Camping Les Cent Chênes

65 reviews over Camping Les Cent Chênes

• 2018
    7Arjen31-08-2018

Leuke kleine rustige camping

Net de review van anderen gelezen en wilde wel iets toevoegen. Het is idd een rustige camping en niet echt voor kleine kids. Al kunnen deze zich er best vermaken maar niet voor langere tijd. Wij stonden er met onze caravan en dan is het zeker een aanrader. Leuke redelijk ruime plekken. Sanitair prima schoon en leuk zwembad. Als je de Cote d Azur wilt bekijken en het achterland dan is het een aanrader. Ligt op een mooie plek net buiten de drukte. Saint Jeanet ligt net boven de camping en zeker het bezoeken waard. Al is het om met grandioos uitzicht te eten in een restaurant. Dus met kids onder de 10 doorrijden en alle andere campeerders, een aander.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 5Leo10-08-2018

Gegokt en verloren.. eenmalig

Let even op wanneer je naar deze camping gaat. Ga je voor je rust dan is het een aanrader. Ga je met kinderen dan is mijn advies blijf weg! Kinderen zijn daar simpelweg niet gewenst. Deze indruk wordt gewekt en bevestigd met allerlei regels. Je mag vooral een hoop niet! Daarnaast zijn er nog een hoop andere regels. Natuurlijk is het belangrijk om met een aantal regels het voor iedereen prettig te houden, maar je kunt ook overdrijven. Nog een voorbeeldje. Als je de handdoeken te vies maakt wordt het in rekening gebracht. Vervolgens ligt er een witte badmat in de badkamer, die natuurlijk op een camping in een bosrijke omgeving al na een keer 'vuil' is. Na twee dagen maar snel aan de kant gelegd. Te laat: 10 euro in rekening gebracht bij de eindafrekening. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Een hele aparte ervaring voor ons als ervaren vakantiegangers. Voor ons is deze camping absoluut eenmalig... gegokt en verloren. Kan gebeuren.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 6Fam Roos27-07-2018

NO-GO met spelende kinderen

Rustige camping... heel rustig... saai stil. Aardig onthaal met uitgebreide uitleg omgeving. Daarna vooral en continu gewezen op alle Regels...! Kinderen mogen niet (voet)ballen, er is geen speelweide. In zwembad is ook vooral veel NIET toegestaan, zoals springen, een bal, speelgoed, water opspatten. Relatief veel ouderen, die baantjes willen zwemmen en verstoord opkijken als kinderen (te) druk zijn. Speelhoekje is erg klein en in donkere uithoek van de camping. Kinderen van 6+ kunnen alleen pingpong spelen. Sanitair is matig, geen wc bril. Op wc word je nat van de douches, dat is minder. Toiletruimte wordt dus ook vies gelopen door het nat van de douches. Wc papier zelf meenemen. Kortom, met kinderen een tegenvaller. Wie van veel rust en stilte houdt, kan hier goed terecht.

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 9Fam. Mairie08-02-2018

Je voelt je er welkom en thuis

Fijne kleinschalige camping, alles prima op orde, heerlijk zwembad met ligbedden, zon-en schaduw plekken. Huuraccommodatie was geweldig, luxe 'tent' met keuken en eigen sanitair, vlonder terras. Heel aardige eigenaren en dochters, aqua gym sessie van Margot heel leuk. Een plus is de supermarkt binnen handbereik, en je kan na een klimmetje het historische dorpje St Jeanne inlopen. Vanaf camping een paar keer met auto naar Nice geweest, voor strand en shopping, geweldige stad.

• 9Staat v/h sanitair

• 2017
    8Fam Huiskamp31-08-2017

Prima camping in een fantastische omgeving

Deze camping heeft ons alles geboden waar we vooraf op hadden gehoopt. Het is een kleinschalige camping, geen drukte (behalve de doorgaande weg) en een zwembad waar je nog gewoon een plekje hebt ook al ben je wat later. De camping is prima onderhouden, het huisje waarin wij verbleven ook en de enige keer dat wij de beheerders nodig hadden (voor het wisselen van een gasfles) stonden ze direct voor ons klaar. De camping is de ideale uitvalbasis voor tripjes langs de kust of het achterland. Hou wel rekening met wegen die op en af gaan met uitdagende haarspeldbochten.

Kortom;een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 10Anja van Agtmael10-08-2017

Prima camping met enthousiaste medewerkers en fijn

Rustige camping, ligt wel aan een doorgaande weg. Mooie omgeving, Nice, Monaco en Cannes liggen in de buurt.

Anders

• 7Emmy15-07-2017

Hartelijk onthaal

We werden enorm hartelijk onthaald op deze camping die wordt gerund door betrokken en attente mensen. Er heerste een gemoedelijke rustige sfeer in deze verder best wel drukke omgeving. We zijn zelf niet zo fan van kiezels op het emplacement maar het was wel functioneel. Het sanitair was schoon en netjes, de douche zou wat meer water mogen geven. De camping voelde heel veilig met hekken eromheen.

• 8Staat v/h sanitair

• Oude reviews

7E.Z.11-09-2016

Dicht hek

Misschien zijn de beheerders van deze camping gastvrij en vriendelijk, maar kom dan niet vóór 15.30 uur op de camping aan. Omdat we een voorspoedige reis hadden, waren we al om 11.00 uur op de camping. Het hek was dicht en we mochten absoluut niet op de camping. We mochten zelfs niet even van het toilet gebruik maken. Zo'n onvriendelijke ontvangst hebben we nog nooit gehad. Zelfs niet als we ergens een dag van te voren aankwamen. We mochten altijd de camping op, ook al konden we nog niet op onze plek. Als we niet van te voren hadden betaald, was ik zeker niet terug gegaan. Verder was het een goede vakantie, maar we zaten altijd achter een gesloten hek. Dat was een raar gevoel. Met de beheerders hebben we verder geen contact gezocht. De camping is een mooie uitvalsbasis om de streek te ontdekken. Wat jammer was is dat je niet vanaf de camping kan wandelen, je moet overal met de auto naar toe. Ook ligt de camping aan een drukke weg. Voor ons is Les Cent Chenes het net niet.

• 7Staat v/h sanitair

• 10Jan en Ingrid met 3 tieners06-08-2016

Fantastisch!

We werden super hartelijk ontvangen door Patricia en Didier, naar onze plek gebracht en over de camping begeleid achterop een golfkarretje. We hadden gevraagd om een rustige plek. Didier had een eigen sanitairplak gebouwd op de plek, die was helemaal nieuw. Dit was voor een gezin met 3 pubers heel erg fijn. Eigen wastafel, douche en wc, en wasbak voor de afwas. Super! De plek was ruim genoeg voor onze caravan en twee tenten, en er stonden 4 tuinstoelen en een tuintafel op de plek. Bij de receptie kan je iedere dag brood bestellen voor de volgende ochtend. Ook kun je daar wat drinken op het terrasje of een ijsje kopen. Het zwembad, met uitzicht op een berg, was heerlijk. Je kon in de zon zitten en in de schaduw, in de stoelen die om het zwembad heen staan. Het zwembad is afgewerkt is met hout rondom, erg mooi. De hygiëne is prima, iedere morgen werd er goed schoongemaakt hoewel wij de badhokken niet veel gebruikt hebben door onze eigen prive-unit. De omgeving is ook mooi, de natuur en steden zijn hiervandaan erg goed te bezoeken. We bevelen deze camping van harte aan!

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 9Wendy31-08-2015

Relaxed

Een heerlijk rustige en goed verzorgde camping met mooi zwembad en schoon sanitair. Vriendelijke en gastvrije eigenaren. Ook de dochters doen hun uiterste best om het de gasten naar hun zin te maken. Wil je de drukte opzoeken van de mooie steden Nice, Cannes en Monte Carlo en de stranden dan is deze camping een mooie uitvalsbasis. Ook het achterland (Pre-Alpes) is fantastisch om te wandelen en te fietsen.

Tip: maak een wandeling naar de Cascade de Riou waar je door een kloof naar een waterval kunt lopen en heerlijk kunt zwemmen

• 10Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

1 tip over Camping Les Cent Chênes

• Gezina, 13-08-2014

Deze camping is zeer aanbevelenswaardig: wel reserveren! Siësta tot 15h30.

2 vragen over Camping Les Cent Chênes

• Fam Dijk, 15-05-2016

Uitvalswegen

Kun je vanaf deze camping makkelijk bij de kust en andere plaatsen komen?

• mamaidi, 09-02-2016

tieners

Ik zou graag met mijn twee tieners 16 en 14 jaar naar deze camping gaan. Zijn er meer (Nederlandse) jongeren?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig