St. Cézaire-sur-Siagne

We hebben een aantal aanbieders voor St. Cézaire-sur-Siagne voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Cézaire-sur-Siagne

Dit is een leuk typisch Frans dorpje, met het dorpsplein,

Oneill17,
    28-6-2006

Dit is een leuk typisch Frans dorpje, met het dorpsplein, de fontein, de kerk en de petanquebaan. Je vind er een kleine supermarkt, een bakker en een paar restaurantjes waarvan de pizzeria tegenover de kerk het beste is naar onze mening. Er is een heel mooi uitkijkpunt aan de rand van het dorp, zeker een aanrader! Volgens mij zijn er niet veel accommodaties in het dorp, maar genoeg in de buurt.

Gereisd anders in juni 2006
St. Cézaire-sur-Siagne scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews