Vakantiehuis Le Chapitre

1 review over Vakantiehuis Le Chapitre in het Nederlands

Geen aanrader!

Familie Schaapsmeerders
15-5-2009

Vakantiehuis ligt gunstig om de omgeving te verkennen van Avignon - Nimes -Ste Remy de Provence en Arles. In St Etienne du Gres is L'Ami Louis een heerlijke Franse bakker. Het huis -een oude boerenhoeve- zelf is geen aanrader: sterk verouderd sanitair, meubilair is een verzameling oude stukken, slechte bedden, het terrein is rommelig en de keuken provisorisch.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2009

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Chapitre in St. Étienne du Grès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Chapitre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.