Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

37 Reviews over Les Baumelles

• 8Wies15-08-2019

Fantastische caping met goede prijs kwaliteit

Wij waren op de bonnefooi op vakantie en we hadden op een website over deze streek gelezen. Zo dus deze kant op gereden. We zijn bij meedere campings geweest in de omgeving van Cassis. Alles vol. Bij Les Baumelles was plek en zolang we maar wilden. Het is erg stom dat er maar een magere 3 voor deze camping staat op deze website, want dat verdient deze echt niet.

Deze camping ligt ongeveer 500 meter van het zandstrand. Er zijn meerdere gelegenheden om op afgebakend stuk strand bedjes en parasols te huren.

Elke dag wordt er stokbrood gebakken bij het restaurant bij de ingang van de camping waar je de hele dag brood kan halen tot in de late uurtjes. Het restaurant is een goed restaurant met heerlijk eten en soms live muziek.

Sanitair wordt twee keer per dag zeer grondig schoongemaakt. Je moet alleen wel zelf wcpapier mee nemen. Goede warme douches. Helemaal niks op aan te merken.

Ruime plek voor tent.

• 7Eetgelegenheden
  • 2jago7309-09-2018

Prix maxi pour service mini

Il faudra m'expliquer comment sont attribuées les étoiles des campings. Ici, 3 étoiles pour: pas d'animation, pas de piscine, pas d'eau chaude aux robinets, pas d'éclairage dans les douches, installations vieillissantes, ... Le summum. Pour 1 nuit règlement uniquement en liquide avec les taxes mais sans facture. C'est tout bénéf. (La DGCCRF appréciera...). A EVITER......

• 2Staat v/h sanitair
  • 7Martine& Jean-etienne Legros02-07-2017

le profile et la situation de l'endroit.

Cela va faire notre 4ème année et nous sommes très bien dans ce camping,accueil(Mireille) et la mise en place(Martial) sans oublié Gérard par le passé. Merci. A bientôt au mois d'août.

• 8Eetgelegenheden
  • 5Marie19-09-2016

Séjour agréable mais un peu d'un autre temps

Le camping est très agréable, bien ombragé, les parcelles de mobil-home sont bien agencées.

Nous avons aimé :

• la proximité de la plage
    • l'accueil au top

Nous n'avons pas aimé :

• la fermeture à 23h pour l'accès en voiture !!! Vous ne pouvez même pas prévoir d'aller au cinéma sauf à y aller à pied ! (c'est contraignant de se garer aux alentours car tout est payant, il faudrait donc dès le matin aller récupérer son véhicule pour le garer dans le camping)

• wifi payant (5€/heure)

• draps non fournis, ce n'est pas précisé sur le site (les responsables nous en ont prêtés gracieusement)

• ni animation, ni proposition de visites touristiques... certes nous étions hors saison, mais il semble quand même que ce camping soit un peu "endormi"

• 9Susanne Stoklund28-01-2016

Dejlig rolig camping plads tæt på vandet

Er kommet der i 18 år skønt sted fred og ro tæt på vandet

• 6Staat v/h sanitair
  • 7teamsadvies15-08-2015

Leuke plek vlak aan zee

Onze plek was direct tegenover de receptie, vlakbij de zee onder de bomen. De hele dag volop schaduw en wat waren we daar blij mee. De weg achter ons hek kon je goed horen maar hebben wij niet als storend ervaren. De eerste dag waren we wel moe van de herrie van de krekels, maar die gaan rond 21:30 uur "uit" en het went. Sanitair was eenvoudig maar werd steeds grondig gereinigd. Er hing wel eens een vies luchtje in een douche, maar de douches waren uitstekend en de temperatuur goed in te stellen. Je kunt niet reserveren maar wij hebben wel de dag voor aankomst voor de zekerheid even gebeld. Het strand is vol, maar als je je een beetje aan die drukte kunt overgeven, prima vertoeven. wij troffen weinig nederlanders en hoewel onze kinderen fijn hebben gespeeld met een Frans buurjongetje, vonden we dat toch wel jammer. We hebben nog een prachtige wandeling gemaakt over een paadje langs de zee naar de resten van een oude gipsmijn.

• 4Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9DESVIGNES08-08-2015

Comme d'habitude de suberbes vancances !

Pour la 6ème fois, nous sommes venus aux Baumelles ! Sanitaires renovés et tres propres...Calme, proximité de la Mer, camping tres ombragé, ambiance familiale, Accueil parfait. Dernière année de Gérard (à qui nous souhaitons une bonne retraite)..Nous reviendrons nous ressourcer....Merci beaucoup. Signature : les jurassiens

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 7Ceniccola21-07-2015

Le calme et la tranquilité

Le camping des Baumelles est situé à 2 pas de la mer, Il propose des emplacements avec plus ou moins d'espaces mais tous possède une position avantageuse, cette position représente la proximité avec les block qui sont tout les jours entretenue serieusement. il est vraiment calme, quoi de plus beau que de se faire bercer par le bruit des cigales...:),l équipe est cool y a une bonne ambiance . A l Année prochaine..

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Nadine11-07-2015

Mooi gelegen camping

Super mooi gelegen camping in een bos direct aan zee. Prijs kwaliteit verhouding van deze 3 sterren camping is goed. Mooi en veilig zandstrand en ook mooi om te snorkelen. Goede uitvalbasis voor vele uitstapjes. Mooie wijnhuizen in de buurt. Sanitair is eenvoudig. Goede douche met dag en nacht warm en onbeberkt warm water. Ruime plaatsen. Wij komen hier al ruim 20 jaar met veel plezier.

• 9Eetgelegenheden
  • 5Krook08-02-2015

Prachtige ligging, prehistorisch sanitair

Wij kwamen er voor het eerst in 1991. Op de camping stonden toen allemaal Fransen op een seizoensplek. Nagenoeg geen Nederlanders op de camping. De locatie is prachtig maar het sanitair is een drama. Dat is volgens ons uit 1960 ofzo. Vieze toiletpotten, zwarte spoelgaten. Tochtige douchehokken. Drie kranen voor zgn warm water die het nauwelijks doen. De rest van de wasbakken allemaal koud water. Overal spinrag en andere troep wat aan de daken aan de binnenkant hangt. De toiletpotten hebben geen bril, je kan er niet op zitten, en ze zijn veel te laag. Heb er afgelopen zomer nog foto's van gemaakt voor op internet maar heb ze er toch maar niet opgezet. Was te erg. De camping wordt steeds leger, de Fransen die er vroeger stonden laten alle oude caravans op de vaste plekken achter, en dat staat allemaal te verrotten en te vervallen. En vele komen nooit meer terug, overleden misschien. We zijn er jaren lang geweest vanwege de mooie locatie vlak bij strand, maar het is een zootje.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair