Géén boekingskosten

Meer camping info

67 Reviews over Les Cent Chênes

• 9Sabrina coudeville13-06-2022

Kleine, gezellige kamping

Heel nette kamping in het groen. Ruime plaatsen met veel privacy. Vriendelijk personeel. Klein zwembad waar je in alle rust kunt genieten.wij hebben volop genoten, en komen zeker terug. Hier beleef je het echte kampeergevoel.

• 10Amélie Quinquenel31-05-2022

Des vacances au top!

Nous dormirons sous tente! Le camping est juste magnifique, calme, la piscine super belle! Nous avons fait le plein de jolis souvenirs et reviendrons avec plaisir! Se réveiller avec le son des oiseaux, aucun autre bruit, c'est juste génial !

• 10Staat v/h sanitair
  • 7Arjen31-08-2018

Leuke kleine rustige camping

Net de review van anderen gelezen en wilde wel iets toevoegen. Het is idd een rustige camping en niet echt voor kleine kids. Al kunnen deze zich er best vermaken maar niet voor langere tijd. Wij stonden er met onze caravan en dan is het zeker een aanrader. Leuke redelijk ruime plekken. Sanitair prima schoon en leuk zwembad. Als je de Cote d Azur wilt bekijken en het achterland dan is het een aanrader. Ligt op een mooie plek net buiten de drukte. Saint Jeanet ligt net boven de camping en zeker het bezoeken waard. Al is het om met grandioos uitzicht te eten in een restaurant. Dus met kids onder de 10 doorrijden en alle andere campeerders, een aander.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 5Leo10-08-2018

Gegokt en verloren.. eenmalig

Let even op wanneer je naar deze camping gaat. Ga je voor je rust dan is het een aanrader. Ga je met kinderen dan is mijn advies blijf weg! Kinderen zijn daar simpelweg niet gewenst. Deze indruk wordt gewekt en bevestigd met allerlei regels. Je mag vooral een hoop niet! Daarnaast zijn er nog een hoop andere regels. Natuurlijk is het belangrijk om met een aantal regels het voor iedereen prettig te houden, maar je kunt ook overdrijven. Nog een voorbeeldje. Als je de handdoeken te vies maakt wordt het in rekening gebracht. Vervolgens ligt er een witte badmat in de badkamer, die natuurlijk op een camping in een bosrijke omgeving al na een keer 'vuil' is. Na twee dagen maar snel aan de kant gelegd. Te laat: 10 euro in rekening gebracht bij de eindafrekening. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Een hele aparte ervaring voor ons als ervaren vakantiegangers. Voor ons is deze camping absoluut eenmalig... gegokt en verloren. Kan gebeuren.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 6Fam Roos27-07-2018

NO-GO met spelende kinderen

Rustige camping... heel rustig... saai stil. Aardig onthaal met uitgebreide uitleg omgeving. Daarna vooral en continu gewezen op alle Regels...! Kinderen mogen niet (voet)ballen, er is geen speelweide. In zwembad is ook vooral veel NIET toegestaan, zoals springen, een bal, speelgoed, water opspatten. Relatief veel ouderen, die baantjes willen zwemmen en verstoord opkijken als kinderen (te) druk zijn. Speelhoekje is erg klein en in donkere uithoek van de camping. Kinderen van 6+ kunnen alleen pingpong spelen. Sanitair is matig, geen wc bril. Op wc word je nat van de douches, dat is minder. Toiletruimte wordt dus ook vies gelopen door het nat van de douches. Wc papier zelf meenemen. Kortom, met kinderen een tegenvaller. Wie van veel rust en stilte houdt, kan hier goed terecht.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9Fam. Mairie08-02-2018

Je voelt je er welkom en thuis

Fijne kleinschalige camping, alles prima op orde, heerlijk zwembad met ligbedden, zon-en schaduw plekken. Huuraccommodatie was geweldig, luxe 'tent' met keuken en eigen sanitair, vlonder terras. Heel aardige eigenaren en dochters, aqua gym sessie van Margot heel leuk. Een plus is de supermarkt binnen handbereik, en je kan na een klimmetje het historische dorpje St Jeanne inlopen. Vanaf camping een paar keer met auto naar Nice geweest, voor strand en shopping, geweldige stad.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Natacha GUICON COMBELLES14-09-2017

le calme

l'emplacement était parfait les sanitaires simples mais accueillant

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Fam Huiskamp31-08-2017

Prima camping in een fantastische omgeving

Deze camping heeft ons alles geboden waar we vooraf op hadden gehoopt. Het is een kleinschalige camping, geen drukte (behalve de doorgaande weg) en een zwembad waar je nog gewoon een plekje hebt ook al ben je wat later. De camping is prima onderhouden, het huisje waarin wij verbleven ook en de enige keer dat wij de beheerders nodig hadden (voor het wisselen van een gasfles) stonden ze direct voor ons klaar. De camping is de ideale uitvalbasis voor tripjes langs de kust of het achterland. Hou wel rekening met wegen die op en af gaan met uitdagende haarspeldbochten.

Kortom;een aanrader!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8les médaillés de bronzes du podium st jeannet !!!!29-08-2017

Nous sommes très satisfait du séjour, un emplacement agréable et une piscine au top ! De belles choses à faire autour du camping grâce aux bon conseils de l'équipe. Néanmoins" petit manque d'information sur la localisation du camping entre le 04 et le 06..... pour les têtes en l'air de mayennais ! "

Merci et bonne continuation, Corentin et Marine

• 6Staat v/h sanitair
  • 9flandrin27-08-2017

une autre idee du camping

nous avons sejourne 16 nuits aux cents chenes dans un cadre entretenu et apaisant un acceuil personnalise ou les proprietaires se rende disponible pour tous..ils nous recoivent chez eux et l on se sent chez soit. une bulle de calme qui ressource en rentrant du bord de mer si proche cependant. la grande majorite des campeurs recherchaient comme nous un endroit calme merci a patricia et didier et leur equipe pour leur convivialite et leur professionnalisme

• 10Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar