Vakantiehuis Domaine des Chênes Blancs

1 review over Vakantiehuis Domaine des Chênes Blancs in het Nederlands

Heerlijk vakantiehuis

Maarten van Rooijen
4-4-2014

Zijn met 2 gezinnen in dit huis verbleven. Huis staat op een park op eigen grond en is van alle gemakken voorzien. Grote tuin, garage en zwembad op het park. Je kan heerlijk buiten zitten op het terras of lekker luieren op één van de bedjes op je eigen grasveld. Het huis heeft 4 slaapkamers en maar liefst 3 badkamers. Het park ligt redelijk afgelegen in de bergen (dichtsbijzijnde grote supermarkt alleen per auto te bereiken), maar het uitzicht is schitterend. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. In het dorpje zijn de basisbenodigdheden te krijgen en zit een lekkere bakker en een enkel restaurantje. Een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine des Chênes Blancs in St. Cézaire-sur-Siagne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine des Chênes Blancs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Domaine des Chênes Blancs scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.