul,ontbijt is lekker,infinity zwembad, kamers zijn netjes,wij hadden kamer Biot.

Gereisd met partner in oktober 2008

3 tips over Bed and Breakfast Les Cavaliers de Saint Paul

• Nicole Knijn, 03-07-2013 Rapporteren

Bezoek aan het kunstenaars stadje Saint Paul de Vence is zeker een aanrader!

• marthe, 16-09-2012 Rapporteren

alle gastronomische tips die zij geven zijn top !

• laeveren_daisy, 09-09-2012 Rapporteren

Even kijken rond hoe laat de zon ondergaat, en eventjes op je terras gaan staan, je ziet ze gewoon achter de bergen verdwijnen op enkele seconden tijd: een prachtig schouwspel.

0 vragen over Bed and Breakfast Les Cavaliers de Saint Paul

Bed and Breakfast Les Cavaliers de Saint Paul info