8,8

5 reviews over Camping La Ferme de Vauvenières in het Nederlands

Heerlijke, bijzonder rustige camping!

Fam. Friskes
11-7-2015

In juni 2015 voor de tweede keer op deze heerlijke camping gestaan, mooie ruime plek aan de rand, met geweldig uitzicht. Het sanitair is prima in orde, service heel erg goed, de eigenaren laten je lekker met rust en zijn niet opdringerig.

Broodservice, en je kunt er heerlijke, biologische producten uit eigen tuin kopen, en ook verse eitjes van de kippen, voor ons heel belangrijk omdat wij zelf ook biologisch eten. Helene is Nederlandse, dus je kunt er met al je vragen bij haar terecht. Schitterende omgeving en uitzicht, veel wild te zien en te horen, wilde zwijnen, vossen, herten, uilen en in het voorjaar nachtegalen, puur genieten!

Zoek je een camping om tot rust te komen in deze toch wel drukke, toeristische omgeving? Dan vinden wij deze camping beslist een aanrader! En komen zeker weer terug.

Gereisd met partner in juni 2015

Prachtige plaats voor rustzoekers

Erpee
2-8-2014

We hebben een week met onze caravan op deze camping vertoefd. We stonden aan de buitenrand op één van de zeer ruime plaatsen (ong. 400 m2) die deze camping kent / heeft. Het sanitair is eenvoudig, maar voldoende ruim en keurig schoon. Rondom de campingplaats een royaal uitzicht op de bergen en/of lavendelvelden. Er is een restaurant aanwezig, waarvan de huidige huurders Provençaalse maaltijden serveert. Men moet wel reserveren.
Er is Wifi, maar alleen een goede verbinding bij de receptie of restaurant. Men kan er nog steeds boerenproducten kopen. Brood is er op bestelling. Een klein supermarkt vindt men in het ong., 5 km verder gelegen Puismoisson. Er is geen zwembad aanwezig, maar wel een klein speeltuintje voor de kinderen. Men kan vanaf de camping een wandeling doen naar het tegen de bergen gelegen plaatsje St. Jurs.

Gereisd met partner in Sat Jun 21 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie locatie

annah
25-7-2010

Op een enorme weidse vlakte (het plateau Valensole), met afwisselend velden wuivend graan en geurende lavendel, staat deze camping als een oase. Tegen de achtergrond de bergen met het plaatsje St. Jurs. Je kunt er prachtig wandelen in de heuvels (goed gemarkeerde wandelpaden) en prima fietsen (het glooit een beetje). Overal op de camping heb je uitzicht. Er zijn twee velden, gescheiden door het sanitair. Het veld aan de D-weg vonden we wat lawaaiierig, er komen toch best veel auto's langs. Het andere veld ligt tegen St. Jurs aan, je hebt daar een prachtig uitzicht op de bergen en het dorpje. Aardige eigenaars, Helene is Nederlandse. Prima sanitair. Broodservice, producten van de boerderij. Echt zo'n plekje waar je langer staat dan je van plan was.

Gereisd met partner in juli 2010

2008

Heerlijk rustig en toch heel gezellig

Paula van der Woude
16-7-2008

In 2005 hebben wij deze camping bezocht en wij zijn van plan om er in augustus weer heen te gaan. Prima plaatsen, goed sanitaire en wij hopen dat de eetgelegenheid nu klaar is, maar dat zal vast wel. Van kennissen hoorden wij dat je daar namelijk ook heerlijk kunt eten!! De omgeving is prachtig, vooral als de lavendel bloeit. In 2005 vanaf deze camping met de auto richting Gorges du Verdon en daar een prachtige, maar vermoeiende dagwandeling gemaakt van ca. 8,5 uur. Maar wel de moeite zeer waard. Verder kortere wandelingen in de omgeving gemaakt en leuke autotochten.

Gereisd met vrienden in Fri Jul 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2007

Geweldige boerencamping! Schitterende omgeving

fam. Vermaat
21-7-2007

Geweldige boerencamping! Schitterende omgeving. Sanitair is eenvoudig, maar keurig schoon. Een echte aanrader als je lekker wilt genieten van de vakantie!

Gereisd familie in juli 2007

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Ferme de Vauvenières in St. Jurs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Ferme de Vauvenières zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.