Hotel Van der Valk Saint-Aygulfstersterster

7.7Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, St. Aygulf

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Saint-Aygulf voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

137 reviews over Hotel Van der Valk Saint-Aygulf

• 5Anne31-01-2020

Wat een waardeloos restaurant

Op 2 januari tijdens vakantie in Zuid-Frankrijk wezen eten. Hoewel het restaurant bijna geheel leeg was (prime time 19.30 uur) werden naar een tafeltje gebracht wat ontzettend dicht op een ander gezelschap stond ??? we hebben zelf de tafel maar iets verschoven. Uitleg hierover in ons beste Frans (Nederlands of zelfs Engels werd niet begrepen??) werd niet aangenomen. Het was ontzettend koud en ongezellig in het restaurant, ik zou bijna zeggen eetzaal. Na een keuze uit de aangereikte kaart gemaakt te hebben, werde ons doodleuk meegedeeld dat het menu uit de kaart die dag niet beschikbaar was??? Opnieuw gerechten kiezen dus. Die werden vervolgens een een heel (heel) rap tempo uitgeserveerd allemaal koud en er liefdeloos klaar gemaakt. We hebben maar geen dessert meer genomen. Dit was voor ons niet van der Valk waardig en dus nooit meer.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    8Corry en Theo09-10-2019

Uitstekend

Huur een auto of kom met eigen auto en verken de mooie kust en het prachtige achterland. Neem je intrek in Van der Valk en niet in Le Catalogne. Het is toch gezelliger wanneer je alles onder een dak hebt, in plaats van alleen te ontbijten in Le Catalogne en'savonds voor het diner eerst 20 minuten te moeten lopen (en weer terug)

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    8Carla Liem-Hertog16-11-2018

Heerlijk hotel vlakbij het strand

Een hotel 100 meter van het strand. Superschoon. Vanaf het hotel kan men mooie autoritten maken naar Nice of Monaco. Men kan een boottocht maken naar Saint Tropez. Frejus vlakbij heerlijk wandelen over de boulevard veel restaurants en leuke winkels. Het hotel heeft een eigen strand met eigen bar waar men heerlijk kan lunchen ook kan men strandstoelen huren.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9E.M.van Lent03-10-2018

Prima verzorgd!

Was een prima vervoer(bus) met prima chauffeur en veel excursies!!

Alleen gereisd in september 2018

• 7m.j. koman30-09-2018

Zie bovenstaande ,

Buiten de accomodatie van vander valk ( die zeer plezierig is) is er in het plaatsje zelf, weinig te beleven!

Gereisd met partner in september 2018

• 8Ben29-09-2018

Formidabel

Hotel accommodatie is recentelijk gerenoveerd. Super geworden en echt naar deze tijd

Gereisd met partner in september 2018

• 8B.J. Mennegat28-09-2018

Goed om gedaan te hebben, druk programma, busreis.

Geen nieuw complex, onze kamer zonder balkon. Attent personeel.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Anne16-09-2018

Fijn hotel, met enkele min punten

• Mooi hotel, schone grote kamer (Royal Suite), vriendelijk personeel, eten was goed
    • Zeer beperkte parkeergelegenheid, parkeren op een paar honderd meter van het hotel was niet prettig. Zeer kleine badkamer (niet Van der Valk waardig). Kamer is zeer gehorig, veel lawaai van buitenaf.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 8N. van der Vlist01-06-2018

Prima programma, maar wel zwaar voor ouderen.

Accommodatie prima. Het is natuurlijk niet de bedoeling om veel op de kamer te verblijven, zeker niet in Zuid Frankrijk. Het was een reis met veel bezigheden, die op een zeer vriendelijke wijze door Gert-Jan, onze chauffeur en begeleider, werd ingevuld. Echter, het programma was toch wel wat zwaar, zeker voor twee tachtig+ mensen. Natuurlijk kun je besluiten om niet aan alle geplande tochtjes mee te doen. Maar ja, de verleiding is groot. Al met al was het een goede ervaring, zeker met de twee onderbrekingen halverwege de busreis. Toch, wij vragen ons af of een dergelijk programma niet te zwaar gaat worden. Wellicht is het beter om in de toekomst te kiezen voor een verblijf in een van der Valk Hotel en te kiezen voor het zelf invullen van de tijd. Dat is echter een vraag die in de toekomst ligt.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Mevr vd Stelt01-06-2018

Goed. Maar liever minder bezichtigingen op 1 dag.

Absoluut top Hotel. Prima ontbijt. Ik zou wel liever met het diner meer relaxed obers zien. Ze moeten zo jagen, mensen zijn op vakantie die wachten graag even. Maar 10 dagen met de bus waarvan 4 dagen reizen is teveel bus. Reisprogramma niet goed over nagedacht. Teveel bezichtigingen op 1 dag . Beter 1 of 2 plaatsen op een dag bezichtigen. Ik heb me net een japanner gevoeld, overal maar een paar uurtjes tijd. De dag van aankomst beter s morgens vrij en niet gelijk de bus weer in. En vanwege formule1 in Monaco, de reis op een ander tijdstip plannen in mei. Weet dat er ook de dag erna veel file is en nasleep hiervan in Monaco. Verder we hadden een top chauffeur dat wil ik nog wel even meegeven.!

Gereisd met vrienden in mei 2018

3 tips over Hotel Van der Valk Saint-Aygulf

• Henri Frederiks, 28-09-2012

Bezoek een aantal plaatsen in de buurt: St Tropez, 40 min er gaat een taxiboot vanuit st maxim Cannes, 30 min Monte Carlo 70 min George du Verdon 60 min Doe boodschappen bij Carrefour (frejus) 15 min (champagne,wijn,lunch,) een winkel zoals Makro of Hanos. Er is ook een supermarkt op de camping achter het hotel. (bijvoorbeeld voor de nl krant) neem kleingeld mee voor korte tripjes op de tolweg. neem eventueel strandbedden/stoelen mee voor het openbare strand, ook naast het hotel.

• Edwin, 16-10-2011

Als je op pad gaat, wees dan tijdens de drukke seizoenen op tijd terug. de parkeerplaats is niet klein maar bij een vol hotel past niet elke auto daar.

• Petra Scheffers - van Emmerik, 05-06-2015

Ga zondagochtend met de bus aan de overkant van de weg naar St.Raphael. Daar is dan markt en die loopt helemaal langs de boulevard. Er is ook een reuzenrad vanwaar je een geweldig uitzicht hebt!

5 vragen over Hotel Van der Valk Saint-Aygulf

• linda rensen, 14-10-2013

reizen per vliegtuig

is het mogelijk om per vliegtuig te gaan en naar welk vliegveld zou je moeten gaan?

Leny, 27-08-2014

Volgens mij kan je naar Nice vliegen en daar een transfer naar St aygulf, is denk ik een uurtje ervandaan, dus te doen

• Ella, 23-07-2013

Adres en airco

Is het makkelijk te vinden? Las ergens dat het zoeken was, wat kan je bij tom tom er in zetten En is er airco op kamers?

MARGO, 30-07-2013

er is airco op de kamer en het is heel makkelijk te vinden ! ligt langs de kustweg van frejus naar st tropez dus zeker in de zomermaanden zeer druk verkeer dag en nacht !

• Gadeyne, 01-05-2011

parkeerplaats aan hotel

is er voldoende parkeerplaats aan het hotel , om je auto veilig achter te laten.

Edwin, 16-10-2011

Als je op tijd bent wel. Wij konden er elke dag staan maar ik denk dat als je later op de avond komt en het is druk dat je dan ergens anders moet parkeren (wat overigens wel in de buurt kan). En waar is een auto nog veilig. als je niets achter laat, dan pakken ze er ook niets uit ;-)

Hotel Van der Valk Saint-Aygulf info

• Aantal sterrenstersterster
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats