Reviews over St. Cézaire-sur-Siagne

Heerlijk vakantiehuis

Maarten van Rooijen
    4-4-2014

Zijn met 2 gezinnen in dit huis verbleven. Huis staat op een park op eigen grond en is van alle gemakken voorzien. Grote tuin, garage en zwembad op het park. Je kan heerlijk buiten zitten op het terras of lekker luieren op één van de bedjes op je eigen grasveld. Het huis heeft 4 slaapkamers en maar liefst 3 badkamers. Het park ligt redelijk afgelegen in de bergen (dichtsbijzijnde grote supermarkt alleen per auto te bereiken), maar het uitzicht is schitterend. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. In het dorpje zijn de basisbenodigdheden te krijgen en zit een lekkere bakker en een enkel restaurantje. Een aanrader

prima verblijf zeer vriendelijk personeel was het maar zo

paul van rooij
    1-7-2007

prima verblijf zeer vriendelijk personeel was het maar overal zo goed. aanrader voor rust

Voor een rustige vakantie, in een aangenaam kader met om

Dewinne
    14-6-2006

Voor een rustige vakantie, in een aangenaam kader met toffe mensen om je heen... meer moet dat niet zijn.

Erg leuk familiehotel in rustig Provencaals dorpje

Jacques en Janneke
    25-8-2004

Erg leuk familiehotel in rustig Provencaals dorpje. Prachtig zwembad. Kamers zijn goed en netjes. Op het terrein liggen ook familiebungalows. Eten is lekker en eerlijk.

De omgeving is prachtig en er is veel te doen. De eigenaren zijn Nederlands/Belgisch en vriendelijk. Een echte aanrader voor niet teveel geld.

St. Cézaire-sur-Siagne scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews