Appartement Open Saint Aygulf

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, St. Aygulf

7.9Goed

• 7.7Inrichting
  • 7.4Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Open Saint Aygulf voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Open Saint Aygulf

• 8Jeroen03-08-2009

Mooi park

In tegenstelling tot wat wij dachten is het een kleinschalig complex, mooie appartementen in een rustige omgeving. Een klein zwembad, maar voldoende voor de gasten. Er is altijd wel een - gratis - ligbed vrij. Het appartement waar wij zaten met twee gezinnen ( voor 9 personen geschikt volgens brochure ) is op zich ruim genoeg, maar aan meubilair net te weinig ter beschikking. Goede uitvals mogelijkheden, genoeg te doen in de omgeving ook grote supermarkten e.d. Vriendelijk personeel, airco niet aanwezig maar wel te huur. Qua temperatuur was het zonder airco goed uit te houden. De locatie zelf is op de eerste vakantiedag zeer slecht te vinden. Voor de rest een prima vakantie gehad, een aanrader !!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8greg11-01-2009

Toffe plek

leuke en goed ingerichte appartementen met mooie zwembad, wel spijtig dat er voor de kleintjes gaan speeltuintje was . Ligt wel op een 3 km van het strand maar het is er dan ook vrij rustig.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2008

• 6David15-07-2008

Redelijk

Open Saint Aygulf is hetzelfde als Le Domaine des Eucalyptus. Zwembad top voor de kinderen. Onlogische routes naar je appartement. Badkamers ruk, met iets meer investering goed te maken. Wij hadden een BG woning met tuin, echter het terras was betegeld (1,5 m x 3 m) maar de tuin was een woestenij, waar door de kinderen niet kunnen spelen in de tuin. Ik zou zeggen leg wat vlonders neer oid. Omgeving goed! St. Maxime is zeer leuk (ook voor kinderen).

Gereisd met familie in juni 2008

• 8Andre van den Berge24-11-2007

Goede ligging, mooie appartementen. vriendelijk personeel. Erg schoon en goed onderhouden. Dichtbij de mooie plaatsen zoals Frejus, St Raphael, enz. Prijs kwaliteit : perfect. Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met familie in oktober 2007

• 8Peter Bronsgeest23-08-2007

Voor franse begrippen en net appartement. Een zeer goede service bij de receptie en een voor ons ideale ligging. Uit de drukte en met de auto toch alles dichtbij. Supermarkt op 100 meter. De badkamer vonden wij onhandig. Alleen een ligbad waarin je kon douchen. Sproeier mopet je in je handen houden en het spatscherm zat aan de verkeerde kant. Leuk zwembad. Aanrader

Gereisd met familie in juni 2007

• 8melanie31-07-2007

Wij zijn 2 dagen geleden teruggekomen vanuit de cote d'azur.Echt een supertijd gehad. Appartement voor 5 personen, 1 2 pers. bed,andere bedden staan in de "woonkamer". Super keuken, met vaatwasser, balkon voor ons ruim genoeg,voor 5 wat krap. 10 minuten van het strand met de auto. Supermarkt om de hoek. Alle mondaine badplaatsen te bezoeken met de auto (st. tropez/Nice/Cannes etc). Mooi weer, leuk appartement, voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2007

0 tips over Appartement Open Saint Aygulf