Camping Clos Sainte Thérèse

70 reviews over Camping Clos Sainte Thérèse

• 2019
    8Roelanda Vogelzang22-08-2019

Heerlijke camping

Mooie terrassen camping. Prachtige omgeving. Mooi zwembad en leuk restaurant op de camping. Uitzicht op de camping is op zee. Stranden in de buurt. Camping is rustig, sanitair is schoon.

Johan, gerant, 28-08-2019

thanks a lot for your comment, we appreciate the compliment and we hope see you again maybe the next year!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    8Roemgens12-08-2018

Super

Kleinschalige in een helling gelegen terrascamping met schaduwrijke plaatsen. Prima verzorgd. Eigenaars doen zich alle moeite om het iedereen naar zijn zin te maken. Er is ook leuke Franse animatie voor alle leeftijden. Enig minpuntje was de luidruchtige disco die naar onze mening te lang na twaalven voort duurde. Maar dat was slechts één keer het geval. Het restaurant is eenvoudig, maar prima. Naast Franse gezinnen ook veel andere verschillende nationaliteiten op de camping. Als we deze streek nog eens bezoeken, er is genoeg te zien, komen we hier zeker terug.

Johan, gerant, 28-08-2019

Thanks for your comment! We try to make the maximum for make your holydays pleasent. About the dancing party we are sorry if you can't sleep, we try to find the best way to please all us customers and stop to a reasonable hour. We hope to see you again ! :)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Familie Poels-Starmans31-07-2018

Fijne, goed gelegen camping, hartelijk personeel

Dit is een gemoedelijke kleinschalige camping. Keurig verzorgd, mooi gelegen op een heuvel onder eiken en pijnbomen. Veel bloemen rondom zwembad en receptie. Ziet er allemaal super uit. Brood verkrijgbaar op de camping maar grote supermarkten zijn dichtbij. Ligt dichtbij leuke plaatsen en het strand. Je moet wel voor alles de auto nemen. Er is een leuk animatie programma waaraan ook de eigenaar en het personeel meededen. Zij zijn erg hartelijk en doen echt hun best om t je naar de zin te maken. Restaurant is eenvoudig maar prima zeker gezien de prijs. De camping biedt voldoende faciliteiten maar alles op kleine schaal. Voor ons was dit prima omdat wij hier naartoe zijn gegaan om de omgeving te verkennen en zelden een hele dag op de camping bleven. Toen wij er waren (2e en 3e week juli) waren er voornamelijk Franse gezinnen. Een tip: koop meteen muggenspray!

• 7Staat v/h sanitair

bouget, gerant, 03-08-2018

Thank-you for your nice message. I hope you you will come back next year

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8anoniem06-08-2017

prima camping met paar kleine minpuntjes

De camping kent veel schaduwplekken. Sommige plekken zijn klein waardoor je soms dicht op je buren staat. De plekken langs de grote weg zijn lawaaiig. Het eten in de horeca was lekker en bediening vriendelijk. Er kan daar alleen contact betaald worden. De eigenaars zijn vriendelijk, we konden moeilijk ons steile plaatsje af met de camper en mochten deze daarom op een andere (niet officiele) plek laten staan. Voor broodjes hoeft niet van tevoren gereserveerd te worden. Tip: voor de camping is een bushalte, op 1800 m lopen (bij de carrefour) stopt een gratis bus die je naar centrum Bandol brengt.

• 7Staat v/h sanitair

Bouget Jean-Yves et Corinne, gerant, 09-08-2017

We are happy that you enjoyed the family atmosphere of our campsite. In fact, our places are well shadded and we have different sizes for our pitches (between 80 and 120m2). Althought some place are near the road, the majority of them are far away, During the hight seasons, all our big and further to the road pitches are aivailable with reservation, We hope that you enjoyed your holiday.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Paula06-08-2017

Prima camping, goede ligging

Pluspunten: - sanitair was voldoende en schoon - receptie doet moeite om Engels te spreken - de ligging van de camping is prima, centraal - parkeerplaatsen bij de tent - veel schaduwplekken

Minpunten: - terrascamping, dus redelijk was klimwerk - douchehokjes waren klein en weinig ventilatie. Dus eeg warm.

Wat te doen in de buurt? - La Ciotat. Markt op zondag erg leuk. Tevens mooie havenplaats. - Cassis. Erg gezellig dorpje. Eventueel ook om op het strand te liggen. - Toulon. Tip: Telepheruque (kabelbaan). Je kunt vanaf het centrum lopen. Ongeveer half uurtje. Wel ff klimmen. - Strand van saint Cyr sur Mer. Mooi zandstrand. Wel betaald parkeren. Als je niet te laat bent kun je aan t strand parkeren. - Calanque. Port d'Alon. Erg mooi en rustig. Ook evt geschikt om een wandeling te maken.

Bouget Jean-Yves et Corinne, gerant, 09-08-2017

We would like to say to you thank you for your opinion. All the CST team is happy to read that you enjoyed your holiday and you visited a lot of things in our beautiful region. We are sorry to see that you didn't like terraces. Perhaps move from one location to another by walk is a little bit more difficult than walk on a flat ground but this terraces contributes to create the charm of the campise and nice scenary with sea view.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8Cees Smit29-07-2017

Een sublieme camping, op een mooie plek

De service die verleend werd was echt enorm vriendelijk. De caravan werd binnen de kortste tijd, nadat we een plekje hadden uitgezocht, door de tractor op zijn plek gezet. Gezien de steile entree is dat ook wel noodzakelijk. Plekken zijn lekker groot. Aan de oostzijde van de camping heb je de meest rustige plekken. Aan de westzijde grenst de camping aan een drukke D-weg. Sanitair prima verzorgd en schoon. Binnen korte rijafstand zijn mooie plekken te bereiken. Voor wie van wandelen of fietsen (klimmen) houdt een goede stek.

Bouget Jean-Yves et Corinne, gerant, 09-08-2017

Thank your for you wonderful opinion, all the CST team is really happy to read all your positve points, we are happy that you enjoyed your holiday in our campsite.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Familie de Vaan10-08-2016

Mooie, gezellige, gastvrije terrassen camping.

Mooie terrassen camping, uitstekend sanitair, zeer gastvrij personeel. De camping ligt vlak bij de kust, gunstig gelegen in de buurt van Marseille en ook Saint Tropez is goed te doen. Onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad. De animatie was leuk en niet over de top. Wij hebben een schitterende vakantie achter de rug op deze camping.

• 9Staat v/h sanitair

corinne, gerant, 07-09-2016

Thank you for your nice opinion.

I hope you receive the next year

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 6Paul Nathalie en kids11-08-2015

mooie camping maar wij gaan niet meer terug

Wij verbleven 3 weken op deze camping in een tent, de plaats was zeer ruim en schaduwrijk maar lag langs een heel drukke weg waardoor slapeloze nachten! de glascontainer werd er om 7u geleegd, de vuilbakken eveneens...Onze buurman werd zijn fiets gestolen over de veel te lage afsluiting.De mentaliteit van de uitbaters vonden wij niet zo fair, wat sommigen kids wel mochten mochten de onze niet. Stromend water gebruiken om een kayak af te spoelen mocht niet...enkele botsingen, spijtig, maar wij gaan niet meer terug.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Jeanneschoeber07-07-2015

Mooie camping met natuurlijk afgebakende plaatsen

De plekken zijn ruim en bieden veel privacy. Er is een mooi zwembad en je kunt er goed eten. De eigenaar is heel vriendelijk en hulpvaardig. Hij geeft je veel info.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Natasja10-09-2013

Prima camping

Mooie camping, prima ligging en schoon sanitair.

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden