Camping L'Etoile d'Argens

Camping L'Etoile d'Argens
8,2

• Activiteiten9,0
  • Sfeer in stad9,0

We hebben een aantal aanbieders voor L'Etoile d'Argens voor je op een rij gezet:

247 reviews over Camping L'Etoile d'Argens in het Nederlands

Prima park met heerlijk zwembad en mooie tennisbanen.

De huisjes staan wel erg dicht tegen elkaar,waardoor geluidsoverlast van de buren!

wij komen al meer dan 10 jaar bij deze camping en ik vind het jammer en vreemd dat we elke keer verwelkomd worden als nieuwe gasten. Dit jaar moesten we in totaal 3 x alle gegeven doorgeven. ik heb nog gezegd dat we al vaak zijn geweest dus waarschijnlijk in het systeem zouden staan maar daar werd niet op ingegaan. Het gaat mij niet om een lintje maar ik zou het prettig vinden als gewaardeerd werd dat je trouwe gast bent en dat je niet elke keer weer moet aangeven wie je bent en waar je vandaan komt etc. Verder topcamping. Kozy home geweldig mooi.

Heerlijk verblijf op een prachtige lokatie. Wij ko

Familie Lint
    7-5-2018

Heerlijk verblijf gehad op jullie park. Prachtig huisje met uitzicht op de rivier. Iedereen was vriendelijk! Mooi zwembad.

Enig puntje voor verbetering was dat het eten dat in het restaurant geserveerd werd deels koud en deels lauw was. Werd wel netjes opgelost, maar als dit al in het voorseizoen gebeurt dan verdient dit toch nog wat aandacht voordat de echte drukte op gang komt.

En een tip. De handdoeken zijn erg mooi, maar je kunt je er niet mee afdrogen. Is het een idee om de nieuwe handdoeken eerst een keer te wassen voordat ze uitgeleend worden?

Bedankt voor het heerlijke verblijf. Wij komen zeker nog een keer terug!

Negatieve ervaring

Anton
    21-11-2017

Echte kampeerders met tent of caravan zijn hier niet meer welkom! Vooral in de maand September/Oktober! Toiletgebouwen afgesloten en die wel open zijn worden slecht schoongemaakt. Slechte verlichting, door de vroege inval van de duisternis rond 19.15 u , blijft het tot 20.00u aardedonker op de camping en in de toiletgebouwen. Afwassen kan daardoor pas na achten en toiletgebruik moet met een zaklantaarn!!!!! De weinige kampeerplekken die nog over zijn , zijn volledig ingebouwd door stacaravans! Gelukkig veel onbewoond eind September/oktober.

Jammer aan lange traditie is een einde gekomen, wij zullen er niet meer terugkeren!!!

Voor herhaling vatbaar

Nanette
    1-10-2017

Mooie camping met veel natuur, heerlijke zwembaden

Prima tijd gehad

Chris
    1-10-2017

Prima tijd gehad.

Wij waren dit jaar wat laat in september, daardoor in de situatie dat de camping leegliep door einde Roan.

Verder geen enkel probleem.

Fijne mensen, vooral in de receptie!

Veel succes!

Fijne week op nette camping

Peter
      29-9-2017

Het bed was kort en hard. Daarnaast liepen er 'zwerf' katten die eten kwamen zoeken.

Fijn verblijf in een prachtige omgeving

Marian
      29-9-2017

Ontvangst bij de receptie was vriendelijk echter moesten wij zelf de caravan opzoeken en heeft niemand hem gewezen of uitleg daarover gegeven. Gehuurde lakens en handdoeken waren niet aanwezig en moesten we zelf ophalen. Ook moesten we vragen hoe de electriciteit werkt in de caravan. Dat resulteerde in 3x teruggaan naar de receptie.

Winkel was niet goed bevoorraad bv geen koffie te koop. We hebben niet in het restaurant gegeten wel pizza gehaald en die was lekker.

Dit was ons 6e bezoek en we zullen zeker terugkomen.

4 sterren waard!

Ties
      26-9-2017

De vakantie verlengd met een weekje Code d'Azur naar deze camping.

Aangezien de camping rechttoe rechtaan is, straalt hij weinig gezelligheid uit, maar dat is dan ook het enige dat onder een minpuntje valt.

De stacaravan was perfect, het restaurant mooi verzorgd, genoeg plek om alle (verwarmde!!) zwembaden, heerlijk rustig op de hele camping, leuke speeltuin, sportvelden en alles zag er proper uit.

Perfecte camping om helemaal tot rust te komen en mooie uitvalbasis naar de omliggende plaatsen.

Fijne tijd gehad op de camping

Mathijs
      24-9-2017

Fijne tijd gehad op de camping. Restaurant was op de avond voor het vertrek helaas gesloten ivm bruiloft. Koffie/cocktail bar bij het water zou erg leuk zijn geweest.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etoile d'Argens in St. Aygulf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etoile d'Argens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Etoile d'Argens scoort een 8.2 uit 10 op basis van 416 reviews.