Camping A La Ferme St. Joseph

3 reviews over Camping A La Ferme St. Joseph in het Nederlands

Fantastische groene camping

Marion Leeuw
27-8-2017

Heerlijke camping mooie ruime plekken en super vriendelijke caming eigenaren. Prachtig en gezellig dorp saint martin vesubie op loopafstand. In de buurt vele mooie bergwandelingen twee via ferrata's een natuurzwembad en nog veel meer!

Elke m2 benut

Kiekesier
21-8-2016

Schoon sanitair en prachtig gelegen. Helaas was het sanitair niet voldoende toen de camping volledig bezet was, wat lange wachtrijen voor de douches en toiletten opleverden.

Het grootste nadeel van deze camping was dat elke m2 benut was. Bij het reserveren werd gevraagd om de afmetingen van de tent en merk& type van de auto. Alle tenten werden ingepast, waardoor alles precies paste. Ruimte voor kinderen om te spelen ontbrak. Auto's moesten strak naast elkaar geparkeerd worden, wat ons 2 deuken heeft opgeleverd.

Wij hadden een plaats aan het eind van de camping en daardoor een beetje privacy. De plek was echter heel moeilijk bereikbaar.

De omgeving is schitterend, maar de camping was een teleurstelling

Prima

Gert Noels
27-7-2010

Fantastische locatie, doch moeilijke in-en uitrit voor caravan .

Ondanks di absolute aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping A La Ferme St. Joseph in St. Martin-Vésubie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping A La Ferme St. Joseph zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.