Camping Le Bocage

Meer camping info

31 reviews over Camping Le Bocage

• 10Saar Wismans05-07-2020

het is fantastisch!!!!!!!

We kwamen hier voor de tweede keer. Het zwembad ,de trein, de rivier, de omgeving alles was weer super leuk en mooi!!!!!! je kunt ook dingen lenen, zoals spelletjes, buiten spelletjes.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Jeroen26-06-2020

Fijne camping met prachtig uitzicht

Mijn vriendin en ik zijn ruim een week op deze camping verbleven. Het ligt in een prachtige vallei. Fantastisch uitzicht op de bergen en mooie wandelingen mogelijk in de buurt. De eigenaar (man) is heel lief en spreekt ook Engels. De camping ligt vlak langs een rivier en om de hoek zit een bakker.

Gereisd met partner in juni 2020

• 2018
    9Selma18-09-2018

Fantastisch.

Fantastische 10 dagen gehad op deze camping. Begin juli. Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen. Gemoedelijk, gezellig , schoon en rustig. Wij hadden een ruime plek aan hët begin van de camping. Aardige eigenaar. Onze zoon heeft genoten van de treinen op de camping.

• 8Eetgelegenheden

• 9Dhr. S.28-08-2018

Prachtig gelegen rustige sfeervolle camping

Buitengewoon mooi gelegen, midden in berggebied aan mooi riviertje (niet om in te zwemmen, wel spelen/met de band vanaf etc). Camping heeft mooi zwembadje. Wij hadden een mooie grote plek, maar er zijn ook mindere plekken op de camping. Je staat in een bos, beperkt zicht op de bergen maar bij het riviertje fantastisch uitzicht. Mooie uitvalsbasis voor prachtige natuurontdekkingen kort bij. Camping is klein, gemoedelijke, leuke sfeer. Aanrader! Sanitair ook ok, wat krappe douche en weinig wc's maar niet problematisch.

• 6Eetgelegenheden

• 9Fam W21-08-2018

Geweldige camping midden in natuur

Erg mooie camping. De bergen zijn adembenemend mooi . Wij hadden een zeer ruime plek (extra voor betaald). Sommige plekken op de camping vinden wij wel aan de kleine kant. Fijn dat er zoveel schaduw is op de camping. Ideaal voor gezinnen met kleine kids. Uitzicht vanaf het zwembad op de bergen is ook genieten. Op sommige tijden is het aantal toiletten wat aan de krappe kant.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 10Fam. Hoogstrate15-08-2018

Fijne camping in prachtig gebied

Fijne knusse camping in een prachtige vallei met veel wandelroutes, watervallen, ruige bergen. Camping is rustig, netjes, goed onderhouden, fijn zwembadje voor de kinderen, kleine speeltuin. Heerlijk riviertje langs de camping waar we vaak zaten om pootje te baden en dammen te bouwen met de kinderen. Wij zaten in het chalet wat klein is maar praktisch en alles is er wat je nodig hebt. Het tweepersoonsbed is hard, dat was het enige minpunt. We hebben prachtig gewandeld in de vallei. De eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam en spreekt goed Engels. De bakker is zo'n 25 meter vanaf de camping, ideaal! Grotere winkel, Intermarché, is wel zo'n 20 minuten rijden. Wij hadden hier een top vakantie!

• 7Mevr. B.C.12-08-2018

Wat minder positief

Helaas zijn wij wat minder lovend over deze camping. De kampeerplekken vonden we erg klein. Verschillende mensen, waaronder ook wij, hadden nauwelijks plaats om de auto op de plek te parkeren. Vóór de camping was een parkeerplaats waar je 'm wel makkelijk kwijt kon. Afgezien van de kleine plekken, sta je ook nog dicht op je buren. Verder hadden we gevraagd naar een plek met uitzicht op de bergen, maar dat bleek niet zo te zijn. Op de camping staan veel bomen, waardoor er wèl veel schaduw is, maar het uitzicht jammergenoeg wordt belemmerd. Het sanitair is grotendeels vernieuwd en wordt goed schoongemaakt. Wij vonden het echter wel vervelend dat je op blote voeten naar de wastafels/douches moest. Daarnaast had je 's avonds altijd een lauwe, bijna koude, douche (ook bij het afwassen). Dit hebben we aangegeven bij de eigenaar, maar die ontkende het kortweg... En als laatste was de WIFI zeer slecht; heel traag.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Guido en Marleen uit België11-07-2018

fantastische camping

Camping Le Bocage is een zeer mooie, rustige, nette camping waarbij de eigenaars Alexandra en Jean Sébastien er alles aan doen om hun “gasten” het zo aangenaam mogelijk te maken. Het onthaal is warm en vriendelijk. De camping is gelegen langs de rivier La Séveraisse in de vallei van Valgaudemar aan de rand van Parc National des Écrins (+90 000 ha groot) met zijn prachtige ongerepte natuur waar zowel de beginnende als de geoefende wandelaar aan zijn trekken komt. De camping heeft een verwarmd zwembad; een mooie speeltuin voor de kleinsten; een volleybal- en petanqueterrein; ping-pongtafels; een aangelegd terrein met miniatuurtreinen (zie www.camping-train.com); een kleine bar voor een drankje, een ijsje of een pakje friet. Wifi is aanwezig. Het sanitair is kraaknet. Camping Le Bocage is zeker een aanrader voor al wie tot rust wil komen en genieten van de prachtige natuur.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Fam. Sonder30-08-2017

Leuke camping

Leuke camping met zwembad (strakke zwembroek) en rivier langs de camping waar je je uren kunt vermaken.De treintjes zijn erg leuk voor de kinderen.(en volwassenen) Veel wandelingen in de buurt (wandelkaart Evt te koop bij receptie) Sanitair zeer schoon en zonder douchmuntjes.Eigenaar spreekt Engels.Kortom een prima fijne camping om je vakantie door te brengen

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10vd Heuvel15-08-2017

fantastisch plekje!

gezellige kleine camping in een prachtige omgeving. Gastvrij, goed verzorgd, heel schoon sanitair, Eigenaar spreekt ook goed engels. Er zijn duidelijke regels over het gebruik van het sanitair ( geen schoenen aan in de douche/wasruimten) maar door deze duidelijke regels is het altijd netjes en heel schoon. Iedere avond mogen de kinderen onder toezicht van de eigenaar met de treinen rijden. Ook onze zoon van 10 jaar vond het nog erg gaaf om te doen. Aan de camping stroomt een riviertje waar dammetjes in gebouwd kunnen worden of op een luchtbed met de stroming mee varen. aan de rivier kun je een kampvuurtje maken. Op de camping zelf is een BBQ plek met picknicktafels. Klein zwembad met lekker warm water ( iedere avond dekt de eigenaar het af tegen het afkoelen s nachts) Iedere avond patat te bestellen bij kleine kantine, iedere vrijdagavond Tourtons op de camping te koop (komt een busje met kraampje op de camping. Ligging in een vallei (Valgaudemar) midden tussen de Alpen. Prachtig gebied met vele wandelroutes (in alle niveaus) vanaf de camping zijn er al wandelroutes te volgen ( goed aangegeven routes) 18 nachten op deze plek geweest en ons heel goed vermaakt. ( klimbos/ raften/ wandelen ) Geen echt leuke oude stadjes in de buurt Tips: raften (kajaken) via Eigenaar laten regelen: bij zijn vriend (brandweerman) in Le Chapelle, goed verzorgd en veiligheid staat voorop, Klimbos in Le Chapelle Goed restaurant 15 min rijden vanaf de camping richting Les Corps: Hotel/restaurant/pizzeria La Trinite. Ligt op route vanaf St Firmin naar Les Corps aan de rechterkant van de weg. alle carte kaart /pizza (bv kwaliteits hamburger Maison 12,5 euro of lekkere pizza uit houtgestookte oven) gastvrij met 1 serveerster die engels spreekt.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017