Hotel Hostellerie des Chênes Blancs

7,8

2 reviews over Hotel Hostellerie des Chênes Blancs in het Nederlands

2007

prima verblijf zeer vriendelijk personeel was het maar zo

paul van rooij
1-7-2007

prima verblijf zeer vriendelijk personeel was het maar overal zo goed. aanrader voor rust

Gereisd met partner in juni 2007
2006

Voor een rustige vakantie, in een aangenaam kader met toffe mensen om je heen... meer moet dat niet zijn.

Gereisd met partner in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostellerie des Chênes Blancs in St. Cézaire-sur-Siagne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostellerie des Chênes Blancs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.