Géén boekingskosten

Meer camping info

624 Reviews over St. Aygulf

• 8Meijs13-09-2021

fantatisch

Het is een hele fijne camping, schoon ook de toilet/douche gebouwen zijn heel schoon. Het zwembad is werkelijk brandschoon en mooi groot, en recentelijk is er een heel kindergedeelte bij gebouwd. De ligging is ook perfect , je loopt zo naar het strand en ook voor uitstapjes in de omgeving.

• 8Eetgelegenheden
  • 8JvD24-08-2021

Nette strandcamping

Net sanitair en veel grote plaatsen. Helaas geen controle op handhandhaving regels, vaak geluidsoverlast in de nacht door jongeren en ook rondrijdende auto’s en motoren. Nooit bewaking gezien die nachtronde loopt over de camping.

• 8Yvonne24-08-2021

Herrie

Prima camping, alleen geen bewaking snachts. Auto's rijden snachts over de camping en herrie van luidruchtige.

• 7Eetgelegenheden
  • 6Stephanie M10-08-2021

Ligging perfect maar we komen er nooit meer.

Receptie vriendelijk, we werden netjes naar onze camper plek gebracht. Toen we daar aan kwamen wilde we eigenlijk direct weer omdraaien.. wat een ellende! We werden tussen een vaste kliek Fransen gezet, we stonden bijna in hun caravan/voortent. 0 privacy, niet een kleine afscheiding wat we op andere campings wel hebben. Deze vaste kliek zorgde ervoor dat het een gezellige avond werd die tot 03:00 in de nacht door ging.. ligging is perfect voor strand/eetgelegenheden en winkeltjes. Wij waren hier voor 1 nacht, en we hadden onze wekker gezet zodat we op tijd door konden.. voor ons nooit meer.

• 7P. Helmich30-07-2021

Locatie goed. Camping matig.

Ligging fijn dichtbij zee. Strand bij de camping is niet zo mooi, even over de brug en dan heb je een mooi strand. Zwembad te klein voor de camping, mierenhoop. Als je van luide muziek houdt tot 1 uur in de nacht, dan zit je goed. Prima campingwinkel, bakkerij goed. Sanitair matig. Sommige plekken moeilijk te bereiken met de caravan door grote hoogteverschillen .

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Wilhelm07-09-2020

Leuke camping

Camperplekken waren its klein en niet goed te berijden met de caravan

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Dave30-08-2020

Verzorgde camping. Grote plaatsen.

Top camping met plekken in en uit de zon. Sanitair(blok2) prima in orde! Minpunt zijn het niet aanwezig hebben van toilet brillen.

• 9Dave25-08-2020

Perfecte camping.

Op deze camping verbleven in de maanden Aug en Sept. Wij vonden het een camping met grote sta plaatsen, zowel in als uit de zon. Iedere straat zijn eigen afvalhoek en watertappunt. Wij genoten een plek achter het zwembad aan de zijde van de rivier. Het sanitairblok, behorende hierbij was uitermate schoon en in goede staat. Echter de toiletten zijn niet voorzien van een bril. Tevens veel muggen in het toiletblok. Verder is het park zeer schoon en de gebouwen in goede conditie. Zwembad ziet er verzorgd uit. Achterlangs het zwembad loopt een pad welke meteen uitkomt aan de zee met strand. Dit strand is niet heel groot maar erg gezellig. Het doet aan als een kleine baai met 5 strandtenten. Wanneer je naar een groter strand wilt dien je de brug over te lopen. Dit is een wandeling van 5 a 10 min. Over de brug loopt een drukke weg. Dit heeft ons savonds snachts niet gestoord. Op het terrein en net erbuiten meerdere gezellige eetgelegenh.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7Robert22-08-2020

Jammer recreatie niet in Engels en bij recreatie geen rekening houden met COVID. Dit vraagt om problemen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Stevens Constant20-08-2020

DE internet service is beneden alle peil. zeer slechte connectie en zeer onstabiel voor een zeer hoge prijs. Het sanitair ( Douche ) mogen de afvoer collectors in de cabine gereinigd worden bij elke. reiniging van de cabines. Deze zijn smerig en verhinderen weegstromen van het water suggestie : meer ligstoelen aan zwembad en toezicht op gebruik van zwem slip alsook springen in het water en spelen met een bal. Leg maar uit aan kinderen dat zij geen zwemshort mogen dragen en andere wel. Voor de rest zijn wij uiterst tevreden en komen daarom ook jaarlijks voor 1 of meerdere periodes terug.

• 6Staat v/h sanitair

Camping St. Aygulf info