Hotel Van der Valk Saint-Aygulf

Hotel Van der Valk Saint-Aygulf
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Saint-Aygulf voor je op een rij gezet:

129 reviews over Hotel Van der Valk Saint-Aygulf in het Nederlands

Heerlijk hotel vlakbij het strand

Carla Liem-Hertog,
16-11-2018

Een hotel 100 meter van het strand. Superschoon. Vanaf het hotel kan men mooie autoritten maken naar Nice of Monaco. Men kan een boottocht maken naar Saint Tropez. Frejus vlakbij heerlijk wandelen over de boulevard veel restaurants en leuke winkels. Het hotel heeft een eigen strand met eigen bar waar men heerlijk kan lunchen ook kan men strandstoelen huren.

Gereisd met partner in mei 2018

Prima verzorgd!

E.M.van Lent,
3-10-2018

Was een prima vervoer(bus) met prima chauffeur en veel excursies!!

Gereisd alleenreizend in september 2018

Zie bovenstaande ,

m.j. koman,
30-9-2018

Buiten de accomodatie van vander valk ( die zeer plezierig is) is er in het plaatsje zelf, weinig te beleven!

Gereisd met partner in september 2018

Formidabel

Ben,
29-9-2018

Hotel accommodatie is recentelijk gerenoveerd.

Super geworden en echt naar deze tijd

Gereisd met partner in september 2018

Goed om gedaan te hebben, druk programma, busreis.

B.J. Mennegat,
28-9-2018

Geen nieuw complex, onze kamer zonder balkon.

Attent personeel.

Gereisd met vrienden in september 2018

Fijn hotel, met enkele min punten

Anne,
16-9-2018

+ Mooi hotel, schone grote kamer (Royal Suite), vriendelijk personeel, eten was goed

- Zeer beperkte parkeergelegenheid, parkeren op een paar honderd meter van het hotel was niet prettig. Zeer kleine badkamer (niet Van der Valk waardig). Kamer is zeer gehorig, veel lawaai van buitenaf.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Prima programma, maar wel zwaar voor ouderen.

N. van der Vlist,
1-6-2018

Accommodatie prima. Het is natuurlijk niet de bedoeling om veel op de kamer te verblijven, zeker niet in Zuid Frankrijk. Het was een reis met veel bezigheden, die op een zeer vriendelijke wijze door Gert-Jan, onze chauffeur en begeleider, werd ingevuld. Echter, het programma was toch wel wat zwaar, zeker voor twee tachtig+ mensen. Natuurlijk kun je besluiten om niet aan alle geplande tochtjes mee te doen. Maar ja, de verleiding is groot.

Al met al was het een goede ervaring, zeker met de twee onderbrekingen halverwege de busreis.

Toch, wij vragen ons af of een dergelijk programma niet te zwaar gaat worden. Wellicht is het beter om in de toekomst te kiezen voor een verblijf in een van der Valk Hotel en te kiezen voor het zelf invullen van de tijd.

Dat is echter een vraag die in de toekomst ligt.

Gereisd met partner in mei 2018

Goed. Maar liever minder bezichtigingen op 1 dag.

Mevr vd Stelt,
1-6-2018

Absoluut top Hotel. Prima ontbijt. Ik zou wel liever met het diner meer relaxed obers zien. Ze moeten zo jagen, mensen zijn op vakantie die wachten graag even. Maar 10 dagen met de bus waarvan 4 dagen reizen is teveel bus. Reisprogramma niet goed over nagedacht. Teveel bezichtigingen op 1 dag . Beter 1 of 2 plaatsen op een dag bezichtigen. Ik heb me net een japanner gevoeld, overal maar een paar uurtjes tijd. De dag van aankomst beter s morgens vrij en niet gelijk de bus weer in. En vanwege formule1 in Monaco, de reis op een ander tijdstip plannen in mei. Weet dat er ook de dag erna veel file is en nasleep hiervan in Monaco. Verder we hadden een top chauffeur dat wil ik nog wel even meegeven.!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Fijn hotel voor herhaling vatbaat

Carla Liem-Hertog,
28-3-2018

Heerlijk hotel schone kamer en een moderne inloop douche. Gaan a.s. mei weer naar dit hotel. Ligt centraal. Het enige is de parkeerplaats daar kunnen ook mensen van de camping op terwijl er een slagboom is. Wij hebben ook heerlijk geluncht bij Blanc en Bleu hoort bij van der Valk. Ook gegeten in het restaurant v.w.b. 3 gangen menu wel heerlijk maar iets meer variatie.

Gereisd met partner in mei 2017

Een ideaal plekje aan een prachtige kust.

Barendina,
2-3-2018

Kamers met balkon en uitzicht op de Middellandse zee. Fijn terras. Heerlijk eten.

Vriendelijk en deskundig personeel.

Rustige omgeving (in april). Enkele winkeltjes en bars nabij hotel, het dorp ligt iets verder.

Wandelmogelijkheid langs de kust.

Gereisd met vrienden in april 2017

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Saint-Aygulf in St. Aygulf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Saint-Aygulf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.