Camping St. Aygulfsterstersterster

Tonen op kaart

Contact

611 reviews over Camping St. Aygulf

• 8M15-01-2020

Fijne camping op een super locatie. We zien dat men de camping aan het opknappen is, super! Verbeter punten, speeltuin vernieuwen en eventueel een 2e speeltuin aanleggen. Animatie meertalig. Restaurant/bar moderniseren. Wat wij echt heel vervelend vinden is de overlast van muggen bij en rondom toilet gebouw 2 en dus ook bij de speeltuin. Als het avond word kun je niet gewoon fijn buiten zitten door de hoeveelheid muggen! Dit is erg jammer.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd in januari 2020

• 2019
    9Willem Weber.24-09-2019

Prima

Heerlijke camping met veel uitval mogelijkheden. Prima verblijf.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Cathelina07-09-2019

Een super mooie camping

Een super nette camping waarbij je op een soort talud staat. Bij regen geen natte voeten. Prachtig sanitair.

• 10Staat v/h sanitair

• 6Dick04-09-2019

Mooie camping, mooi gelegen, sanatair niet geweldi

Het is een mooie camping. Erg mooi gelegen. Het sanitair is matig. Douches zijn prima. WC's zijn slecht > Geen WC bril. Douchetrappen zijn erg gevaarlijk > Ik ben gevallen van de gladde trap toen het regende. Kantine is niet gezellig en eten en drinken is erg duur. Activiteiten vallen tegen.

• 4Staat v/h sanitair

• 7Margrete van der Wiel25-08-2019

Tot 1.30 's nachts hele harde muziek. Laatst week gelukkig iets minder. Ook veel dronken lallende jongeren met veel herrie op de camping die staan wild te plassen. bij je caravan. Jammer dat de douches dicht gaan

• 7Staat v/h sanitair

• 7Gerda23-08-2019

Toiletten geen toiletpapier. Geen zeep pompjes om handen te wassen. WiFi niet gratis is niet meer van deze tijd. Veel campings hebben gratis WiFi.

• 6Staat v/h sanitair

• 6Marie-Claire23-08-2019

camping zullen we niet nogmaals bezoeken - geluidsoverlast van avondprogramma. Belachelijk dat dit tot midden in de nacht doorging en dat 5 avonden per week. - medecampeergasten toch iets te asociaal. Muziek draaien, te hard rijden met de auto’s, hard praten tot laat, blowen, na afwas de wasbakken niet schoonmaken, na douchen de douche niet schoon achterlaten. - campingwinkel summier assortiment - campingrestaurant kwaliteit eten zeer slecht - heel veel muggen. Wij zijn gewend dat de camping de muggen bestrijdt.

We hebben er ondanks bovenstaande punten een zelf een hele leuke vakantie van gemaakt, maar we zullen niet nog een keer terugkomen.

• 5Staat v/h sanitair

• 6Fam. Vette22-08-2019

Centraal gelegen camping, niet voor rust-zoekers

De camping ligt zeer centraal voor bezoekjes aan St. Tropez (boot), Monaco en Grasse. Fréjus is per fiets makkelijk te bereiken, daar zitten ook de grote supermarkten. De camping kent weinig/geen afscheiding tussen de plaatsen. Het sanitair is redelijk, niet super schoon. Geen toiletpapier. De douches zijn prima van temperatuur. De wachttijden, ook in het hoogseizoen minimaal. Er is een bakker met een ruim aanbod op de camping. Het zwembad is oké. Wel te weinig ligbedje voor het aantal gasten. Het strand ligt direct aan de camping, achter het zwembad. Wij gingen zelf naar het strand aan de overkant van de weg. Even de brug oversteken en 10 minuutjes lopen, strandtentjes, douche etc. aanwezig. Wij vonden dat er veel geluidsoverlast was op de camping. De muziek gaat door tot de laatste gasten weggaan en dat is dus soms wel tot 02.30uur! Harde muziek. Er is wel goed toezicht ‘s nachts op geluidsoverlast van mede- campinggasten.

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Barry21-08-2019

vakantie 2019

Disco te luid in nacht, auto verkeer instellen tot een bepaalde tijd nu reden er in de nacht auto’s op het terrein rond.

• 8Staat v/h sanitair

• 7E18-08-2019

Goede ligging, loopafstand van strand. aninmatie eenzijdig en alleen inhet Frans. Toiletten simpel. Mooie omgeving met veel toeristische attracties.

• 4Staat v/h sanitair

4 tips over Camping St. Aygulf

• S. Henze, 10-07-2014

Ivm met onaangekondigd nachtelijk bezoek van dieren, wel voedsel achter slot en grendel opbergen. Gezien de grootte van de camping en het gering aantal watertappunten is een fiets en jerrycan aan te bevelen.

• O. Ebbeling, 21-07-2013

Ook dien je contant 200 euro borg te betalen, wat niet met een creditcard kan geschieden.

• Annette Kloek, 03-08-2013

Ga fietsen naar Frejus, is maar 4 km. Over de badweg met de auto duurt lang. Laat geen eten liggen in je tent of voortent. Neem schaduwdoek mee, dan kun je overal staan.

2 vragen over Camping St. Aygulf

• Fam.Heuver, 29-05-2017

Extra tentjes

Hallo, wij zijn aan het bekijken of deze camping wat is voor ons voor deze zomer. Wij staan de laatste jaren op camping "Au Paradis des campeurs" in Les Issambres

Nu ziet het er allemaal erg mooi uit en de prijs valt ons mee ( wij zijn met ons 5jes). Alleen nu staat er ook dat je moet betalen voor extra tentjes?! Bedoelen ze daar de tentjes van de kinderen mee? Want onze 3 kinderen slapen in 2 tentjes en dan wordt de camping opeens nog eens €9 duurder.

Mvg Fam.Heuver

• lydia, 22-06-2010

in de bouwvak naar saint aygulf plage

Wij hebben een vakantie geboekt in de bouwvak naar Saint aygulf plage, maar nu heb je die overstromingen gehad, en nu was mijn vraag of je daar nog terecht kunt in de bouwvak.. Zelf denk ik dat we beter wat anders kunnen gaan zoeken..

Groetjes...

O. Ebbeling, 21-07-2013

Geen overstroming hier te zien, alles is gewoon up and running

Annette Kloek, 29-07-2013

Weer een heerlijke vakantie gehad op deze camping. Dat staat voorop! Lekker aan zee, mooie ruime plaatsen en dicht bij Frejus. Ook St Aygulf heeft leuke winkels en een markt op dinsdag en vrijdag. Prachtige stranden, vanuit de camping goed lopend te bereiken. Met de auto? Niet doen! vreselijk druk, dus op de fiets of lopend. 4 km van Frejus, 1 km van St Aygulf. Het sanitair was dit jaar mooi schoon. Misschien niet heel luxe, maar dat zoeken we ook niet. Lekkere baguettes in het winkeltje en andere spullen. Restaurantje op de camping met vertier. Wat lawaaierig tot 1 uur, maar daarna niet meer. Op de camping een grote voetbal-tenniskooi, vrij toegankelijk en een speeltuintje. Heel mooi natuurgebied ligt naast en aan de camping. Niet toegankelijk overigens. Nadeel daarvan is dat wij dit jaar voor het eerst sinds de drie jaren dat wij hier komen, twee keer een zwijn(!) op de camping hebben zien lopen. Minder leuk als je kleine kinderen in een tentje liggen en een banaantje mee naar bed nemen. Het zijn grote (prachtige) beesten op zoek naar eten. De camping gaat een zwembad aanleggen. Minder leuk voor rustzoekers en leuk voor kleine kinderen. Wij zouden zeggen, camping zorg eerst dat de hekken in orde zijn! Zwijnen zijn niet goed voor je reputatie. Ons idee is dat ze zelfs door het meer om de hekken heen lopen, daar het daar ondiep is. Verder was dat wat ons betreft wel spannend, met twee honden die op tilt staan als ze de beesten ruiken. Ondanks dit minpunt: een aanrader voor mensen met caravans. Met je tent zou ik voorzichtig zijn. Internet: voor 25 euro een maand internet, niet altijd even toegankelijk, maar ja het blijft vakantie. Vriendelijk personeel. Vooral de poortwachters, die zelfs voor mijn fiets de slagboom openden. Bedankt jongens!

Camping St. Aygulf info

• Aantal sterrensterstersterster