Camping Le Voconce

• Kinderopvang
Meer campinginfo

53 reviews over Camping Le Voconce

• 9Kenny04-10-2019

Fijne en gezinsvriendelijke camping.

We gaan al enkele jaren naar deze camping. Vriendelijke eigenaars en altijd behulpzaam. Camping met kleine en grotere plekken met schaduwrijke plaatsen. Leuke bar waar je iets kan drinken en eten. Af en toe een feestje aan de bar waar je weinig last van hebt als je achteraan de camping ligt. Op veschillende dagen komt er een foodtruck met pizza of is er zelfs tajine te krijgen. Brood en koffiekoeken te bestellen aan de bar voor de dag erna. Mooi en nieuw sanitair gebouw. Zwembad wel wat verouderd maar voldoende groot voor een verfrissende duik. Leuk riviertje achteraan de camping. Voldoende winkels in Vaison la Romaine. Prijs/kwaliteit prima. Wij komen zeker terug.

• 9erik nijhof09-09-2019

elk jaar nog langer gebleven dan gepland.

's Avonds is het regelmatig gezellig. Dwz. muzikale happenings tot vrij laat. Maar de rest maakt veel/alles goed. De nieuwe, jonge uitbaters zijn vriendelijk en behulpzaam, het sanitair is vernieuwd en uitgebreid, de staplekken zijn voldoende beschaduwd en afgescheiden, je kunt er nog steeds een fatsoenlijke hap halen, gezellig samen de Tour bekijken, ruime keuze uit supermarkten, gezellig stadje met wekelijkse markt, fantastische landschappen en natuurlijk die geweldige Ventoux als uitzicht. Niet allemaal naartoe gaan anders wordt het veel te vol.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 9Janske28-07-2019

Heerlijke plek

Om de zo veel jaar komen wij hier weer terug. Fijne camping met een goede sfeer en mooi plekken. Heerlijk bij t riviertje zitten en wat dammen bouwen voor wat dieper water of echt zwemmen in het zwembad. Dit jaar een nieuw sanitairhok, schoon en mooi... hoewel ik het andere charmanter vond. De eigenaren zijn altijd vriendelijk, behulpzaam en relaxed! Ja... de bar heeft eens in de week een feestje, wat soms doorgaat tot laat. De andere dagen is dat niet zo. Voor ons nooit een reden geweest om niet meer te komen.

• 5Eetgelegenheden

• 2018
    7Monique08-07-2018

Steeds heerlijk om terug te komen

Een camping met een hart voor de bezoekers . Uitbater steeds bereid omadvies te geven over nieuwe trips en uitstappen . Gezellige bar waar je gemakkelijk contact maakt met andere mensen . Sanitair zou volgend jaar worden vernieuwd.

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 7Joshua22-01-2018

Overdag rustig, 's nachts bruisend

De camping worstelt met de vraag of het een bar/restaurant met camping is of andersom. Wat ons betreft is het een bar/restaurant met de slaapplekken dichtbij. Overdag is de camping lekker rustig en kun je genieten van het zonnetje bij de rivier.

's Nachts daarentegen gaan de remmen los in de bar bovenaan de camping, onder het genot van de nodige drank laten we de hele camping weten dat er hier geleefd mag worden! Zoals er wordt gezegd, 's avonds gaat het fout, maar wel goed fout! Of het nu 1, 2 of 3 uur wordt, dat maakt ons niet uit. Om half 5 staat de boer dan van ellende ook maar op om zijn wijngaard te besproeien.

Wij gaan zeker terug!

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Met vrienden

• 2017
    8christiane13-09-2017

elk jaar 2 keer in juni en augustus

onderhoud sanitair 2 x per dag in hoogseizoen,enkel 's morgens andere periodes,slechts 1 maal totaal bevuild toilet gevonden in de avond. Prachtige omgeving , interessante stadjes nabij en iets verder weg met elk hun eigen kleurige marktdag. hele lieve uitbaters die commentaar ter harte nemen. Nachtlawaai viel mee. na enkele opmerkingen in het voorjaar werd het gras ingekort en de bomen en hagen gesnoeid, zelfs nog een onderhoudsbeurt begin september

• 8Staat v/h sanitair

• 2Marja718-07-2017

Nooit meer.

Het terrein kunnen wij geen camping meer noemen. De bomen en de hagen zijn de laatste jaren niet onderhouden en staan meters hoog. Het sanitairgebouw durven/kunnen wij geen sanitairgebouw meer noemen. Allemaal hele oude zooi. Het zwembad is goed.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

• 3Marie-Cécile04-07-2017

De eerste en de laatste keer

Wat een vieze camping! Omdat de beoogde camping vol was, zijn we hier terecht gekomen. Het sanitair is oud, onderkomen en vies. Het 'gras' op de plekken stond een halve meter hoog. De hagen worden nooit gesnoeid. Er vindt geen enkele onderhoud plaats, zo lijkt het in elk geval. Jammer, want qua ligging heeft de camping veel potentieel. Maar wij komen hier nooit meer terug. Les: bekijk altijd de camping én het sanitair voordat je voor meerdere nachten boekt...

• 1Staat v/h sanitair

• Oude reviews

8Jay H30-07-2015

Niets te klagen!

Retentie van Jay. (15 jaar)

De plekken voor je tent/caravan zijn ruim en kan je auto er ook op kwijt. (Deze kan je ook boven zetten er is altijd plek)

Het eten is van goede kwaliteit en snel klaar. Het is geen 5 sterren eten maar het is goed om je maag te vullen.

Het sanitair voldoet aan de eisen en word 2x per dag schoon gemaakt. Het is maar hoe je er zelf naar kijkt en hoe schoon je het houd.

Leuke plaatsjes dichtbij en mooi uitzicht op de bergen. (Tip: Kijk thuis voor uitjes zoals naar de markt of grotten)

De bar boven is meestal in de nacht tot 1 of 2 uur bezig. (Het ligt er maar aan of je er zelf aan ergert)

Voor kinderen is er veel te doen bijvoorbeeld een circus en air hockey. Ook maak je snel vrienden met andere kinderen van de camping.

• 8Staat v/h sanitair

• 9wim26-07-2015

leuke onverwachte tussenstop

wij hadden camping Carpe Dieme uitgekozen om met de mobilhome enkele dagen te blijven in de regio van de Mont Ventoux. BIj aankomst op deze camping was alles volzet en werden we doorverwezen naar Le Voconce. geen moment spijt van gehad,zeer proper sanitair, mooie ruime staanplaats, rustig overdag en leven in de brouwerij 's avonds (kan mischien wel hinderlijk zijn voor wie bij nacht geen lawaai wenst, anderzijds is het lawaai ook enkel die van wat gelach en de muziek - het is toch vacantie? Een typisch franse campng, alles van een "grote" camping maar dan in het klein - ook de prijs - alles vrij ouderwets maar zeer proper

3 tips over Camping Le Voconce

• Katrien Janssen, 07-06-2012

Een bezoekje aan "Arles" "orange" "vaison la romaine" zijn aanraders. Wij gaan altijd winkelen in de "super U"

• Petra, 29-07-2013

Vraag om een rustige plek.en check of je airco hebt (is excl). Neem een insectenspray mee.

• Koen, 08-08-2014

Plek zoeken zo ver mogelijk van de bar vandaan en als je een tent hebt: hele goede oordoppen meenemen. Zwembad zag er trouwens prima uit. Men is wel erg aardig, tarieven zeer acceptabel en bij vertrek kregen we nog een fles wijn mee.

0 vragen over Camping Le Voconce

• Aantal campingplaatsen50 tot 200