St. Martin de Castillon

Reviews over St. Martin de Castillon

Zo gemoedelijk en de rus. Geweldig

Wim,
    20-8-2018

Wat eer rust, geweldig. Douchemunt wat mij betreft achterhaald. Verder een geweldig verblijf gehad. Dames wat een humor, we hebben genoten bij jullie. Zijn en dat doen we nooit, zeker van plan nog eens te komen.

Geweldig!

Annemijn,
    11-8-2018

Nadat ik hier vroeger altijd met mijn ouders kwam, nu na enkele jaren zelf terug gekomen met partner. Én wat blijkt: er is niets verandert! Nee, dat is niet helemaal waar.. De camping is nóg mooier geworden dan hij al was. Maar de vriendelijkheid, behulpzaamheid en gastvrijheid van de campingeigenaressen is nog net zo fijn als dat hij al was. Er heerst nog steeds een heerlijke rust op deze camping, genieten. Lieve Madeleine en Nicole, bedankt voor de gastvrijheid! Het is was thuiskomen. We komen zeker terug!

Prachtig en rustig

Luuk,
    1-8-2018

Heerlijk rustige en mooie camping midden tussen de prachtige dorpjes en lavendelvelden. We hebben hier zojuist een week doorgebracht en hebben echt genoten. Meerdere malen een privé zwembad gehad zelfs!

Nicole en Madeleine staan altijd klaar om je leuke tips te geven en uitleg te geven over de streek. In de ochtend lekker vers brood (vooral het verse notenboom!) en smiddags gezellig op het terras voor een biertje of een rosé.

Ja, er zijn regels, maar eigenlijk zijn dit de regels die op veel campings gelden en alleen hier ook daadwerkelijk worden nageleefd. Dit alles is om het zwembad, de natuur en het toiletgebouw voor de gasten netjes en schoon te houden.

We komen hier zeker een keer terug!

Heerlijke omgeving!

Chérie,
    14-7-2018

Voor de 3e keer hebben wij genoten van een heerlijke vakantie van 2 weken in één van de gîtes. De camping ligt werkelijk prachtig en er zijn zoveel leuke uitstapjes te maken. De dames weten er alles van. Een echte aanrader is om een reservering te maken bij “La ferme du plateau des Agnelles” voor een picknick/etentje met live muziek in St. Martin de Castillon; deel uitmaken van het franse leven. Verder zijn er duidelijke regels die ervoor zorgen dat er volop rust is wanneer je daar behoefte aan hebt. Madeleine en Nicole heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid. Het was weer super!

Genoten!

MoniqueS,
    10-6-2018

Prima camping, mooie ligging, heel goed onderhouden. Rustige, ruime plekken en schoon sanitair. Plezierige ontvangst, gastvrij. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in mei 2018
St. Martin de Castillon scoort een 6,5 uit 10, op basis van 19 reviews