Camping La Rivière

Camping Info

38 reviews over Camping La Rivière in het Nederlands

• 8Janny & Koert16-09-2019

Een aanrader.

De ontvangst was hartelijk. Deze camping is ons niet onbekend maar de nieuwe beheerders, Erick en Manou, hebben het prima gedaan. Het was een prettige sfeer en ze stonden altijd voor je klaar. Voor wandelaars een prachtige omgeving en een mooie uitvalbasis. Een aanrader.

8Kindvriendelijk
    9Eetgelegenheden
    8Staat v/h sanitair
    9Zwembad
    8Hygiëne

• 7Greet26-08-2019

De titel 'flower' niet waardig

Mooie, kleinschalige, leuke camping. Veel groen. Zwembad + rivier. Wij logeerden in een caravan. Mooie plaats met zicht op de rivier. Zeer warme periode: geen schaduw tussen 12 en 19u.
    De nieuwe eigenaars willen er een feest-camping van maken: gedaan met de rust! Muziek en gebabbel door de micro tot 1u! Eigenaars waren ook totaal niet vriendelijk; vooral de aanpak was vaak ongepast: tov kinderen die een dammetje bouwen in de rivier -> uitbrander, tov zwemmers die een zwemshort droegen -> roepen voor heel het zwembad, bij gsm-probleem -> niet willen helpen, bij uitchecken -> zelfs geen 'bedankt' of 'fijne reis'..
    Wij vonden deze camping de titel 'Flower' niet waardig.

6Ligging
    7Hygiëne

Met oudere kinderen

• 9Darina24-08-2019

Heerlijke camping. Aanrader

Heerlijke camping. Elke avond iets te doen. Gezellige bar-terras. Aanrader.

7Ligging
    9Kindvriendelijk
    9Staat v/h sanitair

• 5Michel20-08-2019

Harde muziek s avonds en last van buren omdat je dicht op elkaar staat met tenten

5Ligging
    4Prijs/kwaliteit
    7Staat v/h sanitair

• 9R.18-08-2019

Knusse Franse campingEric en Manu

Eric en Manu dank voor een heerlijke vakantie! Camping is verzorgd en 's Avonds erg gezellig met muziek. Restaurant een aanrader!

8Prijs/kwaliteit
    8Kindvriendelijk
    9Staat v/h sanitair

• 9Tine06-08-2019

Vriendelijke gastvrije camping. Goed eten. Ruime sta-plekken met genoeg schaduw

9Ligging
    10Staat v/h sanitair

• 8Wim Menting09-07-2019

Voor de 9e keer!! Pour la nuevième fois!!

Ook de nieuwe eigenaars doen het prima. Succes verder

7Ligging

• 9Arie sr24-06-2019

verblijf

Prima plek om te verblijven. Zijn hier een week geweest. Erg goed bevallen

• 9Anne15-06-2019

rustige camping

Prima camping, heerlijk zwembad en vriendelijke eigenaren die altijd voor je klaarstaan.

8Prijs/kwaliteit

• 2017
    5G.20-08-2017

Niet om terug te komen

Als kampeerder wordt je tussen de stacaravans gezet. Je staat als enige te kamperen. Buren luidruchtig met van in de middag tot in de avond harde muziek op. Overlast van de weg die langs de plekken loopt. Weg ligt zeer dichtbij, je ziet de auto's rijden. Bezienswaardigheden in de buurt mooi. Apt, Manosque, gorges de Verdon met Le lac st Croix, sisteron en zwemmen in de kloof van gorges de menouge zijn aanraders. Supermarkt in Manosque op tien minuten rijden. Camping is echter niet om terug te komen, weinig aansluiting voor de kinderen, die zich snel vervelen. In riviertje mogen geen dammetjes gebouwd worden en er kan niet in worden gezwommen. Daarnaast is er een zeer klein kampeergedeelte waar meer safaritenten staan dan kampeerders. Geen aanrader. Er zijn mooiere campings te vinden in de omgeving.

6Hygiëne
    5Ligging

Met oudere kinderen

4 tips over Camping La Rivière

• frans1202, 04-01-2014

Maandagochtend markt in Forcalquier en zaterdag in Apt.

• Anita en Ludy, 13-08-2013

Gorge du Verdon (met een beetje stalen zenuwen als je met de auto gaat) i.v.m de diepte en smalle wegen. Maar onvergetelijk mooi, dat weer wel!! :-)

• Querine, 28-07-2013

Als je boodschappen wil doen zou ik zeker Manosque aanbevelen omdat je daar heel veel super markten hebt. Marseille is iets meer dan een uur rijden en zeer zeker een bezoek waard.

4 vragen over Camping La Rivière

• Marlies, 27-06-2011

leeftijdsgenoten

We willen graag in juli deze camping bezoeken. De vraag die ik wil stellen is of er dan ook leeftijdsgenoten zijn voor mijn bijna 16 jarig dochter?

Frans, 22-07-2012

In de 3 weken dat wij er waren wel.

pscheffers, 25-06-2013

Ook wij willen de eerste weken van juli 2013 de camping bezoeken met onze dochter van 14 en zoon van 16.

Suzanne, 30-05-2013

Wij hebben dit jaar ook plaats nummer 7.. is het een mooie plek? Ben erg benieuwd!

P Neinders, 25-07-2012

Goed om te lezen wij gaan 30-07-2012 voor drie weken naar deze camping we hebben plaats nr 7 bij het meertje. Wij hebben twee pubers van 15 en 17 hopelijk zijn er dan ook nog leeftijdsgenoten. Heeft u verder nog tips?

greetje1966, 05-06-2015

Zijn er elk jaar wel tieners? En is er een leuke rivier om te zwemmen?

• lex, 26-07-2015

september met honden

Wij zijn van plan om as september de camping te bezoeken, we hebben honden bij ons. Is er iemand bekend met de bezetting in deze periode. een tweede vraag betreft de route, zoals ik het nu zie, lijkt me de route Avignon-Abt de meest logische, met caravan, klopt dit?

ik hoop op reacties!

• van Enckevort, 12-04-2013

zomer 2013

Wie o wie heeft er geboekt voor zomer 2013. Wij zijn er van 29 juni t/m 13 juli. jongen 7 en meisje van 4. Ben zo benieuwd....

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig