Camping Les Joncquiers

62 reviews over Camping Les Joncquiers

• 2019
    9Wim en Reina19-10-2019

aanrader

Rustiek kamperen, heel veel ruimte, goed en schoon sanitair, de dames hebben strakke regels maar iedereen houd zich er aan zodat de sfeer op de camping fantastisch is. Heerlijk brood op bestelling en een lekker zwembad om af te koelen. Om 17.00 uur gezellig op het terras met mede kampeerders lekker wijnen etc. Wij komen beslist nog eens terug, zowel voor de camping als voor de omgeving. Nicole en Madeleine, bedankt!!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Staf Gerrits13-10-2019

In èèn woord, "Het was weer fantastisch geweldig."

Weer eens 2 weken op deze camping doorgebracht. Voelt steeds alsof je thuiskomt. Vreselijke camping, je wilt er steeds weer naar toe en als je er bent wil je niet meer weg. De rust op deze camping is weldadig en de omgeving werkelijk prachtig. Weer erg gelachen met deze humorvolle meiden. Ook oude bekenden gezien en weer fantastisch leuke mensen ontmoet. Graag weer tot ziens allemaal.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Jac en Irmgard29-08-2019

Geweldig!

Wat hebben we genoten op deze geweldige camping! Madeleine en Nicole zijn gastvrije dames met veel humor. Behalve de cicades en de schaterlach van Nicole heerste er verder rust op de camping. Ruime plaatsen, schoon sanitair, gezellig terrasje waar je veel toeristische informatie krijgt en 's avonds kunt genieten van een lekker wijntje. We hopen volgend jaar weer terug te komen!

• 10Nicolette blommers29-06-2019

Fantastische camping

Fantastische camping, de stilte was erg fijn, prachtige beplanting, grote plaatsen, mooi gelegen, sanitair tip top, broodservice was fijn, vers sap en wijn te koop, eind vd middag borrelen was gezellig. Mooi zwembad, kortom een verzorgde camping met fijne eigenaressen, we komen in september terug, zo fijn was het. Dan ipv met de cMper gaan we in een gite van de dames.

• 10Eetgelegenheden

• 9marieke17-06-2019

we komen zeker terug!

Wat een heerlijke tijd hebben we hier gehad! Onder de oude eikenbomen, grote plaatsen, leuke mede-kampeerders, superschoon, prachtige tuin en vooral ook de grappige, warme, gezellige vrouwen die het spulletje onzichtbaar in voortreffelijke banen leiden. Een aanrader voor mensen die houden van rust, no nonsens, knusheid & natuur. Wij hadden het geluk om 's nachts wakker te worden van de nachtegaal

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Hernien13-06-2019

Een prachtige, fijne camping

Hartelijke ontvangst. De camping wordt gerund door twee betrokken vrouwen met hart voor de zaak. Veel tips voor goede restaurants in de omgeving, of mooie markten, fraaie fietstochten. Ook een heerlijke plaats om voor je tent weg te dromen zonder dat je op stap gaat. Wij komen zeker een keer terug

• 2018
    8Wim20-08-2018

Zo gemoedelijk en de rus. Geweldig

Wat eer rust, geweldig. Douchemunt wat mij betreft achterhaald. Verder een geweldig verblijf gehad. Dames wat een humor, we hebben genoten bij jullie. Zijn en dat doen we nooit, zeker van plan nog eens te komen.

• 4Eetgelegenheden

• 9Annemijn11-08-2018

Geweldig!

Nadat ik hier vroeger altijd met mijn ouders kwam, nu na enkele jaren zelf terug gekomen met partner. Én wat blijkt: er is niets verandert! Nee, dat is niet helemaal waar.. De camping is nóg mooier geworden dan hij al was. Maar de vriendelijkheid, behulpzaamheid en gastvrijheid van de campingeigenaressen is nog net zo fijn als dat hij al was. Er heerst nog steeds een heerlijke rust op deze camping, genieten. Lieve Madeleine en Nicole, bedankt voor de gastvrijheid! Het is was thuiskomen. We komen zeker terug!

• 10Luuk01-08-2018

Prachtig en rustig

Heerlijk rustige en mooie camping midden tussen de prachtige dorpjes en lavendelvelden. We hebben hier zojuist een week doorgebracht en hebben echt genoten. Meerdere malen een privé zwembad gehad zelfs! Nicole en Madeleine staan altijd klaar om je leuke tips te geven en uitleg te geven over de streek. In de ochtend lekker vers brood (vooral het verse notenboom!) en smiddags gezellig op het terras voor een biertje of een rosé.

Ja, er zijn regels, maar eigenlijk zijn dit de regels die op veel campings gelden en alleen hier ook daadwerkelijk worden nageleefd. Dit alles is om het zwembad, de natuur en het toiletgebouw voor de gasten netjes en schoon te houden.

We komen hier zeker een keer terug!

• 9Chérie14-07-2018

Heerlijke omgeving!

Voor de 3e keer hebben wij genoten van een heerlijke vakantie van 2 weken in één van de gîtes. De camping ligt werkelijk prachtig en er zijn zoveel leuke uitstapjes te maken. De dames weten er alles van. Een echte aanrader is om een reservering te maken bij “La ferme du plateau des Agnelles” voor een picknick/etentje met live muziek in St. Martin de Castillon; deel uitmaken van het franse leven. Verder zijn er duidelijke regels die ervoor zorgen dat er volop rust is wanneer je daar behoefte aan hebt. Madeleine en Nicole heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid. Het was weer super!

• 8Eetgelegenheden

Camping Les Joncquiers info