Vakantiehuis Le Paradou

Bekijk alle reviews

Review geschreven door w. kloonen

Huisje veel te klein, uitzicht fantastisch

w. kloonen
26-6-2015

Eerst het positieve, het uitzicht kan niet mooier zijn. Maar om er te komen moet je 121 treden omhoog. Volgens de advertentie moet je goed ter been zijn, maar er staat niet bij dat je geen hartklachten, copd of andere ongemakken moet hebben, en een hele goede conditie. De woonkeuken is 7-8 vierkante meter is dus niks. Slaapkamer prima. Voor het ongedierte moet je alles potdicht doen, geen horren voor deur of ramen. Wij zaten in huisje Chagall, zogenaamd voor 4 personen, maar de 2e slaapkamer was gewoon een bergkast, dit overleef je geen 14 dagen. Parasol op balkon had minimale afmetingen, je zat regelmatig in de zon bij zo'n 30 graden. 1 zwembad gesloten, geen schaduw bij het ene zwembad, 1 parasol voor 8-10 personen. De 2 kleinste huisjes moet touroperator niet meer verhuren, kan niet.