Camping Sandaya Riviera d'Azur

Camping Sandaya Riviera d'Azur
7,5

• Activiteiten7,8
  • Sfeer in stad8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Riviera d'Azur voor je op een rij gezet:

93 reviews over Camping Sandaya Riviera d'Azur in het Nederlands

onze aankomst was verassend ,de ons toegekende plaats was ongevraagd ingenomen door land genoten. na heel wat gedoe uiteindelijk een andere mooie plaats gekregen. hulde voor het personeel.

Bruit

Jan-willem DIENSKE
21-9-2017

Wij hadden een staanplaats in de buurt van het zwembad. Dat was een plek met heel veel lawaai. Muziek, schreeuwende animatoren, veel gedoe. Niet prettig.

rivera dáczur

hollander
21-9-2017

de camping is te duur voor wat het biedt, het zwembad moet beter schoongehouden worden allemaal haren en troebel water, s'avonds veel overlast van jongeren die lopen te schreeuwen.

Ik ben ook op Sandaya Costa Brava (Cypsala) 5 sterren geweest en vergeleken met deze camping vind ik uw camping 4 sterren waard. Ik zou dan ook weer teruggaan naar Cypsala en niet naar Cote d'Azur. Belangrijkste redenen zijn dat de omgeving daar mij meer aanspreekt maar ook het groen/natuur op de camping zelf daar en naar mijn idee een ruimere opzet alsook beter onderhoud van diverse faciliteiten. Deze camping komt voor mij luxer over en heeft meer faciliteiten in vergelijking met uw camping. Wel wil ik benadrukken dat het personeel top is en erg hun best doet om de bezoekers het naar hun zin te maken.

Mooie verzorgde camping met fijn

( weliswaar verouderd) privé sanitair. Restaurant prima met vriendelijk personeel. Mooi zwembad. Redelijk dichtbij zee te bereiken met de navette. Supermarkt met super vriendelijk personeel en redelijke prijzen

Leuke camping, maar sanitair geen 5 * waard

Flappie
20-8-2017

Het is een leuke camping, met iedere avond animatie. Dan is er geen kinderdisco, maar shows van hoog amateuristisch niveau. Heel leuk !

Ook zwembad is leuk, waar iedere dag 3 badmeesters rondlopen. Ze zijn niet streng en een zwemshort mag gewoon worden gedragen.

Restaurant is geen culinair hoogstandje, maar redelijk lekker.

Het enige nadeel was het sanitair gebouw. Los ervan dat dit oud oogt (dat hoeft niet te betekenen dat het vies is), was dit niet schoon. De toiletpot was onder water helemaal zwart. Er is geen alternatief, want de camping kent geen centraal gelegen toilet gebouw, behalve voor invaliden. Maar daar kan alleen met sleutel in. Door het sanitair vinden wij de prijs/kwaliteit niet goed. We hebben het hier toch niet over een goedkope camping.

Daarnaast zijn er relatief weinig Nederlanders op de camping.

Maaaaaar, desondanks hebben wij een superleuke vakantie gehad.

Goede camping leuke activiteiten en goede ligging

Kjell DEPREZ
3-8-2017

Goede camping leuke activiteiten en goede ligging. Geluidhinder was heel correct.

Niet handig dat je maar tot een bepaald tijdstip eten voor "take away" kon halen, dit zou gewoon de hele avond moeten kunnen naar onze mening

Absoluut geen 5 sterren!

Michelle
    13-7-2017

Het ontvangst was vriendelijk bij onze plek was het sanitair ranzig en kapot, melding gedaan mochten een ander plekje uitzoeken, ook hier was het sanitair niet schoon. Tijdens het douchen loopt het water niet weg, melding van gemaakt de TD hebben dit voor een dag weten te verhelpen Vervolgens blijkt dat er een bedrijf is langs geweest om de rioleringen door te spuiten, maar toen wij terug kwamen bij onze caravan zat te stront tegen de voortent volgende dag melding van gemaakt geen reactie. het entertainment door tot 02:15en dit is zó goed te horen.. niet leuk, het is meer een jongeren camping als familie camping. Verder ziet de camping er netjes uit, zwembad is mooi!Tja, ik zou deze camping dus absoluut niet aanbevelen met jonge kinderen. Wat geweldig is, is de beveiliging, super gasten! Zijn ontzettend vriendelijk, doen hun werk goed, maar gaan bijvoorbeeld ook voetballen met de jongeren als daar gelegenheid voor is!

Geen sfeer

Barbara
    2-7-2017

Wij hadden een stacaravan voor 6/7 pers.

Mooie stacaravan met apart toilet. Goede douche. Prima bed. Van het sanitair hokje buiten geen gebruik gemaakt. Was erg verouderd en vies. Ik vond de opstelling van de stacaravans ongezellig. Nauwelijks contact met buren.

Wij zaten vooraan Dichtbij de speeltuin voor onze dochter van 2,5.Leuke speeltuin. Wel ook verouderd.

De animatie en het zwembad liggen achteraan op het terein waardoor wij geen last hebben gehad van harde muziek. Animatie begon pas negen uur savonds.Te laat voor onze dochter. Ook de afhaal/ restaurant was pas vanaf zeven uur. Het zwembad was heerlijk. 3 zwembaden en 2 pierebadjes. 1 was heerlijk warm. Leuke glijbanen. Ligstoelen net genoeg. Weinig parasols.

De receptie sprak Frans en gebrekkig Engels. Waren wel vriendelijk.

De camping was opzich prima. Onpersoonlijk, geen sfeer,

De omgeving leuk. Veel uitstapjes gemaakt. Voor kleine kinderen heerlijk. Voor volwassenen saai. Weinig Nederlanders. Geen 5 sterren waardig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Riviera d'Azur in St. Aygulf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Riviera d'Azur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sandaya Riviera d'Azur scoort een 7.5 uit 10 op basis van 390 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: