Tijdelijk €25 aanbetaling

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

11 Reviews over Le Prieuré

• 9Marian van de Laar04-01-2020

Een gastvrije, rustige camping midden in de natuur

Wij verbleven 21 dagen op deze camping, toen mijn man een ontsteking in de ruggenmerg kreeg. Door daadkrachtige hulp van Paul en Melina kon hij veilig naar het ziekenhuis in Nice. Met een heel goed gevoel kijken wij terug op een heel fijne vakantie met 2 eigenaren die hart hebben voor hun camping en hun gasten. De omgeving is geweldig...wij hebben veel gefietst en gewandeld en hebben ons hart verloren aan de Mercantour. De camping ligt fantastisch en wordt heel goed bijgehouden. Ook met de caravan kun je er een plaatsje vinden; voor tenten zijn er heel mooie ruime plaatsen. Het sanitair wordt heel goed bijgehouden. Op de camping zijn ook groepen schoolkinderen, maar daar hadden wij totaal geen last van. Er is voldoende rust op deze camping; belangrijk voor ons! Paul en Melina, dank je wel voor de goed zorgen. Jullie waren een steun voor ons.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Evert en Annette17-08-2019

Prima camping, alleen wel ver weg.

Een kleine camping met veel ruimte, een klein zwembad, prachtige ligging en veel mogelijkheden om te wandelen. Hulpvaardige eigenaren waar je met vragen terecht kunt, een prima restaurant runnen en steeds weer voor je klaarstaan. En wat een prachtige natuur!

• 8Caroline30-08-2017

Heerlijk

Fijne camping, kleinschalig maar ruim opgezet. 1 nieuw sanitairgebouw en 1 ouder. Camping ligt aan het einde van een smalle weg met twee steile stukken: niet voor caravans! Er komen vooral tenten en motorrijders. Mooi terras met uitzicht op de rivier, die ligt wel een stuk lager. Het zwembad is klein en schoon. De camping heeft aan de achterzijde toegang tot een klein bospaadje richting een beek in de rotsen (wel even lopen).

• 8Eetgelegenheden
  • 10druart27-07-2015

site fantastique

nous étions en bengali toilé , bien exposé avec terrasse en bois et salon de jardin avec de bons équipements , l'endroit est calme avec des vues magnifiques sur les sommets, la cuisine familiale délicieuse et copieuse et pas chère.Des gérants toujours disponibles avec une grande gentillesse.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Lesley van Uitert 14-09-2014

Wonderschoon en culinair in Mercantour!

Een prachtige plek middenin nationaal park Mercantour met ruimte plekken, enthousiaste eigenaren en een geweldig restaurant met sfeervol terras aan het water! Als je natuur kunt waarderen en het niet erg vindt om een flink stuk te rijden voor een supermarkt zit je hier op je plek! De route naar de supermarkt is overigens geen straf om te rijden, prachtig.....

• 7Staat v/h sanitair
  • 10boy hazes06-08-2013

Camping voor kampeerders

Deze geweldige camping is eigenlijk bedoeld voor campeerders. Dus niet voor mensen die alleen in tent/caravan slapen. Je moet zelf iets onderdenemen of juist niet; vakantiegevoel. Omgeving heel mooi, veel wandelingen, boodschappen op 15 min auto. Mooi klein zwembad, tafeltennis en hele lieve eigenaren. Alles ziet er zeer goed verzorgd. uit.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Annemiek Vos06-08-2013

geweldige camping

geweldige kleinschalige camping in een prachtig wandelgebied in de Alpes de hautes Provence. Oprecht vriendelijk personeel, die op alle vragen antwoord weet of het anders voor je uitzoekt. met klein zwembadje, tennisbaan (rackets mag je lenen), bibliotheekje (vnl franse boeken en strips) en spelletjes te leen. Brood bestellen aan de bar, er is een bar en restaurant waar we heerlijke kaasfondue hebben gegeten. Voor tieners weinig te doen maar wel lekker uitgerust.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Tecla Hobby21-12-2012

Fantastische kleine- en kindvriendelijke camping

Mooi gelegen camping in de Haute Alpes. Prachtig uitzicht. Vriendelijke eigenaren. Heerlijke keuken. Kindvriendelijk (zwembad/speeltoestellen). Vanaf de camping zijn mooie wandelingen te maken en/of outdoor activiteiten (bijv. canyoning) te ondernemen. Een aanrader voor gezinnen met (kleine) kinderen tot ca. 12 jaar.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 5MR23-09-2011

Stunning setting, very average facilities

We stayed at Le Prieuré for a week in August 2011. The location of the campsite is beautiful, surrounded by mountains and overall we enjoyed our time there. However, there were a few things that let the site down. Pitches are small, even by European standards - we had booked a large pitch and had to change to an extra large one to have enough space for our tent. The swimming pool is very small - pretty much on a domestic size. The tennis court had seen better days and needed a complete upgrade, as did the volleyball court. The website advertises a restaurant serving dinner every night - the only food on offer the entire week we were there was sausage and chips or burger and chips, which was take away only - there is a nice restaurant and a little bar area, so it's a shame it wasn't being used. There were some nice touches, like an evening market once a week where local traders come to sell food and crafts but overall the campsite is in need of a bit of tlc.

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 6B.Verbaas02-09-2011

Te dicht op elkaar/ te druk

Minpunten: In de zomer zijn er te veel mensen op elkaar (kleine plekken). En ook veel kinderen. Dat kan gezellig zijn, maar ze schreeuwen en rennen tot half 11 op de camping. Zwembadje is erg klein. Rivier is niet zwembaar, te ondiep. Boodschappen doen moet met de auto (dorp is te ver weg). Alhoewel de camping mooi gelegen is, zie je er niet veel van (er is geen uitzicht vanwege hoge bomen). Pluspunten: erg mooie omgeving.

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar