Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Joncquiers voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 75 reviews

Meer camping info

75 Reviews over Les Joncquiers

• 1Jim22-01-2023

Eens maar nooit meer.

Soort van opvoedingsgesticht. Praten met anderen, verboden. Hardop lachen, verboden. En je wordt ook direct terechtgewezen. Wat iemand al aangeeft, betalen en verder je mond houden. Prijs kwaliteitsverschil is veeeeeel te groot. 30 euro per dag voor een plekje, verder niks. Terrasje open tussen 5 en 7 maar om 7 uur moet je wel maken dat je wegkomt anders word je direct op onbeschofte wijze uitgefoeterd. Eens maar nooit weer.

• 4Staat v/h sanitair
  • 6De mede lorries12-09-2022

Wij komen hier nooit meer terug

Wij beamen alles wat de referentie van 14 - 08-2022 bevat. Wij zijn het andere koppel dat er wordt benoemd. De omgeving is schitterend zo ook de camping. De dames zijn te ver gegaan met hun regels.

• 3Eetgelegenheden
  • 9Staf Gerrits07-09-2022

Niet meer wat het geweest is.

Ooit een gezellige camping met wat regeltjes nu een ongezellige boel. Praten met je buren is uit den boze. Mensen gedragen zich als zombies, zeggen geen boe of bah, op een uitzondering na. Het lijkt wel alsof gezelligheid en vakantieplezier verboden zijn. Bij 37° onder een boom zitten mag ook niet want dan heb je inkijk op het terras van een gite. Er waren geen gasten op dat moment. In het zwembad word ik aangesproken dat ik niet gedoucht zou hebben, wat wel zo was. Er lag duidelijk zichtbaar een flinke plas water. Ik ben 69 maar voelde me net een kleuter die door een boze juf werd aangesproken. Het ergste was nog dat mijn antwoord in twijfel werd getrokken. Waar in vroeger jaren op het terras tussen 5 en 7 een gezellige sfeer heerste is het nu een saaie en dooie boel. Wij vinden het heel spijtig dat het zo is veranderd en doorgeslagen want het was een prettige camping. Toch een goed cijfer omdat de camping op zich fantastisch is.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Esther05-09-2022

Fantastisch!!

Wat een juweel van een camping in de Luberon. Prachtige zeer ruime plaatsen, super schoon sanitair, heerlijk zwembad, verse broodjes, mooie wijnen, gezellig samen zijn tegen het einde van de dag, de sterren, het geluid van de cigales, de omgeving, de lieve eigenaresses en.. rust. 'S-morgens zijn er diverse broden en broodjes verkrijgbaar en in het nabijgelegen dorpje is een restaurant waar je uitstekend kunt eten. Het nadert het gevoel van wildkamperen op een camping. De dames zijn duidelijk in de filosofie van de camping. Helaas zijn er regels nodig om deze filosofie te kunnen nastreven; de handhaving bevestigt slechts het succes. Wij hebben geen enkele last van welke regel dan ook ervaren en zo genoten. Houd je van rust, ruimte, natuur en stilte dan is deze camping werkelijk een juweeltje. Dank je wel Madeleine en Nicole voor onze fantastische vakantie! Kind (on)vriendelijk =10 als je op zoek bent naar adults only camping.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 10Marjolein en Huub19-08-2022

Fantastische camping. Houden zo!

Deze camping is prachtig in de natuur gelegen. Het sanitair is brandschoon evenals het zwembad. Madeleine en Nicole zijn fijne gastvrouwen die het iedereen naar de zin proberen te maken. Hiervoor hebben ze regels nodig die rust en privacy van de gasten garanderen. Als je hier begrip voor hebt en zelf niet al te moeilijk doet heb je het hier prima naar je zin. Dames: bedankt voor de gezelligheid.

• 10Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Jan en Paula16-08-2022

Een heerlijke rustige camping

Na 2 jaar Corona weer naar Frankrijk. En ook weer naar les Joncquiers. Wat was het fijn. Mooi weer, rust, lekker zwembad en 2 zeer lieve en behulpzame dames die hun stinkende best doen om de gasten een fijne vakantie te geven. s’Morgens een lekkere cappuccino op het terras en om 5 uur happy hour als je dat gezellig vindt. In de buurt zijn veel leuke dorpen, markten en natuur dus voor ieder wat wils. Wij hebben weer een fijne tijd gehad op les Joncquiers. Lieve Nicole en Madeleine bedankt, wij komen zeker weer terug!

• 10Eetgelegenheden
  • 5De lorries14-08-2022

Nooit meer

Inderdaad een mooie camping,schoon sanitair en mooie ligging.We hadden bewust voor deze camping gekozen. Maar….. Ook wij werden stevig aangesproken op ons gedrag. We waren volgens de dames een heel uur lang zeer nadrukkelijk aanwezig bij het zwembad. ( tussen 15.00 - 16.00 uur een normaal gesprek gevoerd met mede kampeerders, nog niet eens gelachen) Na 19:00 uur even info gevraagd bij deze mensen over fietstochten, ook dit mocht niet.( gevolg reprimande) Dat er regels zijn oké, maar geen sociaal contact met je mede kampeerders ( alleen tussen 17:00 en 19:00 uur) en continu priemende ogen in je rug, maakt het vrije gevoel van kamperen stuk. Ze zijn helaas heel erg ver door geschoten in hun regels. We zijn toch allemaal volwassen mensen die bewust voor deze camping kiezen. Wij zullen hier nooit meer terugkomen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 7Mirjam03-08-2022

Prachtige plek met teveel regels

De camping is prachtig, hele ruime plaatsen met veel rust en privacy en heel schoon sanitair. De camping wordt gerund door Nicole en Madeleine, 2 aardige, behulpzame dames maar ons inziens doorgeslagen in hun regels. Als het niet gaat zoals de dames willen dan word je hier (niet altijd even vriendelijk) op aangesproken.
    - Je moet op blote voeten het zwembadterrein op, ook met 40 graden als je voeten verbranden op de tegels. - Commentaar op mijn zwemrokje, zou niet hygiënisch zijn en haalt 10 a 20 liter water uit het zwembad (??) - Als je in het zwembad even lol hebt (om 11 uur in de ochtend) krijg je te horen dat de hele camping hier last van heeft en dat je stil moet zijn. - Tijdens een spelletje met dobbelstenen moet er een handdoek op tafel (ook overdag) ander heeft iedereen hier last van.. En nog veel meer regeltjes... Heel jammer want het is een prachtige plek!

• 3Eetgelegenheden
  • 8Josje en Ed12-06-2022

Prachtig maar met éên grote maar..

Heerlijke camping! Wat een rust en lekker zwembad. ‘s Morgens lekkere broodjes halen en een fijne douche. Wél met muntjes maar dat was ook wel logisch ivm de droogte. In het begin waren we ervan overtuigd dat we volgend jaar weer zouden komen, maar we hebben ervoor gekozen dat niet te doen: we vonden het prima dat regels nageleefd worden (zijn we zelfs groot voorstander van) Hielden we ons ook steeds aan. Maar dat een buurman, die even kwam wat kwam vragen en even heel kort (zittend op een voetenbankje, de dag door pratend om 19.10 uur, na 5 minuten dringend verzocht werd terug te gaan naar zijn eigen plek vonden we toch te erg. De indruk zou gewekt kunnen worden, werd ons verteld, dat hij een borrel bij ons dronk. Even een babbeltje maken moet ons inziens kunnen. Voor spontane praatjes spreek je niet af buiten de camping. Dat is raar en ongemakkelijk. Heel jammer, want voor de rest is het een geweldige super relaxte vakantie geweest.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Huub en marjolein24-08-2021

Geweldige camping

Weer twee heerlijke weken op deze camping gehad.Madeleine en Nicole zijn twee leukedames , die het iedereen naar de zin proberen te maken, wij hebben in ieder geval genoten, Madeleine en Nicole bedankt.

• 6Eetgelegenheden

• ZwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Les Joncquiers, 84750