Camping Les Cent Chênes

6.3Voldoende

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, St. Jeannet

Op vakantie geweest naar Les Cent Chênes?

6.3Voldoende

• 6.4Staat v/h sanitair
  • 7.2Eetgelegenheden

Meer camping info

65 reviews over Camping Les Cent Chênes

• 9Nathalie Snoeck-Dirk Soetaert Eeklo28-07-2015

zalige camping!

Voor ons een zalige, rustige camping! Uitbaters Didier en Patricia doen hun job met hart en ziel.Niks is hen teveel gevraagd en staan altijd klaar voor hun gasten. Mooie plekjes met bomen die zorgen voor schaduw. Leuk en proper zwembad.. Dichtbij een supermarkt, ook kan je in nabij gelegen dorpje pizza afhalen. St .Jeannet village ligt hogerop gelegen en ook heel gezellig!
    Deze camping en omgeving is een aanrader!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10anna brouwer27-07-2015

Prettige camping

Mijn man en ik waren voor de tweede maal op de camping. Didier en Patricia en hun dochters hebben een heerlijke camping. De eigenaren zijn zeer behulpzaam en enthousiast. De kampeerplaatsen zijn ruim en schaduwrijk en er is een fijn zwembad. Alles is piekfijn in orde, sanitair wordt goed schoongemaakt. De grote bezienswaardigheden zijn goed bereikbaar met de auto en/of de trein.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Gezina13-08-2014

Prima camping voor jonge gezinnen

De mooie camping Les cent Chênes* in St. Jeannet met veel variatie in plaatsen, heeft gastvrijheid en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Geen moeite is het echtpaar Didier en Patricia te veel om het de gasten helemaal naar de zin te maken.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Luc Van Laenen16-08-2013

Mooie camping

We huurden een cabane. Deze zijn nieuw van dit jaar en het is de bedoeling om deze zolang mogelijk nieuw te houden. Je wordt verzocht om het huurobject proper achter te laten bij vertrek. Doch stelden we vast dat er nadien nog een kuisploegje langs komt. De eigenaars zijn iedere dag ter uwer beschikking. De camping ligt tegen een doorgaans rustige weg, behalve op weekdagen tussen 5.30 en 8.30 u is er veel woon-werk verkeer. Op de camping is het stil vanaf 23.00 u. Het sanitair op de camping is proper en ook goed onderhouden. Voor de kinderen zijn er speelhuisjes, tafeltennis en -voetbal ter beschikking. Het zwembad is niet groot, maar zeer mooi aangelegd. Waterspeelgoed is niet toegelaten. De bedoeling van de eigenaars is om iedereen te laten genieten van het zwembad, dus ook de ouderen. De camping ligt ideaal voor daguitstappen (Nice, Monaca, Cannes, Grasse, ...). Een supermarkt, bakker, krantenshop op 1 km afstand. Restaurants zijn niet direct in de buurt.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Rosseau Sieglinde07-08-2013

kleine, super leuke en gezellige camping

Wij hebben een fantastische vakantie beleefd op deze camping! Heel gemoedelijke en gezellige sfeer. Ruime, schaduwrijke kampeerplaatsen in een eikenbos.Sommige plaatsen liggen wel dicht bij de weg. De caravans en paalwoningen zagen er ook heel leuk en netjes uit.De eigenaars runnen hun camping vol enthousiasme en overgave. Ze zijn elke dag merkbaar aanwezig. Wie van rust houdt is op de juiste plaats. Om 23u moet iedereen rustig zijn.Heel leuk ingericht met mooi zwembad.Minder geschikt voor jongeren, geen animatie. Alles is heel netjes en verzorgd. Voor restaurants moet je je wel vrij ver verplaatsen. Supermarkt op 1 km.Goede uitvalsbasis voor uitstappen.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Liselotte21-04-2013

Fantastische kleinschalige camping

De camping ligt wat omhoog aan een weg. De camping zelf is erg mooi en alles is er nieuw. Er staan een aantal mobile homes, ingerichte tenten en ook een aantal vrije plaatsen. Het zijn zeer grote ruime plaatsen. Eigenaren zijn erg vriendelijk, het is een jong Frans stel. Mooi zwembad aanwezig, speeltuintje voor de kinderen, etc. Het enige nadeel dat wij kunnen bedenken is dat er geen strand direct in de buurt is.

Gereisd met partner in juli 2012

Camping Les Cent Chênes info