Camping Sandaya Riviera d'Azurstersterstersterster

• 6.1Eetgelegenheden
  • 6.1Staat v/h sanitair
  • 8.3Sfeer in stad
  • 7.8Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Riviera d'Azur voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Sandaya Rivièra d’Azur is mooi gelegen in de Provence bij de Cote d’Azur. Op de camping vind je een zwembad die druk kan worden, een animatieteam en er zijn veel jongeren aanwezig. Als je geen fan van drukte bent, is deze camping wellicht minder geschikt. Er zijn mooie stranden op 3 km afstand. Monaco is een goede keus voor een dagje weg.

440 reviews over Camping Sandaya Riviera d'Azur

• 2019
    5Sandra21-08-2019

Wij gaan hier nooit meer heen !

Mooi zwembad, alleen jammer dat je niet met een balletje in het zwembad mag overgooien. Shorts voor heren zijn ook niet toegestaan. Als je van een camping houdt waar je de hele dag vermaakt wil worden is dit de juiste camping. Animatie is Engels en Frans geen Nederlands. Elke avond was er wel iets te zien op het podium met hard geluid tot s avonds laat. Een paar avond prima, maar elke avond is wel erg veel, Sons ook nog na 23.00 uur. De shows zijn in het Frans. Het is nooit stil. Als er dan ook nog verschillende Franse buren hun eigen muziek hard aan zetten is dat niet fijn. Privé toilet en douche waren netjes. Er is ook nog een gezamenlijk toiletgebruik. Deze is verschrikkelijk. Vies en stuk. Als je de camping af rij sta je meteen in de file. Erg drukke streek.

• 4Eetgelegenheden

Lou ✰ Sandaya Team, DIRECTEUR, 23-10-2019

Hallo Sandra,Het spijt ons te horen dat u niet van de sfeer van onze camping heeft genoten. Het is waar dat we een familiecamping zijn met activiteiten overdag en 's avonds. Na 23.00 uur zorgen we ervoor dat de rust wordt gerespecteerd voor de rust van onze vakantiegangers. Toch hopen we u snel te zien in een van onze vestigingen, die misschien beter aan uw verwachtingen voldoet. Onze adviseurs staan het hele jaar door voor u klaar om u zo goed mogelijk te begeleiden bij het kiezen van uw vakantie.

• 6Kristel21-08-2019

Anders dan verwacht

De gehuurde comfort logde met airco was super, de bedden ook prima. Maar alle regels van het zwembad ....mijn man en zoon moesten daar van die strakke zwembroekjes kopen anders mocht je niet het zwembad in. Je mocht ook niet overgooien met een soft balletje zo groot als een pingpong bal. Mijn puber voelde zich ongelukkig. Maar het strand ontdekt, in een woord super! Verder is alles in het Frans ook alle animatie. In de restaurants en zwembaden spreken ze zeer beroerd Engels.

• 6Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, DIRECTEUR, 24-10-2019

Hallo Kristel, Het spijt ons dat we u niet volledig tevreden hebben gesteld tijdens uw verblijf. Het is waar dat, zoals we op onze website aangeven, zwemshorts om hygiënische redenen verboden zijn en we vermijden ballonspelletjes om de rust van onze vakantiegangers tijdens het zwemmen te bewaren. Wij zijn echter blij te zien dat u genoten heeft van uw vakantiehuis en we hopen u binnenkort weer te zien voor toekomstige vakanties.

• 8lisa15-08-2019

Mooie camping, snel nog een keer

het is een mooie camping met veel gelegenheden om te zwemmen, ze hebben een normaal zwembad met allerlei activiteiten te doen georganiseerd door de mensen die er werken. Het is groot en er zijn veel gelegen heden heden voor de jongere kinderen. in de omgeving zijn ook allemaal leuke dingen te doen: je kan in de omgeving raften, er is een mooi strand minder dan 10 km verderop, zeker een vakantie waard!

• 8Staat v/h sanitair

• 3Wim11-08-2019

Anders dan verwacht

We hadden geboekt op Sandaya. De website en naam geeft je het gevoel dat je op een mooie vier sterren camping terecht komt. Helaas bij aankomst op onze staanplaats was dit niet wat we dachten wat we hadden geboekt kleine onverzorgde plaats hutje mutje op elkaar auto half op het paadje. Wat bleek wij zaten op de dit jaar overgenomen buurcamping Mai Tai dus ook in deze staat overgenomen. Bij een regenbui loopt de halve camping onder water. 4 gemengde wc's en een paar douches voor het hele MT gedeelte welke slecht onderhouden en iedere nacht gesloopt werden. Zwembaden: heel streng geen vakantie gevoel je mag er niks Restaurant: chaotisch onvriendelijk een ijsje verkopen is hun nog teveel WiFi werkt perfect en brood en boodschappen op loopafstand van de camping Voor ons eens en nooit meer.

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, DIRECTEUR, 24-10-2019

Hallo Wim, Het spijt ons te horen dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen voldeed en dat u enkele teleurstellingen heeft gehad met uw cottage. Voor uw volgende verblijf aarzel niet om de optie te nemen om een locatie te kiezen om het huisje en de locatie die u wenst te hebben:) Wij nemen nota van uw opmerkingen en zullen er rekening mee houden bij de verbeteringen van het volgende seizoen. We hopen in ieder geval dat u niet op deze laatste indrukken blijft en dat u een andere Sandaya camping de kans geeft om betere herinneringen op te halen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 3Sandra25-07-2019

Nooit meer!!!!!!

Zwembad met belachelijk strenge regels. Zacht balletje mag niet, snorkelbril mag niet. Ik ben niet van het handdoekje leggen, maar even een halfuurtje weg en je handdoek is weg vind ik wel ver gaan. Je zult toch een keer iets moeten eten, want dat mag niet aan het zwembad. Als je dan vervolgens je eigen bedje meeneemt mag dat ook niet. 's Avonds veel geluidsoverlast van de buur camping. 4 toiletten en 4 douches zijn vrij weinig. Voor mij nooit meer Riviera d Azur.

• 4Eetgelegenheden

Lou ✰ Sandaya Team, DIRECTEUR, 24-10-2019

Hallo Sandra, Het spijt ons te moeten lezen dat uw eerste verblijf op onze camping niet is verlopen zoals gepland. We hebben bepaalde regels opgesteld om het waterpark schoon en vredig te houden. Wij betreuren het dat dit uw vakantie heeft beïnvloed.... Toch hopen we u snel te zien in een van onze vestigingen, die misschien beter aan uw verwachtingen voldoet. Onze adviseurs staan het hele jaar door voor u klaar om u zo goed mogelijk te begeleiden bij het kiezen van uw vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Lia Hendriks18-07-2019

Leuke camping, mooie omgeving, mooi strand

Jammer, deze camping is er niet meer. De camping is bij gevoegd en heet nu Camping Sandaya d Azur. Het grote bord Les Jardins du Mai -Tai is er nog, maar de ingang is gesloten. Moeilijk de caravan draaien!!! Dus zie het bord dan door rijden de 2e ingang nemen. 1 Grote palmboom zie je staan en witte muur en 1 vlag met de naam van de camping er op. Wij hebben op het gedeelte van Mai-Tai gestaan. Het zwembad is nu een zen zwembad, zachtjes praten en vooral geen bommetje. Heel veel mobiele homes. Wel 15 jeu de boule banen, midgetgolf, speeltuin. Mooi aan gelegd. Voor de rest netjes. Winkel aan de overkant. En een bakker. Strand met de auto 7 min. gelijk aan het mooie strand. Ook loopt er een fietspad fietspad naar het dorp.

• 8Staat v/h sanitair

• 8marjo boekhorst06-07-2019

Heerlijke camping.

Heerlijke camping met eigen sanitair. Mooi zwembad en voor kinderen is er de hele dag wat te doen.

• 10Staat v/h sanitair

• 5Hans05-07-2019

Teleurstellend....

Helaas is er naast de kampeerplekken een voetbalcourt geplaatst welke zeer veel herrie veroorzaakt door de ballen die tegen het ijzeren hek rond de court komen. Vanaf 9 uur ‘s ochtends (van rustig ontbijten dus geen sprake) tot 20.00 uur ‘s avonds hoor je het klengen van de ballen. Hoe harder geschoten hoe meer herrie, dus voor de kids is dit een leuke uitdaging. Soms tot 23.00 uur als de security vergeet het hek op slot te doen.

Een net in de doelen zou al zeer veel kunnen schelen maar helaas dit afwezig.

Wij hebben een klacht ingediend over de herrie en gevraagd om netten maar helaas is er tot nu toe niets veranderd.

Jammer maar voor ons reden om hier niet meer terug te komen.

• 2Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Nicole knecht cocheret de la moriniere01-07-2019

Wat een fijne camping, we hebben een top vakantie gehad!

• 7Tilly Kouw01-07-2019

Heel dubbel, heerlijk en lawaaierige.

Het is een mooie camping met hele fijne zwembaden. Er is ook een apart Zen zwembad waar het de bedoeling is dat er geen spelende kinderen zijn. Er is geen toezicht dus dat werkte niet. Wij hadden een plaats met eigen sanitair, dit wordt niet schoongemaakt dus je moet maar hopen dat het netjes is achter gelaten. Op onze plaats vonden we stukken asbest, toch vreemd op je vakantieplek. Wij stonden vlak bij het zwembad en hadden bijna elke nacht tot 2.30 uur last van het animatieteam dat daar nog oefende voor een voorstelling. Mooie plek vlak bij heerlijk strand van St. Aygulf.

10 tips over Camping Sandaya Riviera d'Azur

• jankarien, 30-08-2013

altijd mooi weer :-) in de haven is het goed vertoeven

• Mayo, 23-07-2013

Nice Route langs de zee is erg mooi, maar de bergpassen ook. Geweldige omgeving en voor ieder wat wils

• pvz, 05-08-2013

Omgeving is prachtig! Mooie stranden op 3 km afstand.

19 vragen over Camping Sandaya Riviera d'Azur

• Harrie , 25-12-2019

Vissen

Kan je vissen op de camping ? En mag je met een bootje varen

• Emmy , 02-01-2019

Zwemshorts

Weet iemand of hier zwemshorts zijn toegestaan of verplicht een strakke zwembroek?

• De weerdt, 14-08-2017

Kan de auto bij de huurcaravan ? Of is t ver lopen van een grote parkeerplaats en gesjouw met spullen .? Wie kan ons eem en ander vertellen over de camping

Rolf, 09-08-2018

Ja, direct of vlakbij de caravan

Camping Sandaya Riviera d'Azur info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand4 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa