Hotel Hostellerie des Chênes Blancs

7,8

1 review over Hotel Hostellerie des Chênes Blancs in het Nederlands

2004

Erg leuk familiehotel in rustig Provencaals dorpje

Jacques en Janneke
25-8-2004

Erg leuk familiehotel in rustig Provencaals dorpje. Prachtig zwembad. Kamers zijn goed en netjes. Op het terrein liggen ook familiebungalows. Eten is lekker en eerlijk.

De omgeving is prachtig en er is veel te doen. De eigenaren zijn Nederlands/Belgisch en vriendelijk. Een echte aanrader voor niet teveel geld.

Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostellerie des Chênes Blancs in St. Cézaire-sur-Siagne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostellerie des Chênes Blancs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.