Hotel Le Hameau

Kleine hotelsWeer vandaag27°10°
Hotel Le Hameau
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Le Hameau voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Le Hameau in het Nederlands

Mooi hotel, perfecte locatie

Edwin, 6-11-2016

Een zeer leuk en fantastisch hotel met veel privacy en service. Het geheel is een beetje ingedeeld als een klein dorpje waardoor je het gevoel krijgt dat je niet in een hotel zit. Het hotel is gelegen op 5 minuten loopafstand van het dorpje St.Paul de Vence en heeft een eigen bewaakte parking. Bedden zijn zeer comfortabel en iedere kamer heeft een eigen inrichting. Helaas was het geen zwembad niet verwarmd en had men geen faciliteiten voor onze zoon van 4,5 jaar oud. Het is zeer zeker een hotel waar wij weer heen zullen gaan. Voor het hotel is een bushalte die om de 20 minuten een zeer goede verbinding heeft naar Nice.

Heerlijk relaxen met Cannes en Nice om de hoek

Fam. P van Bokhorst, 11-7-2009

Wij zijn hier de afgelopen jaren twee keer geweest en Vence en dit hotel hebben een gevoel van thuiskomen. Het is een kleinschalig complex met niet al te grote kamers.

Maar alles is schoon en je voelt je welkom. Er heerst hier rust, veel engelse, die rustig aan het zwembad hun boek lezen. Onze twee kleintjes hielden hun mond natuurlijk niet, maar gelukkig geen boze gezichten. We sluiten onze vakantie hier meestal af en na 2 weken camping is dit echt vakantie en ga je gelukkig terug naar Nederland.

Peter van Bokhorst

Amsterdam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Hameau in St. Paul-de-Vence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Hameau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Hameau scoort een 9.83 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: