Vakantiehuis La Combette (La Grande La Petite)

8.5Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, St. Michel L'Observatoire

Op vakantie geweest naar La Combette (La Grande La Petite)?

8.5Fantastisch

• 8.5Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor La Combette (La Grande La Petite) voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

2 reviews over Vakantiehuis La Combette (La Grande La Petite)

• 8Tommy12-08-2014

rustig gelegen mooie vakantievilla met zwembad

Het vakantiehuis La Combette is ruim en een mooie plek om met een groep een vakantie door te brengen in de mooie Provence. Beneden heb je een slaapk + badk en boven 4 slaapk en 2 badk. Inloopdouche wel niet zo handig. Living + open keuken ook ruim en alles voorhanden om te eten en zitten. Tuin is minder onderhouden en tuinmeubilair kon moderner maar al bij al viel het te doen. Enkel niet genoeg parasols. Zwembad is goed onderhouden en mooie extra troef van dit vakantiehuis waar je de ganse dag van de zon kan genieten. Wel zeer veel wespen aan het zwembad. Villa ligt in Lincel waar niets te zien is dus wil je toch ergens iets gaan drinken moet je een dikke 2km wandelen naar St-Michel. Voor uitstapjes kan je alle richtingen uit, niet zo ver is de markt in Forcalquier, het stadje Apt of iets verder Gordes, Rousillon of L'isle sur la Sorgue. Voor een supermarkt moet je wel iets verder en steeds de auto nemen. Maak tenslotte zeker gebruik van de BBQ die op en top in orde is.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 9Sander en Anneke05-09-2009

Prachtig

Eind augustus 2009 waren we een week in 'La Petite' en hebben genoten van de rust, het uitzicht en de luxe van het huis. Toevallig was 'La Grande' niet verhuurd, dus hadden we het zwembad voor onszelf. Een aanrader voor mensen die naar de Provence willen. Er is ook voldoende te zien in de omgeving; mooie authentieke dorpjes en bijvoorbeeld de markt in Forcalquier. Verder was de ontvangst prima en hebben we veel tips gekregen van Marie en Jean.

Gereisd met partner in augustus 2009

Vakantiehuis La Combette (La Grande La Petite) info