Camping Le Bocage

• 8.1Staat v/h sanitair
  • 7.1Eetgelegenheden
  • 9Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

32 Reviews over Le Bocage

• 8Fam. Jansen09-11-2021

Fijne camping op heerlijke plek!

De camping is rustig gelegen, wat wij heerlijk vonden. Bij aankomst duidelijke uitleg door de vriendelijke eigenaar. Wij hadden een ruime plek met mooi uitzicht op de bergen. De camping heeft een leuk speeltuintje voor de kinderen, een zwembad en natuurlijk de rivier, waar onze kinderen vele uurtjes hebben gespeeld. Ook de trein was favoriet. Fijn was ook dat je wat te eten en drinken kon halen op de camping. En met een trapje omhoog stond je in het dorpje om bij de bakker vers brood te halen. Een prachtige omgeving met veel wandelmogelijkheden. Wij hebben er een fantastische week gehad!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Saar Wismans05-07-2020

het is fantastisch!!!!!!!

We kwamen hier voor de tweede keer. Het zwembad ,de trein, de rivier, de omgeving alles was weer super leuk en mooi!!!!!! je kunt ook dingen lenen, zoals spelletjes, buiten spelletjes.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Jeroen26-06-2020

Fijne camping met prachtig uitzicht

Mijn vriendin en ik zijn ruim een week op deze camping verbleven. Het ligt in een prachtige vallei. Fantastisch uitzicht op de bergen en mooie wandelingen mogelijk in de buurt. De eigenaar (man) is heel lief en spreekt ook Engels. De camping ligt vlak langs een rivier en om de hoek zit een bakker.

• 9Selma18-09-2018

Fantastisch.

Fantastische 10 dagen gehad op deze camping. Begin juli. Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen. Gemoedelijk, gezellig , schoon en rustig. Wij hadden een ruime plek aan hët begin van de camping. Aardige eigenaar. Onze zoon heeft genoten van de treinen op de camping.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Dhr. S.28-08-2018

Prachtig gelegen rustige sfeervolle camping

Buitengewoon mooi gelegen, midden in berggebied aan mooi riviertje (niet om in te zwemmen, wel spelen/met de band vanaf etc). Camping heeft mooi zwembadje. Wij hadden een mooie grote plek, maar er zijn ook mindere plekken op de camping. Je staat in een bos, beperkt zicht op de bergen maar bij het riviertje fantastisch uitzicht. Mooie uitvalsbasis voor prachtige natuurontdekkingen kort bij. Camping is klein, gemoedelijke, leuke sfeer. Aanrader! Sanitair ook ok, wat krappe douche en weinig wc's maar niet problematisch.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Fam W21-08-2018

Geweldige camping midden in natuur

Erg mooie camping. De bergen zijn adembenemend mooi . Wij hadden een zeer ruime plek (extra voor betaald). Sommige plekken op de camping vinden wij wel aan de kleine kant. Fijn dat er zoveel schaduw is op de camping. Ideaal voor gezinnen met kleine kids. Uitzicht vanaf het zwembad op de bergen is ook genieten. Op sommige tijden is het aantal toiletten wat aan de krappe kant.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Fam. Hoogstrate15-08-2018

Fijne camping in prachtig gebied

Fijne knusse camping in een prachtige vallei met veel wandelroutes, watervallen, ruige bergen. Camping is rustig, netjes, goed onderhouden, fijn zwembadje voor de kinderen, kleine speeltuin. Heerlijk riviertje langs de camping waar we vaak zaten om pootje te baden en dammen te bouwen met de kinderen. Wij zaten in het chalet wat klein is maar praktisch en alles is er wat je nodig hebt. Het tweepersoonsbed is hard, dat was het enige minpunt. We hebben prachtig gewandeld in de vallei. De eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam en spreekt goed Engels. De bakker is zo'n 25 meter vanaf de camping, ideaal! Grotere winkel, Intermarché, is wel zo'n 20 minuten rijden. Wij hadden hier een top vakantie!

• 7Mevr. B.C.12-08-2018

Wat minder positief

Helaas zijn wij wat minder lovend over deze camping. De kampeerplekken vonden we erg klein. Verschillende mensen, waaronder ook wij, hadden nauwelijks plaats om de auto op de plek te parkeren. Vóór de camping was een parkeerplaats waar je 'm wel makkelijk kwijt kon. Afgezien van de kleine plekken, sta je ook nog dicht op je buren. Verder hadden we gevraagd naar een plek met uitzicht op de bergen, maar dat bleek niet zo te zijn. Op de camping staan veel bomen, waardoor er wèl veel schaduw is, maar het uitzicht jammergenoeg wordt belemmerd. Het sanitair is grotendeels vernieuwd en wordt goed schoongemaakt. Wij vonden het echter wel vervelend dat je op blote voeten naar de wastafels/douches moest. Daarnaast had je 's avonds altijd een lauwe, bijna koude, douche (ook bij het afwassen). Dit hebben we aangegeven bij de eigenaar, maar die ontkende het kortweg... En als laatste was de WIFI zeer slecht; heel traag.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10Guido en Marleen uit België11-07-2018

fantastische camping

Camping Le Bocage is een zeer mooie, rustige, nette camping waarbij de eigenaars Alexandra en Jean Sébastien er alles aan doen om hun “gasten” het zo aangenaam mogelijk te maken. Het onthaal is warm en vriendelijk. De camping is gelegen langs de rivier La Séveraisse in de vallei van Valgaudemar aan de rand van Parc National des Écrins (+90 000 ha groot) met zijn prachtige ongerepte natuur waar zowel de beginnende als de geoefende wandelaar aan zijn trekken komt. De camping heeft een verwarmd zwembad; een mooie speeltuin voor de kleinsten; een volleybal- en petanqueterrein; ping-pongtafels; een aangelegd terrein met miniatuurtreinen (zie www.camping-train.com); een kleine bar voor een drankje, een ijsje of een pakje friet. Wifi is aanwezig. Het sanitair is kraaknet. Camping Le Bocage is zeker een aanrader voor al wie tot rust wil komen en genieten van de prachtige natuur.

• 10patrick verhaegen27-06-2018

Que du Bonheur

Bonjour tout d'abord un grand merci a Alexandra et Jean-Sébastien,les propriétaires qui part leurs accueil,leur disponibilité,leur sens du partage et de la convivialité,font de notre séjour un réel Bonheur!!!!!Le camping se trouve dans une région magnifique,tant par la beauté de c'est paysage,que par la rivière qui coule à ses cotés.Tant que part sa propreté,la piscine,le train,sa buvette accueillante on s'y sans comme chez sois......

• 9Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar