Géén boekingskosten

10FenomenaalScore uit 20 reviews
  • 10Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

20 Reviews over Domaine des Campeaux

• 10Els06-08-2020

Droomvakantie

Bij Anneke en Rembert voel je je onmiddellijk thuis. Het verblijf, de omgeving, de rust, het zwembad alles is TOP. Ook de familiale sfeer onder de gasten is geweldig. Om dan nog maar te zwijgen van het ontbijt en avondeten. Anneke is een TOPKOK. Ze verdiend meer dan een dikke pluim voor het werk dat ze elke dag in haar keuken verricht.

• 10david reekmans02-08-2020

Heerlijk genieten in een prachtige omgeving!

Net terug thuis van een 11 daagse vakantie in Domaine Des Campeaux... Waar zal ik beginnen... Anneke, Rembert, Silke en Duncan... Super bedankt voor deze heerlijke vakantie in alle opzichten! Het is als thuiskomen in een familie, de warmte en vriendelijkheid straalt ten volle van jullie af! Kamers/gites, zwembad, ontbijt, het 3 gangen avonddiner met aperitief/hapje vooraf,.... alles was gewoon elke dag TOP! Netheid van het hele domein 10/10 Kindvriendelijkheid 10/10 En zo kan ik nog wel even doorgaan... Bedankt voor alles en aangezien we al terug geboekt hebben, tot volgend jaar 😬 Groetjes, Tula, Zoë en david.

• 10Tula Segers02-08-2020

Geweldige ervaring in een prachtige omgeving

• 9Dirk & Monique13-08-2019

Ontspannen en genieten van de (h)eerlijke keuken

Symphatieke gastheer en vrouw die je onmiddellijk thuis laat voelen. Gelegen op de heuveltop kan je genieten van een prachtig uitzicht en de rust, Maar dit maakt de uitstappen steeds een beetje ver.

Bedankt voor een toffe vakantie!

• 10Jorgen Schepers04-08-2019

Geweldig kader in een ongedwongen sfeer

Prachtige Chambres d'Hotes, met zeer vriendelijke en gastvrije eigenaars "Anneke en Rembert. Zeer goed ontbijt, alles is verkrijgbaar en een zeer goed gevarieerd diner samen met de andere gasten. Prachtig zwembad zowel voor klein als groot in een zeer rustige omgeving. Gewoon een aanrader :-)

• 10Tom Neels01-08-2019

Wat een ervaring!

Wat een ervaring. Rust, comfort, prachtige omgeving, lekkere keuken, ongedwongen vriendelijkheid. Een ideale uitvalsbasis voor uitstappen: marktjes, dorpjes, natuur, de gorges du verdon, de zee en zoveel meer.

• 10Dirk Hannes19-07-2019

Fantastische vakantie

Wij verbleven met ons gezin (3kinderen 7-11-15j) op het domein). Het was er echt leven als God in Frankrijk. Alles zeer goed in orde, gemoedelijke sfeer en top keuken Super wat Anneke en Rembert hier hebben gerealiseerd.

• 10Lara Verbunt13-07-2019

“Paradijs”

We gaan reeds enkele jaren naar Domaine des campeaux en het voelt iedere keer als thuiskomen. Gites en kamers zijn volledig in orde, proper en zeer ruim. Heel groot zwembad met goede ligstoelen, kussens en veel parasols waar het heerlijk vertoeven is. Veel te doen voor kinderen en volwassenen, trampolines, kickertafel, petanque, tafeltennis,... Het eten is in 1 woord top! Wij hebben 2 weken uitstekend gegeten. Kind met allergie of iemand met een speciaal dieet, Anneke tovert voor iedereen een heerlijke maaltijd op tafel! S ochtends lekker en uitgebreid ontbijt met verse en en zelfgemaakte streekproducten. Rembert is altijd in de weer om ervoor te zorgen dat niemand iets tekort komt, wespen verdrijven, zwembad tiptop in orde houden en nog zoveel meer. Voor sportliefhebbers zijn er prachtige fiets en wandelroutes. Prachtige omgeving waar je veel leuke dingen kan gaan bezoeken. Wij hebben reeds geboekt om volgend jaar terug te komen naar ons “paradijsje”.

• 10Charlotte Verbelen08-07-2019

Uitstekende B&B

Onze eerst ervaring met het B&B concept werd dankzij Anneke en Rembert een voltreffer. Bij aankomst werden we meer dan hartelijk ontvangen terwijl we konden genieten van een prachtig uitzicht en een lekker aperitief. Tot twee maal toe hebben we s'avonds mogen genieten van de heerlijke kookkunsten van Anneke (de formule met halfpension is een aanrader!). De omgeving, gezellige sfeer en ongeziene gastvrijheid van de eigenaars zorgen voor een geweldig ontspannen vakantie gevoel. Wij komen graag terug!

• 9Vos Willy19-06-2019

Een prachtige locatie met een innemende gastvrouw Anneke en gastheer Rembert ( ook de twee woefkes niet vergeten) kwamen ons al bij aankomst tegemoet, rustig op een heuvel met een prachtig uitzicht Zeer verzorgd met een verfijnde keuken van chef Anneke. Staan steeds tot uw dienst. Niets is hen teveel. We waren hier met 3 koppels en hebben genoten. Onze tijd was hier te kort.

Hotel Domaine des Campeaux info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    2900 Chemin des Campeaux, 83560