Camping Sandaya Riviera d'Azur

Camping Sandaya Riviera d'Azur
7,5

• Activiteiten7,8
  • Sfeer in stad8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Riviera d'Azur voor je op een rij gezet:

392 reviews over Camping Sandaya Riviera d'Azur in het Nederlands

Uitstekende caravan, vriendelijke receptie, zwembad met belachelijk veel regels waardoor kinderen niet echt kunnen spelen behalve van de glijbaan suizen.

Restaurant is belabberd. Eten is prima, nette prijs en smakelijk. Bediening is schandalig slecht. Tafelnummers onbekend, “cola-zero hebben we niet”. Na navragen tóch wel. Serveerster laat tot drie keer toe eten, bestek, drankjes vallen. Bij afscheidsdiner na een uur nog geen eten terwijl gasten die na onze bestelling kwamen al klaar zijn met eten. Aangesproken, toezegging, bog niet, chef aangesproken, nog niet, chef nogmaals aangesproken, ligt niet aan hem maar aan de keuken, chef-kok er bij die verwijst naar handgeld-bestelcomputers en naar de chef, vervolgens zou het nog een kwartier gaan duren. Gefrustreerd en boos weggegaan.

Nooi meer Sandaya Rivièra d’Azur!!!!!

Gezellig, met een paar grote minpunten

Onno
27-7-2018

2 weken in een sta caravan gezeten voor 3000 euro, in de eerste week van de zomervakantie.

Goed: de ligging, je kan leuke uitstapjes maken zonder erg ver te moeten rijden.

Goed: zwembad is leuk, wel druk dus na 10uur geen bedje meer te krijgen.. Vroeg opstaan dus ;)

Matig: veel jongeren die tot 2uur hard schreeuwen op de camping, alles is om 12 uur dicht behalve de disco voor tiener, dus die dwalen nog in groepen over de camping.

Slecht: volgens de site een waterkoker en broodrooster aanwezig, nou dat is er niet en ook geen fluitketel, dus als je koffie wil dat moet je er een meenemen of kopen.

Ook staat er op de site dat je de borg kan pinnen of contant kan betalen... Helaas, alleen creditcard of met moeite contact.

Slecht: de vriendelijkheid van personeel kan beter en de veiligheid ook, hadden een keer een glas en pakje sigaretten buiten laten liggen op onze veranda, na een uur terug te komen was het gestolen. Dus let goed op je spul

le camping est moyen ,les activités sont au soleil,au mois d'août Bof ping-pong basket pétanque etc enfin on n'y retournera pas mais bon séjour au Resto grâce en autres à Philippe et au massage crânien de notre Gallia merci à vous pour votre sympathie .la discothèque à revoir grave

Très agréable

Lotty
16-10-2017

Nous avons pas apprécié qu'une grande camionnette parque devant notre terrasse! Des voisins!? On ne sait Pas!

Merci de bien vouloir donner des directives afin d'éviter ceci.

Lit double, qualité à revoir !

Dans l'ensemble très agréable, bien.

Great place, shame about the restaurant

Evie
13-10-2017

We loved everything about the site and our accommodation. The only thing we weren't happy about was the restaurant. The menu was very limited, the service terrible and one of our pizzas was raw. Also, on the evenings we kept the children up for the entertainment it started so late that we ended up leaving before it had started.

Nous venons depuis 3 ans pour le Roc d'Azur

Stephane
12-10-2017

Nous venons depuis 3 ans pour le Roc d'Azur. L'accueil est toujours aussi agréable, et le personnel sympathique. Le camping est propre est bien entretenu et le rapport qualité prix très bon.

Très bon séjour

Benoit
    11-10-2017

Camping propre

Très bon accueil

Mobile home éloigné les uns des autres

Très ombragé

superbe

Stéphane
    11-10-2017

Equipe sympathique, qui nous a permis de laisser notre vehicle dans le camping durant la course du Roc D'azur et qui a accepter que l'on prennent une douche apres.

Merci

bon séjour

il est juste regrettable qu'ayant réservé au mois d'aout pour le roc d'azur je n'ai pas pu profiter de la réduction de 20% dans le cadre de cette manifestation. en effet cette réduction n'a été visible que mi septembre sur votre site. ma reservation etait déjà faite.....on aurait je pense pu me prévenir par téléphone lors de ma reservation

tres bon sejour beau camping personnel tres bien tres beau acceueil

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Riviera d'Azur in St. Aygulf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Riviera d'Azur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sandaya Riviera d'Azur scoort een 7.45 uit 10 op basis van 392 reviews.