Vakantiehuis Le Paradou

8,2

9 reviews over Vakantiehuis Le Paradou in het Nederlands

Fam. Regeer,
24-4-2018

We hebben enorm genoten van onze vakantie in St.Paul de Vence. Le Paradou is een prachtige locatie, met mooie sfeervolle huisjes en een heerlijk zwembad. De natuurlijke en rustige omgeving is schitterend en erg aangenaam. Wij zijn er samen met onze kinderen geweest, die zich goed konden vermaken in het zwembad en we hebben leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving van St.Paul de Vence. Ook zijn we regelmatig naar St.Paul de Vence gegaan om daar lekker rond te wandelen in de mooie straatjes, te winkelen en te eten. Al met al was het een heerlijke ontspannen en zonnige vakantie. We zouden er graag nog een keer naartoe gaan.

Heerlijk

Vera Zeguers,
10-4-2018

Het is een hele bijzondere atmosphere, hele grote tuin met zeer oude olijfbomen, een boulebaan en een ruime plaats met barbecue. Huisje is procinciaals. Omdat het maar op 20 minuten loopafstandnaar het beroemde Saint-Paul is, ben ik heel blij dat ik deze lokalitie heb gevonden.

Prachtig

Nick Nikkels,
23-2-2018

Het is een prachtige locatie en het huisje was goed onderhouden.

Mixed feelings

Frits Horvers,
23-10-2017

Le Paradou is een mooie, gunstig gelegen locatie. Echter over het huisje Renoir zijn wij matig tevreden. Niet over de ligging met fraai uitzicht maar wel over het onderhoud.

Op het aanrechtblad ontbreekt voor een deel de toplaag en de kraan bungelt er los boven, een stopcontact hangt uit de muur, een lamp ontbreekt in de badkamer, de spiegels op de deurtjes op een badkamerkastje tonen tekenen van verval, de ovendeur hangt scheef voor de oven en de slaapbank in het zitgedeelte is muffig en het zitgedeelte is muffig en grauw. Bovendien was de inventaris niet compleet. Het is duidelijk dat de mankementen al enige tijd bestaan zonder dat ze zijn opgelost. De eigenaresse raakte geïrriteerd over onze opmerkingen daarover. In de weken dat wij er waren is helaas niets verbeterd. Renoir wordt als 4 persoonshuisje verhuurd maar daarvoor is het te klein en zijn de voorzieningen te beperkt. De andere huisjes op het terrein zien er beter uit.

Prachtige ligging in rustige omgeving met zwembad!

Fionne Nijland-Vijge
5-9-2016

Huisje "Matisse" is zeer smaakvol ingericht en voor ons gezin met 2 oudere kinderen van 16 en 18 jaar met boven 2 ruime slaapkamers en kastruimten en ook nog 2 aparte badkamers, ideaal! Direkt aan/bij het heerlijke zwembad.

Van alles voorzien, BBQ staat al klaar en keuken ook helemaal compleet.

Heerlijke week gehad, zou er zo weer naar afreizen. Zo dichtbij alle leuke kustplaatsen, ook de trein en bus af en toe genomen en zelfs de boot ( St. Tropez) om alle omliggende bekende badplaatsen te bezoeken. Allemaal heel goed te doen.

Kunstenaarsdorp/heuvel ook heel mooi, zowel overdag als in de avond makkelijk te voet af te leggen. Klusjesman Mario woont op de top en komt direkt als je hulp nodig mocht hebben. Ook de 2e dag bezoek van alleraardigste dame die uitgebreid vertelt wat er zoal te zien is en je alle informatie geeft die van belang is.

Misschien 2 kleine minpuntjes: niet echt winkeltjes in de buurt, behalve een bakker om zo even wat boodschappen te doen te voet. Voor de iboodschappen toch op de auto aangewezen . En rond het vallen van de avond toch wel last buiten op ons terras van veel muggen, gelukkig niet in huis of slaapkamer.

Huisje veel te klein, uitzicht fantastisch

w. kloonen
26-6-2015

Eerst het positieve, het uitzicht kan niet mooier zijn. Maar om er te komen moet je 121 treden omhoog. Volgens de advertentie moet je goed ter been zijn, maar er staat niet bij dat je geen hartklachten, copd of andere ongemakken moet hebben, en een hele goede conditie. De woonkeuken is 7-8 vierkante meter is dus niks. Slaapkamer prima. Voor het ongedierte moet je alles potdicht doen, geen horren voor deur of ramen. Wij zaten in huisje Chagall, zogenaamd voor 4 personen, maar de 2e slaapkamer was gewoon een bergkast, dit overleef je geen 14 dagen. Parasol op balkon had minimale afmetingen, je zat regelmatig in de zon bij zo'n 30 graden. 1 zwembad gesloten, geen schaduw bij het ene zwembad, 1 parasol voor 8-10 personen. De 2 kleinste huisjes moet touroperator niet meer verhuren, kan niet.

Fantastische plek !

Rianne
25-5-2015

Vakantiehuis le Paradou is een fantastische plek om heerlijk te genieten van de Franse kust en het prachtige achterland.

Vanuit je huisje heb je een prachtig uitzicht naar de Middellandse Zee.

De accommodatie is in een rustige wijk gelegen.

Mario, de huisbewaarder, is een behulpzame man, maar spreekt helaas alleen Italiaans.

De huisjes zien er mooi uit en zijn leuk ingericht.

Dit nooit meer

mhappe_1
7-11-2014

Ontvangst was zeer slecht, accomodatie slecht te bereiken wegens steile en zeer smalle trappen, personeel was met noorderzon vertrokken en de vervangster wist van niets.

Gen enkele veiligheidvoorziening en volkomen onbereikbaar voor hulpdiensten in geval van nood.

Dit nooit meer

M Happe
24-9-2014

Ontvangst was abominabel, elke vorm van organisatie ontbrak en ligging van het huisje op het terrein was dermate beroerd dat wij moesten besluiten om er niet onze intek te nemen. Er was ook geen alternatief voorhanden, dus hebben we ons heil elders gezocht. Eigenaar en touroperator namen geen enkele verantwoording.... Het park is slecht toegankelijk, voor eventuele hulp bij ziekte of ongeluk helemaal niet toegankelijk. Een van de beloofde zwembaden was al weken buiten bedrijf. Veiligheids voorzieningen in en om het huisje waren nihil.

Accomodaties liggen tegen een zeer steile helling gebouwd en zijn slecht bereikbaar. Voor kinderen volledig ongeschikt, om over wandelwagen of iets anders met wielen maar niet te spreken (inclusief koffers met wieltjes)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Paradou in St. Paul-de-Vence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Paradou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.