Camping Les Joncquiers

57 reviews over Camping Les Joncquiers in het Nederlands

Fantastische camping

Nicolette blommers
29-6-2019

Fantastische camping, de stilte was erg fijn, prachtige beplanting, grote plaatsen, mooi gelegen, sanitair tip top, broodservice was fijn, vers sap en wijn te koop, eind vd middag borrelen was gezellig. Mooi zwembad, kortom een verzorgde camping met fijne eigenaressen, we komen in september terug, zo fijn was het. Dan ipv met de cMper gaan we in een gite van de dames.

we komen zeker terug!

marieke
17-6-2019

Wat een heerlijke tijd hebben we hier gehad! Onder de oude eikenbomen, grote plaatsen, leuke mede-kampeerders, superschoon, prachtige tuin en vooral ook de grappige, warme, gezellige vrouwen die het spulletje onzichtbaar in voortreffelijke banen leiden. Een aanrader voor mensen die houden van rust, no nonsens, knusheid & natuur. Wij hadden het geluk om 's nachts wakker te worden van de nachtegaal

Gereisd Met partner in mei 2019

Een prachtige, fijne camping

Hernien
13-6-2019

Hartelijke ontvangst. De camping wordt gerund door twee betrokken vrouwen met hart voor de zaak. Veel tips voor goede restaurants in de omgeving, of mooie markten, fraaie fietstochten. Ook een heerlijke plaats om voor je tent weg te dromen zonder dat je op stap gaat. Wij komen zeker een keer terug

Gereisd Met partner in juni 2019

Zo gemoedelijk en de rus. Geweldig

Wim
20-8-2018

Wat eer rust, geweldig. Douchemunt wat mij betreft achterhaald. Verder een geweldig verblijf gehad. Dames wat een humor, we hebben genoten bij jullie. Zijn en dat doen we nooit, zeker van plan nog eens te komen.

Geweldig!

Annemijn
11-8-2018

Nadat ik hier vroeger altijd met mijn ouders kwam, nu na enkele jaren zelf terug gekomen met partner. Én wat blijkt: er is niets verandert! Nee, dat is niet helemaal waar.. De camping is nóg mooier geworden dan hij al was. Maar de vriendelijkheid, behulpzaamheid en gastvrijheid van de campingeigenaressen is nog net zo fijn als dat hij al was. Er heerst nog steeds een heerlijke rust op deze camping, genieten. Lieve Madeleine en Nicole, bedankt voor de gastvrijheid! Het is was thuiskomen. We komen zeker terug!

Prachtig en rustig

Luuk
1-8-2018

Heerlijk rustige en mooie camping midden tussen de prachtige dorpjes en lavendelvelden. We hebben hier zojuist een week doorgebracht en hebben echt genoten. Meerdere malen een privé zwembad gehad zelfs! Nicole en Madeleine staan altijd klaar om je leuke tips te geven en uitleg te geven over de streek. In de ochtend lekker vers brood (vooral het verse notenboom!) en smiddags gezellig op het terras voor een biertje of een rosé.

Ja, er zijn regels, maar eigenlijk zijn dit de regels die op veel campings gelden en alleen hier ook daadwerkelijk worden nageleefd. Dit alles is om het zwembad, de natuur en het toiletgebouw voor de gasten netjes en schoon te houden.

We komen hier zeker een keer terug!

Heerlijke omgeving!

Chérie
14-7-2018

Voor de 3e keer hebben wij genoten van een heerlijke vakantie van 2 weken in één van de gîtes. De camping ligt werkelijk prachtig en er zijn zoveel leuke uitstapjes te maken. De dames weten er alles van. Een echte aanrader is om een reservering te maken bij “La ferme du plateau des Agnelles” voor een picknick/etentje met live muziek in St. Martin de Castillon; deel uitmaken van het franse leven. Verder zijn er duidelijke regels die ervoor zorgen dat er volop rust is wanneer je daar behoefte aan hebt. Madeleine en Nicole heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid. Het was weer super!

Genoten!

MoniqueS
10-6-2018

Prima camping, mooie ligging, heel goed onderhouden. Rustige, ruime plekken en schoon sanitair. Plezierige ontvangst, gastvrij. Een echte aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2018

Absoluut de moeite

H. Pollemans
22-5-2018

Toch een stel 10-en ook al zijn we daar zeer 'zuunig' mee.. Zeer mooie camping qua terrein. Beide dames werken er keihard aan alles er prima uit te laten zien. Een camping voor natuurliefhebbers. Strakke organisatie ? Prima, en ik geef het je te doen om alles er zo uit te laten zien als beide dames doen, en dat vraagt naast hard ‘labeur’ om strakke pauzes. Goede dorpsbistro’s in de buurt. Mooie wandelpaden. Intermarché in Apt, en een goede in Céreste. Goede wifi. Leuk klein winkeltje op 2,5 km in St. Martin. Sanitair eenvoudig, maar zeker hygiënisch. En inderdaad, je kunt beter in je short naar de douches gaan, en niet in complete outfit, want dan creëer je zelf een ruimteprobleem. Maar voor personen die om welke reden dan ook een grote doucheruimte met wasbak nodig hebben; die is er ook. Fantastisch uitzicht op de bijzonder gevormde hellingen van de Luberon aan de overzijde van de vallei.

Gereisd Met partner in mei 2018

Alleen voor volwassenen in rustige omgeving

JM5
25-8-2017

Deze camping is geschikt voor fietsers, wandelaars en rustzoekers die niet al te hoge eisen stellen. Het sanitair is vrij basic, maar doorgaans goed schoon. De plaatsen zijn heel ruim van zonnig tot veel schaduw. Het zwembad is niet al te groot. Bij het zwembad staan stevige stoelen, geen ligbedden. De eigenaars zijn alleen bereikbaar op vastgestelde tijden in de morgen en de namiddag. Iedere middag is er een borreluurtje voor de liefhebbers. Eén keer per week is er voor 20 mensen de gelegenheid om samen te eten. Het is zo populair dat niet alle liefhebbers altijd aan kunnen schuiven. Lavendelvelden in de directe omgeving. De lucht is er in juli vol van. Een fietspad van ruim 100 kilometer ligt vlak bij de camping. Het stukje er naartoe is niet voor iedereen geschikt om te fietsen. De auto aan het pad parkeren en vanaf daar fietsen is wel goed te doen.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Joncquiers in St. Martin de Castillon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Joncquiers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.