Camping Les Lauriers Roses

• 9.1Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Les Lauriers Roses Camping is rustig en heeft mooie staanplaatsen. Het zwembad is goed onderhouden en voor kinderen is er daarnaast genoeg ruimte om te spelen. In het restaurant betaal je niet veel voor een goede maaltijd. De camping is een fijne uitvalsbasis om de Côte d’Azur te ontdekken en ligt op enkele minuten van het dichtstbijzijnde strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Lauriers Roses voor je op een rij gezet:

Contact

146 reviews over Camping Les Lauriers Roses

• 9Tom05-09-2019

Heerlijk ontspannen

Wij mochten genieten van 1 van de Safari Lodge tenten ''achterop'' de camping. Echt een super accommodatie, zowel qua ligging (volledige privacy) als inrichting/ (enorme) ruimte. Overigens geboekt via touroperator. We hadden 2 verandas waarbij de achterkant uit komt/kijkt over een leuk natuurgebied (let op voor de wilde zwijnen snachts…!) en voorkant over de baai van Frejus. De camping zelf; - Er staan 4 sterren voor, verwacht echter geen over-de-top megapark oid maar een rustige gemoedelijke camping met een leuk maar simpel zwembad - Ideaal is de supermarkt direct naast de uitgang (overigens valt er, mogelijk daardoor, niet veel te verkrijgen op de camping zelf) - Terrassencamping, wij hadden (met kleine kinderen en kinderwagen) geen hinder van het lopen dan wel de afstanden - Strand - eigenlijk niet echt te lopen - aanrader is om de auto te pakken en een mooi baaitje te zoeken (die zijn overal)

Met jonge kinderen

• 7Mascha23-08-2019

Matig geslaagd

Vrij dure camping, gezien de staat van het sanitair. Kranen kapot, douches waar je elke 45 seconden op moet drukken voor water, stonk vaak n beetje. Dat is niet vier sterren waardig. ‘S avonds vaak harde muziek in de omgeving (niet camping zelf). Ligging is prima, op 10 minuten met auto van strand. Wij vonden Frejus leuker dan St. Aygulf. Carrefour en bakker meteen naast de camping. Zwembad is prima, met voldoende bedjes. Lieve, behulpzame beheerders.

• 5Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 9Pascal28-07-2019

Mooie en rustige terrassencamping

Fijne mooie en rustige terrassencamping vlakbij alle bezienswaardigheden en stranden aan de Cote d'Azur. Op de bovenste plekken(dacht vanaf 40) mooi uitzicht over de middellandse zee, Prima zwembad/restaurant. Het sanitair was ok. De eigenaar realiseert zich(al 35 jaar) dat de jaarlijkse zomervakantie belangrijk is voor zijn gasten en laat dit merken door een persoonlijke benadering en door mee te denken/oplossingen te bieden. Ook collega's Herman en zijn vrouw dragen bij aan een gezellige sfeer. Wel handig als je goed ter been bent/goede conditie hebt. Het gaat tenslotte om een terrassencamping waarbij het voor de bovenste plaatsen best een hele klim is.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 9Kees08-07-2019

Prachtige rustige camping !!

Wij waren hier voor de eerste keer, en het is ons prima bevallen .Prachtige camping met grote plekken . Fijn ontvangst door André . Heerlijk rustig, goed en schoon sanitair, fijn zwembad , en het eten van Thomas was heerlijk . We hadden een super plek 44 met uitzicht , Wel veel wind !! Het is een terrassen camping . Supermarkt naast de camping, en strand is dichtbij . Mooie omgeving .

• 8Gonny eerenberg07-07-2019

Volgend jaar zeker weer heen

Al 15 jaar komen wij op de camping,gewoon thuiskomen elk jaar.prachtige omgeving ,heerlijk zwembad nu met parasols ,jeu de boules banen ,je kan heerlijk eten bij Thomas ,borrel kopen aan de bar bij axel ,eigenaar andre houd alles goed in de gaten .en rustig wakker worden van de vogels

• 2018
    10Annette Vroom-Meijer10-09-2018

Gezellige camping

Vorig jaar zijn wij ook op deze camping geweest. Een gevoel van thuiskomen. Gezellige camping. Deze camping heeft voor ons alles wat een camping moet hebben. Andre en Axel zorgen dat alles prima verloopt op de camping. Lekker eten voor weinig. Gezellig buffet gehad.

• 10Staat v/h sanitair

• 9Henk23-08-2018

Geweldig

Prachtige ligging. Supermarkt om de hoek. Prima ontvangst. Heerlijk eten en super bediening !! Barman nergens te beroerd voor En heeft ons geweldig geholpen bij de caravan. Axel bedankt en zeker tot volgend jaar.

• 10Angela19-08-2018

TOP!!

Wij hebben wederom genoten van onze vakantie op deze camping. Dit was voor ons de 6de keer en hebben weer geboekt voor volgend jaar. Een topcamping aan de drukke Cote d'Azur. De camping is een oase van rust. Mooie staanplaatsen, fijn zwembad, heerlijk eten, gezellige bar. Geen kinderanimatie, wel ruimte voor kinderen om te spelen. Op 10 minuten met de auto van het strand. Supermooie omgeving: het Franse binnenland, de bekende steden, typisch Franse dorpjes. Heerlijk... wij komen volgend jaar weer

Met oudere kinderen

• 8Ruud14-07-2018

Mooie camping.

Prachtig gelegen, mooie staanplaatsen (voor caravan of tent). Rustig gelegen in een drukke kustomgeving. Strandjes en baaien op korte afstand. Mooi zwembad en leuk restaurant. Wij waren in een een zeer rustige week maar kunnen ons voorstellen dat het 'ons'gehalte erg hoog is tijdens het hoogseizoen. Receptie is er eigenlijk niet, de eigenaar moet gebeld worden als hij niet op de camping is. Toegangshek moet geopend worden met een cijfercode, dat komt vreemd over als je als passant voor t eerst deze camping bezoekt. Supermarkt naast de camping. Hele Cote d'Azur goed bereikbaar vanaf de camping. Wifi is onwaarschijnlijk duur.

• 8Eetgelegenheden

• 9Dini weijers30-05-2018

[email protected]

Wederom heerlijk genoten! Wat jammer om te moeten merken dat sommige mensen deze site gebruiken om te katten over de eigenaar. Daar gaat het naar mijn mening hier niet over. Wij hebben weer een heerlijke tijd in een fijne sta-caravan met een superrestaurant. Dank Andre, Axel en Thomas.

12 tips over Camping Les Lauriers Roses

• Dennis, 20-02-2014

Bij St Aygulf niet linksaf naar het ook geweldige strand met prachtige aangelegde baaitjes maar rechtsaf naar Les Issambres, schitterende grillige natuurlijke baaitjes met voornamelijk Fransen, wel waterschoentjes mee voor de kinderen. TOP

Beste tip ooit :-). Ga eerst een weekje op een camping aan een riviertje staan in de Drome of Ardeche, midden in de natuur, pak daarna 1 of 2 weken in alle drukte van de cote d'azur, op het kleinschalige en rustige Les Lauriers Roses.

Ik zeg doen!

• Karen, 31-01-2014

Volgens gasten die beneden stonden heb je daar geen last van dat gebonk van de disco.. Niet echt een camping voor grotere kinderen, onze kids van 7 en 13 hadden er weinig. Sommige plekken hebben recht van overpad waardoor je minder privacy en ruimte op je plek hebt, ook auto's met caravans moeten dan voorlangs kunnen!

• Dennis, 28-08-2012

Ga eens naar een ander strand dan dat van St Aygulf of Frejus. Rij een klein stukje richting St Maxime en ga snorkelen in één van de vele baaitjes.

30 vragen over Camping Les Lauriers Roses

• achterhoek, 17-03-2019

Zijn de hoge cijfers wel echt?

Wij zijn een aantal jaren op deze op deze camping geweest het was toen der mate slecht dat het zeker geen schoonheids prijs kreeg en wij vragen ons af of de hoge cijfers wel die nu gegeven worden wel echte cijfers zijn

• Carla, 24-03-2018

Plek 79

Kan iemand vertellen of plek 79 een mooie plek is.Dank je wel

• anitavergauwen, 25-02-2018

campeerplaatsen

wij zouden graag voor het eerst naar deze camping gaan,maar hebben geen ervaring met terassen campings en met kleine wegjes aangezien we nog maar 2 jaar een caravan hebben dus welke plaatsen raden jullie ons aan zon met ook wat schaduw graag

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig