Bed and Breakfast Les Cavaliers de Saint Paul

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag11°8°
Bed and Breakfast Les Cavaliers de Saint Paul

We hebben een aantal aanbieders voor Les Cavaliers de Saint Paul voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prachtige locatie. Heerlijke omgeving. Nogmaals, het is hier leven als god in Frankrijk. Als je uit bed komt heb je een prachtige uitzicht. De villa is mooi, zwembad is schoon en lekker water. Het ontbijt is super en heerlijk. Iedere ochtend wordt er vers stokbrood gehaald. Chris en Jos zijn zeer vriendelijke en attente mensen. Er zal je aan niets ontbreken! We hebben het helemaal geweldig gehad.

Kenmerken
Airco
Parkeren mogelijk

14 reviews over Bed and Breakfast Les Cavaliers de Saint Paul in het Nederlands

Fantastische plek

Jos Pellaers
28-6-2013

"Les Cavaliers de St. Paul" is een droomadres voor vakantiegangers,

alles tiptop in orde, rustig gelegen en toch kortbij de grote drukke steden Nice, Monaco, Cannes, uitstapjes gedaan naar St. Paul, Vence, Gourdon, Eze, Menton, Biot, Antibes.....

Josiane en Chris zijn werkelijk supergastvrouw en gastheer.

fantastische plek

marthe
16-9-2012

les cavaliers de saint paul is een qua ligging ideaal.

rustige buurt maar toch overal dichtbij

Jos en Chris zijn uiterst charmante, en gastvrij.

Again marvellous

Daisy & PAscal
9-9-2012

Na 5 jaar zijn we nog steeds niet uitgekeken op deze B&B.

Een klein stukje paradijs op aarde.

Zalig om uit te rusten, of langs de kust te rijden, of een spectaculaire trip door het binnenland te maken.

Super goed verblijf, geen enkel min-punt.

Chris Vandormael
5-7-2012

In juni hadden weeral het geluk enkele dagen te mogen genieten

van deze prachtige accomodatie. Zalig weertje, lekker ontbijt, rust, uitstapjes en 's avonds fantastische eetadresjes.

Het is er volop genieten en mochten er min-punten te vinden zijn op bepaalde sites dan zijn die echt overdreven, want hier is echt alles O.K..

Beter bestaat gewoonweg niet

Jos en Chris
18-7-2011

Bij onze tweede vakantie bij Joske en Chris was het alsof we terug "thuis" kwamen. Hierdoor was ons verblijf nog aangenamer dan vorig jaar. Gewoonweg schitterend! Onze gastvrouw en gastheer doen er alles, maar dan ook alles aan om ons verblijf zo aanganaam mogelijk te maken. Dit is écht genieten! Hebben reeds een optie genomen voor zomer 2012; zolang we maar gezond blijven.

C & J

Loved it again!!!

Daisy & Pascal
15-5-2011

3e keer goeie keer? Nee hoor, we zijn er dit jaar voor de 4e keer op rij naartoe gegaan en weerom een zalig weekje achter de rug. Volgend jaar gaan we zelfs 10 dagen denk ik, rust, zon, en genieten, meer moet een vakantie niet zijn. Dit jaar hebben we geen enkele kuststad gedaan, maar hebben we telkens een andere fenomenale bergrit gemaakt, elke dag een ander stukje paradijs gezien, echt de moeite voor de natuurliefhebber.

In een woord "Wow"

Pauzemaus
5-9-2010

Ook wij werden zeer gastvrij ontvangen door Chris en zijn vrouw. Wat een prachtige plek om een paar dagen te onthaasten. Onze kamer, de kamer Grasse, was niet al te groot maar prima. Heerlijk eigen terras met ligbed en stoel. Dit is een plek en dan vooral de hangmat, waar ik in lag met een parasol boven mijn hoofd, waar ik vaak aan zal denken, als ik druk aan het werk ben. De eetadviezen van de eigenaars waren prima en ook hier genoten we van. Ook was het, onder het genot van een glaasje, gezellig toeven met de andere gasten. Neem wel iets mee tegen de muggen want daar hebben wij wel veel last van gehad.

Ronduit fantastisch !

Bob De Ridder
7-9-2009

Enkel superlatieven om deze prachtige chambre d' hôte te omschrijven, maar vooral de ontvangst door de eigenaars is buitengewoon en je moet al een echte eenzaat zijn om niet als vrienden afscheid te nemen van Josse en Chris bij het einde van je vacantie. Zonder meer een aanrader !

Topklasse

Bob De Ridder
7-9-2009

Beste B&B van alle adressen waar wij tot nog toe mochten logeren. Kinderen zijn wel degelijk welkom, maar mogen inderdaad de boel niet op stelten zetten. Hogere prijsklasse, maar zeker zijn prijs waard!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Les Cavaliers de Saint Paul in St. Paul-de-Vence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Les Cavaliers de Saint Paul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.