Camping St. Aygulf

100 reviews over Camping St. Aygulf in het Nederlands

Mooi zwembad

Hendrik,
11-10-2018

Mooi zwembad. Wel last gehad van jongelui in de nacht bij het tennisveld.

Handdoeken bevuild in de nacht met BBQ vet en lawaai.

Goed opgepakt door beveiliging na een indringende klacht.

grote camping.

Ans,
4-10-2018

Weinig mogelijkheden op de camping, alleen een bakker en restaurant dicht.

Ook al was het een goede temperatuur (30)graden,terwijl er nog veel gasten waren.

Heel onveilig

Femke,
15-9-2018

Om half tien s’ avonds gaan douchen en een man heeft staan gluren onder mijn hokje tijdens het douchen, de volgende dag melding hiervan gemaakt en mij is verteld “dat ik dan maar niet wanneer het donker is te gaan douchen”.

Klachten worden niet serieus genomen en de veiligheid van de bezoekers wordt duidelijk niet serieus genomen.

Naar deze camping gaan raad ik ten zeerste af!

David du 02400,

Francois,

Anais,

aanrader

Henri Maurer,
19-8-2018

Wij zijn 18 dagen in augustus op de camping geweest. Na een hele prettige ontvangst door Janneke (Nederlands sprekend) kwamen wij op onze plek. De plekken zijn heel erg ruim. Leuk straatje, met vooral Franse buren, maar ook Engelsen, Luxemburgers, Italianen, Belgen maar ook Nederlanders. Kortom veelzijdige, maar wel vooral Fransen. Veel sanitaire ruimtes. Wel zelf de rol meenemen. Bakker en klein winkeltje op de camping. Een geweldig zwembad. Heerlijk water, ligbedden en stoelen rondom. Vanaf de camping direct toegang tot de zee. Was geweldig, met vandaar prachtig uitzicht op Fresjus en St. Raphael. Omgeving is prachtig.

St. Tropez is leuk. Op zaterdag met de boot vanaf St. Raphael, sta je niet in de file met de auto en het is een prachtige tocht. Monaco, Nice en Cannes is allemaal goed te doen. Kortom de camping is een aanrader, voor wie lekker aan de kust in Zuid-Frankrijk wil zijn.

En de prijs is perfect in vergelijking met andere campings ins de buurt. En nogmaals direct aan zee. Dus niet elke dag, met de auto in de file naar de kust. Dan in de rij voor een betaalde parkeerplek. maar gewoon. lekker vanaf je plekje op de camping zo naar het strand. Prima bar e.d. op de camping, waar 's avond muziek e.d. is. (wel Frans), maar onze jeugd van 17-19, vermaakten zich daar prima.

Kortom zowel voor gezinnen met kleine of ouder kinderen. Of voor stellen een hele mooie betaalbare c apin g van de Cote.

Prima vakantie gehad!

Laurens,
18-8-2018

Nogmaals mijn complimenten voor de snelle reparatie van de electravoorziening nadat die door het onweer onklaar was geraakt. De monteur was er echt binnen 5 minuten en loste het probleem meteen op. Bedankt voor deze snelle service!

Ook mijn complimenten voor het schoonhouden van de toiletgebouwen!

Twee suggesties:

1. Misschien een keer extra spuiten in toiletgebouw (wij gebruikten nr. 2) tegen de muggen? Of zorgen dat de afvoer van het water beter gaat?

2. We waren verrast dat we 's avonds om 21.30 uur al moesten stoppen met jeu de boules. Met het lawaai van de disco om ons heen kan de omgeving nauwelijks last hebben gehad van ons spel.

Anthonie,
18-8-2018

Super vakantie gehad, zeker een aanrader voor gezinnen. Camping locatie in combinatie met strand en zee ook ideaal. Sanitair ook zeer netjes en mooie ruime plekken. Komen in toekomst zeker weer terug.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping St. Aygulf in St. Aygulf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping St. Aygulf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.