Camping Sandaya Riviera d'Azur

7,1

• Sfeer in stad8,3
  • Activiteiten7,8

Omschrijving
Camping Sandaya Rivièra d’Azur is mooi gelegen in de Provence bij de Cote d’Azur. Op de camping vind je een zwembad die druk kan worden, een animatieteam en er zijn veel jongeren aanwezig. Als je geen fan van drukte bent, is deze camping wellicht minder geschikt. Er zijn mooie stranden op 3 km afstand. Monaco is een goede keus voor een dagje weg.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Riviera d'Azur voor je op een rij gezet:

96 reviews over Camping Sandaya Riviera d'Azur in het Nederlands

Nooit meer

Fam. Kossen,
20-8-2018

Mooie grote camping met vriendelijke receptie.

Maar hele slechte service als je bij hun geen annuleringsverzekering hebt afgesloten krijg je niks terug. Wij zijn er 1 dag geweest en moesten terug naar Nederland ivm het onverwachte overlijden van mijn moeder en hadden de camping al betaald maar ze konden niks terug geven. Echt belachelijk, totaal geen medeleven of niks. En onze plek was meteen de volgende dag alweer verhuurd.

Het prive Sanitair was oud en vies.

En het zwembad was veel te klein voor de hoeveelheid mensen die er waren.

Uitstekende caravan, vriendelijke receptie, zwembad met belachelijk veel regels waardoor kinderen niet echt kunnen spelen behalve van de glijbaan suizen.

Restaurant is belabberd. Eten is prima, nette prijs en smakelijk. Bediening is schandalig slecht. Tafelnummers onbekend, “cola-zero hebben we niet”. Na navragen tóch wel. Serveerster laat tot drie keer toe eten, bestek, drankjes vallen. Bij afscheidsdiner na een uur nog geen eten terwijl gasten die na onze bestelling kwamen al klaar zijn met eten. Aangesproken, toezegging, bog niet, chef aangesproken, nog niet, chef nogmaals aangesproken, ligt niet aan hem maar aan de keuken, chef-kok er bij die verwijst naar handgeld-bestelcomputers en naar de chef, vervolgens zou het nog een kwartier gaan duren. Gefrustreerd en boos weggegaan.

Nooi meer Sandaya Rivièra d’Azur!!!!!

Gezellig, met een paar grote minpunten

Onno,
27-7-2018

2 weken in een sta caravan gezeten voor 3000 euro, in de eerste week van de zomervakantie.

Goed: de ligging, je kan leuke uitstapjes maken zonder erg ver te moeten rijden.

Goed: zwembad is leuk, wel druk dus na 10uur geen bedje meer te krijgen.. Vroeg opstaan dus ;)

Matig: veel jongeren die tot 2uur hard schreeuwen op de camping, alles is om 12 uur dicht behalve de disco voor tiener, dus die dwalen nog in groepen over de camping.

Slecht: volgens de site een waterkoker en broodrooster aanwezig, nou dat is er niet en ook geen fluitketel, dus als je koffie wil dat moet je er een meenemen of kopen.

Ook staat er op de site dat je de borg kan pinnen of contant kan betalen... Helaas, alleen creditcard of met moeite contact.

Slecht: de vriendelijkheid van personeel kan beter en de veiligheid ook, hadden een keer een glas en pakje sigaretten buiten laten liggen op onze veranda, na een uur terug te komen was het gestolen. Dus let goed op je spul

Direct boeken

onze aankomst was verassend ,de ons toegekende plaats was ongevraagd ingenomen door land genoten. na heel wat gedoe uiteindelijk een andere mooie plaats gekregen. hulde voor het personeel.

Bruit

Jan-willem DIENSKE,
21-9-2017

Wij hadden een staanplaats in de buurt van het zwembad. Dat was een plek met heel veel lawaai. Muziek, schreeuwende animatoren, veel gedoe. Niet prettig.

rivera dáczur

hollander,
21-9-2017

de camping is te duur voor wat het biedt, het zwembad moet beter schoongehouden worden allemaal haren en troebel water, s'avonds veel overlast van jongeren die lopen te schreeuwen.

Ik ben ook op Sandaya Costa Brava (Cypsala) 5 sterren geweest en vergeleken met deze camping vind ik uw camping 4 sterren waard. Ik zou dan ook weer teruggaan naar Cypsala en niet naar Cote d'Azur. Belangrijkste redenen zijn dat de omgeving daar mij meer aanspreekt maar ook het groen/natuur op de camping zelf daar en naar mijn idee een ruimere opzet alsook beter onderhoud van diverse faciliteiten. Deze camping komt voor mij luxer over en heeft meer faciliteiten in vergelijking met uw camping. Wel wil ik benadrukken dat het personeel top is en erg hun best doet om de bezoekers het naar hun zin te maken.

Mooie verzorgde camping met fijn

( weliswaar verouderd) privé sanitair. Restaurant prima met vriendelijk personeel. Mooi zwembad. Redelijk dichtbij zee te bereiken met de navette. Supermarkt met super vriendelijk personeel en redelijke prijzen

Leuke camping, maar sanitair geen 5 * waard

Flappie,
20-8-2017

Het is een leuke camping, met iedere avond animatie. Dan is er geen kinderdisco, maar shows van hoog amateuristisch niveau. Heel leuk !

Ook zwembad is leuk, waar iedere dag 3 badmeesters rondlopen. Ze zijn niet streng en een zwemshort mag gewoon worden gedragen.

Restaurant is geen culinair hoogstandje, maar redelijk lekker.

Het enige nadeel was het sanitair gebouw. Los ervan dat dit oud oogt (dat hoeft niet te betekenen dat het vies is), was dit niet schoon. De toiletpot was onder water helemaal zwart. Er is geen alternatief, want de camping kent geen centraal gelegen toilet gebouw, behalve voor invaliden. Maar daar kan alleen met sleutel in. Door het sanitair vinden wij de prijs/kwaliteit niet goed. We hebben het hier toch niet over een goedkope camping.

Daarnaast zijn er relatief weinig Nederlanders op de camping.

Maaaaaar, desondanks hebben wij een superleuke vakantie gehad.

Goede camping leuke activiteiten en goede ligging

Kjell DEPREZ,
3-8-2017

Goede camping leuke activiteiten en goede ligging. Geluidhinder was heel correct.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Riviera d'Azur in St. Aygulf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Riviera d'Azur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.