Vakantiehuis Le Paradou

Review geschreven door M Happe

Dit nooit meer

M Happe
24-9-2014

Ontvangst was abominabel, elke vorm van organisatie ontbrak en ligging van het huisje op het terrein was dermate beroerd dat wij moesten besluiten om er niet onze intek te nemen. Er was ook geen alternatief voorhanden, dus hebben we ons heil elders gezocht. Eigenaar en touroperator namen geen enkele verantwoording.... Het park is slecht toegankelijk, voor eventuele hulp bij ziekte of ongeluk helemaal niet toegankelijk. Een van de beloofde zwembaden was al weken buiten bedrijf. Veiligheids voorzieningen in en om het huisje waren nihil.

Accomodaties liggen tegen een zeer steile helling gebouwd en zijn slecht bereikbaar. Voor kinderen volledig ongeschikt, om over wandelwagen of iets anders met wielen maar niet te spreken (inclusief koffers met wieltjes)