Reviews over St. Genis

Fijne camping in prachtige omgeving

hema,
    9-9-2010

Wij (Gezin met kids 16-13-7-4) werden zeer hartelijk ontvangen in het engels door de nieuwe, een zoon, eigenaar. Eenvoudig, franse camping, waaraan je ziet dat er de laatste jaren niet zoveel onderhoud gedaan is. Maxime is hard bezig om dit te verhelpen. Mooie grote kampeerplaatsen, veel met uitzicht en op een mooie grasmat.

Groot zwembad 25 x 10 en van 0.80 tot 3m diep. Leuk Little tikes speeltuin. Elke dag wel een spel oid voor jong en oud enthousiast door Max georganiseerd.

Ruime douches goede temp. Jammer dat verder geen enkele kraan heet water geeft.

Voetbal veld, volleybalveld, tennis veld. pool, biljart tafel, tafeltennis tafel.

Tegen over de camping een prachtig plan d'eau, rivier achter de camping. Zeer gunstige ligging voor veel uitstapjes in de omgeving. Gorges de Meouge waar je geweldig van de rotsen kan springen op 12 km.

Helaas was de camping maar voor 1/3 bezet waar van 4 ned. gezinnen. Veel Franse jonge kinderen en veel jeugd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010